پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

چند خبر کوتاه از سرخنکلا

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ب.ظ

  با سلام و عرض ادب حضور شما همشهریان عزیز سرخنکلایی و بدون هیچ مقدمه دیگری، چند خبر کوتاه از سرخنکلا را به عرض شما می رسانیم:


* تغییر نتیجه انتخابات شورای شهر سرخنکلا قطعی و ابلاغ شد

   در بازشماری آرای ماخوذه انتخابات شورای اسلامی شهر سرخنکلا ، آقای ابوطالب مقصودلو جایگزین آقای رمضان بسطامی شده و به ترکیب اعضای اصلی شورای اسلامی شهر راه یافتند. این نتیجه صبح امروز (20 تیرماه) با نامه رسمی فرمانداری گرگان ابلاغ و قطعی شد. به این ترتیب آقای ابوطالب مقصودلو از جایگاه دوم اعضای علی البدل به جایگاه سوم اعضای اصلی راه یافته و آقای بسطامی نیز که اعلام نتایج اولیه به عنوان پنجمین راه یافته به ترکیب اصلی شورا بود، هم اکنون در جایگاه اولین عضو علی البدل قرار گرفته است.


* بهبود سیمای شهری با ساماندهی مسیر رودخانه

   بالاخره پس از سال ها بحث و گفتگو، اجرای طرح ساماندهی مسیر رودخانه توسط شهرداری سرخنکلا آغاز شد. با اجرای این طرح و ساخته شدن دیواره ی رودخانه شاهد تغییر اساسی در سیمای شهری و بهبود وضعیت آن خواهیم بود. گفتنی است رودخانه سرخنکلا هم اکنون دو کاربری اصلی دارد که شامل انتقال آب کشاورزی یکی از چاه های بالادستی به زمین های کشاورزی شمالی سرخنکلا (منتهی به جاده نوده شریف) و همچنین کاربری مسیل یعنی انتقال آبهای پرحجم فصلی و سیلاب های درون شهری به بیرون می باشد که به همین دلیل نقش مهمی در جلوگیری از خسارات احتمالی نیز دارد. امید است مطالعه و بررسی کافی در اجرای این طرح انجام شده باشد و ضمنا بتواند از ادامه حواشی نازیبای قبلی مانند انباشتن زباله در برخی نقاط و دفع فاضلاب در منظر عمومی جلوگیری کند.


* نامه مردمی به میراث فرهنگی برای درخواست رسیدگی به یک اثر تاریخی سرخنکلا

  اخیرا جمعی از علاقمندان به آثار فرهنگی سرخنکلا با ارسال نامه ای با امضای اهالی شهر به اداره میراث فرهنگی گرگان درخواست رسیدگی به وضعیت خانه تاریخی رحیم خان و همچنین فراهم کردن مجوز لازم برای محصور نمودن بخشی از محیط اطراف آن برای حفاظت بهتر را ارائه کرده اند. گفتنی است این بنا در آبان ماه 95 به ثبت ملی رسیده که متاسفانه به دلیل عدم رسیدگی مناسب در حال تخریب تدریجی می باشد.


* تاسیس هیئت رزمندگان سرخنکلا با آغاز جلسات هفتگی

  جمعی از جوانان سرخنکلایی در اقدامی قابل تقدیر اقدام به تاسیس هیئت رزمندگان سرخنکلا کرده اند که با برگزاری جلسات هفتگی مذهبی فعالیت خود را شروع نموده است. جلسات این هیئت در حال حاضر دوشنبه شب ها برگزار می شود و در گروه تلگرامی هیئت نیز حدود 120 نفر عضویت دارند. لازم به ذکر است هیئت رزمندگان اسلام پس از پایان دفاع مقدس در اغلب شهرهای کشور تاسیس شده و دارای دفتر و تشکیلات منسجم می باشد.


* تصاویر مرتبط با خبرها برگرفته از شبکه های اجتماعی



نظرات  (۲)

۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۰:۴۲ س.حجازی نژاد
با تشکر از اطلاع رسانیتون ممکنه بگید طرح رودخانه کی تمام میشه؟

پاسخ:
سلام. اطلاع نداریم!
۲۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۴۱ ز . معصوم آبادی
آقای تاجیک کار جالبی رو شروع کردید. لطفن ادامه
بدهید
پاسخ:
سلام. ان شاءالله. البته با کمک شما 
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">