پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  با سلام و عرض ادب حضور شما همشهریان عزیز سرخنکلایی و بدون هیچ مقدمه دیگری، چند خبر کوتاه از سرخنکلا را به عرض شما می رسانیم:


* تغییر نتیجه انتخابات شورای شهر سرخنکلا قطعی و ابلاغ شد

   در بازشماری آرای ماخوذه انتخابات شورای اسلامی شهر سرخنکلا ، آقای ابوطالب مقصودلو جایگزین آقای 

۲ نظر ۲۰ تیر ۹۶ ، ۲۳:۳۲

   از دیروز که مطلبی درباره فوتسال در وبلاگ درج کردیم چند نفر از عزیزان همشهری پیام دادند که چرا نتایج مسابقات کبدی جام رمضان را اطلاع نکردید؟! پاسخ بنده این بود که به علت تعطیلات و دسترسی کمتر به امکانات تهیه خبر و اینکه فکر می کردم رشته کبدی به دلیل حمایت بیشتری که می شود، از پوشش رسانه ای بهتری برخوردار است، این وقفه حاصل شد که البته وقتی دوستان لینک کانال کبدی را فرستادند متوجه شدم اینطور نیست و

۱ نظر ۰۷ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۵

   مطلع شدیم تیم فوتسال "شهدای سرخنکلاته" که به عنوان نماینده شهرمان در مسابقات فوتسال جام رمضان پارک شهر گرگان به مقام ارزشمند سومی دست پیدا کرده است. این تیم که به سرپرستی آقای جواد فوجردی و همراهی آقایان ابولفضل اسلامپرست، حسین مقصودلو ، ناصر مقصودلو ، محمد کیخا و سعید کته گزی در مسابقات مذکور و در رقابتی سخت با 32 تیم مدعی و قدرتمند دیگر از سطح شهرستان گرگان شرکت کرده بود، توانست این افتخار را برای ورزش سرخنکلا بدست آورد.

   البته لازم به ذکر است

۰ نظر ۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۳

  پس از یک ماه بندگی و طاعت، همشهریان سرخنکلایی ما نیز روز گذشته همراه با دیگر شهرهای ایران اسلامی نماز عید فطر را با شکوه و همدلی اقامه کردند. این مراسم همچون سال های گذشته در حیاط دبیرستان رسالت برگزار شد. برابر نظر علما بهتر است نماز عید در فضای باز (بدون سقف) برگزار شود.

   گفتنی است امسال نیز ماه مبارک رمضان

۰ نظر ۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۹:۰۴

    امسال نیز مانند سالهای گذشته راهپیمایی مومنان روزه دار سرخنکلایی و بخش بهاران به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس، علیرغم گرمای هوا با حضرو گسترده و پرشور مردم در شهر سرخنکلاته برگزار شد.

    این مراسم ساعت 11 صبح امروز از ابتدای ورودی شهر سرخنکلاته به سمت مسجدجامع شهر برگزار و راهپیمایان پس از قرائت قطعنامه پایانی و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی که به عنوان نماد استکبار جهانی است، در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در سال جاری شرکت کردند.

    گفتنی است علاوه بر حضور روحانیون، مسئولین و اقشار مختلف مردم،

۰ نظر ۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۱:۲۶