پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

   مطلع شدیم تیم فوتسال "شهدای سرخنکلاته" که به عنوان نماینده شهرمان در مسابقات فوتسال جام رمضان پارک شهر گرگان به مقام ارزشمند سومی دست پیدا کرده است. این تیم که به سرپرستی آقای جواد فوجردی و همراهی آقایان ابولفضل اسلامپرست، حسین مقصودلو ، ناصر مقصودلو ، محمد کیخا و سعید کته گزی در مسابقات مذکور و در رقابتی سخت با 32 تیم مدعی و قدرتمند دیگر از سطح شهرستان گرگان شرکت کرده بود، توانست این افتخار را برای ورزش سرخنکلا بدست آورد.

   البته لازم به ذکر است برخی اعضای تیم فوتسال "شهدای سرخنکلاته" از عدم حمایت شایسته مسئولین و دست اندرکاران نسبت به این تیم اظهار نارضایتی نموده و اظهار داشتند که در صورت حمایت بیشتر حتی کسب مقام اول و قهرمانی نیز برای جوانان شایسته سرخنکلایی دور از دسترس نبود.

  گروه فرهنگی وبلاگ "سرخنکلایی ها" نیز ضمن تبریک این موفقیت به تیم فوتسال شهرمان که آن را با دست خالی و تنها با همت قابل تقدیر و تلاش خودشان به دست آورده اند، از مسئولین فرهنگی و ورزشی شهر تقاضا دارد با بکارگیری همه توان و امکانات خود برای شکوفایی استعدادهای ورزشی در سرخنکلا، شرایط را برای حمایت از رشته های پرطرفداری همچون فوتسال نیز مهیا نمایند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">