پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

    وقتی چند ماه از آب و هوای مرطوب گلستان و دشت استرآباد دور باشی و دلت هوای وطن کرده باشد، وقتی از لذت دیدن بارانهای گاه و بیگاه پاییزی سرخنکلا بی نصیب مانده باشی و به جای زیبایی برف ارتفاعات جنگل توسکستان فقط سرمای سوزناک کویر قم را چشیده باشی، نمی دانید چه لذتی دارد موقعی که توی بازار شلوغ میوه و تره بار چشمت به یک وانت نیسان پر از جعبه های کندس بیفتد! 

  دیگر برای شما گفتن ندارد که جنگل رفتن و کندس چیدن توی هوای سرد پاییزی، لطفی دارد که بعضی وقتها در اوج گرمای مرداد ماه ندارد. و این خاطره با دیدن همان وانت نیسان از ذهنم عبور کرد . وانتی مظلوم و غریب که مردم این مناطق حتی نمی دانند این میوه ای که به بازار آورده چیست! و با بی تفاوتی از کنارش می گذرند.

وقتی از میوه فروش پرسیدم: «آقا ؛ کندس کیلویی چند؟» بعد از چند لحظه مکث و فکر کردن درباره اسمی که گفتم و برایش غریب می آمد؛ فکر کرد من نمی دانم اینها چه میوه ایست، گفت:

۵ نظر ۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۸:۴۴

  روزهای گذشته دهها پیامک از دوستان دور و نزدیک به من رسید که ضمن خداحافظی برای سفر پیاده روی اربعین در کربلا ، حلالیت می طلبیدند. 

داشتم درباره مطلب اربعین دنبال یک نقطه شروع خوب می گشتم. باز هم به جمله های بسیار پرمفهومی از سید عزیزتر از جانم رسیدم. به قول همان عزیز ، دیدم "حقاً و انصافاً" نه تنها ارزش چند بار خواندن در همان مرتبه اول را دارد، بلکه به اندازه ای استادانه پیام اربعین را بیان کرده که

۸ نظر ۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۸:۳۰

   کمتر از دو ماه قبل بود که وقتی مطالب مربوط به سرخنکلا را در اینترنت جستجو می کردم به مطلبی درباره رتبه شهرداری سرخنکلا در بین شهرها و شهرداری های استان گلستان برخوردم و مطلب تقریباً مفصلی درباره آن نوشتم . البته برای من که با نظامات اداری مربوط به تقسیمات کشوری و شهری آشنایی چندانی نداشتم مطلب جالبی بود و به نوعی اطلاعات عمومی محسوب می شد که فکر کردم بد نیست شما هم از آن اطلاع داشته باشید.

  اما چند روز اخیر نیز از خبر تکمیلی و البته خوشحال کننده ای مجدداً با همین موضوع مطلع شدم: ابلاغ ارتقاء رتبه شهرداری سرخنکلا توسط وزارت کشور از درجه 1 به درجه 3 .

  با این حساب رتبه شهرداری سرخنکلا از جمع شهرهای جدیدتر و کوچک تری مانند جلین و حتی

۲۲ نظر ۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۳