پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

همانطور که در مطلب قبلی نیز به عرض رسید،مدتی است بحث درباره انتخابات شورای شهر به نقل محافل مجازی و گروه های تلگرامی سرخنکلایی ها تبدیل شده است. بنده نیز به عنوان یک شهروند کمابیش این مباحث را پیگیری می کنم. اگر چه بیان نظرات و انتقادها و پیشنهادهای همشهریان عزیز سرخنکلایی فی نفسه ارزشمند و مفید است اما در بعضی موارد اندک، نشان از کم اطلاعی و در موارد نادر نیز حکایت از - متاسفانه - اهداف خاص دارد. به ویژه در بیان نقاط ضعف و انتقادها .

لذا استدعای این برادر کوچک تر و صاحب قلم به همه شما همشهریان عزیز سرخنکلایی اعم از کاندیداهای عزیز - که در حال تدارک شعارها، وعده ها و محتوای تبلیغاتی خودشان هستند - و بالاخص رای دهندگان و مردم عزیز شهرمان این است که موارد زیر را با دقت مطالعه و مد نظر قرار دهند:

- اول : مدیرانی که اندک تجربه کار اجرایی دارند اذعان می کنند فاصله بین آنچه می خواهند یا می خواستند در دوره مدیریت خود انجام دهند با آنچه

۸ نظر ۰۴ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۱۹

  مدتی است شور و شوق دو انتخابات یعنی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و شورای شهر پنجم در جامعه فراگیر شده و ثبت نام کاندیداهای شورا نیز از سه روز قبل آغاز شده است. هر دو انتخابات حائز اهمیت هستند ولی با توجه به این که انتخابات ریاست جمهوری در سطح ملی برگزار می شود - با وجود لزوم بیان نکاتی درباره آن که بعدا خواهیم گفت - ضرورت دارد درباره انتخابات شورای شهر در سرخنکلا نکاتی را برای مخاطبان گرامی وبلاگ خصوصا شهروندان و همشهریان عزیز سرخنکلایی عرض کنیم:

1. وجود رقابت برای رسیدن به کرسی شورای شهر امری مطلوب و ضروری است. زیرا تنها در محیط رقابتی است که ابتکار عمل، انتقادات سازنده و حضور فعال طیف های مختلف فکری و در نهایت پیشرفت اتفاق می افتد. بنابراین

۳ نظر ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۵۰

 یکی از رسوم ما ایرانیان در ایام شروع سال جدید بزرگداشت یاد و خاطره درگذشتگان و عزیزان سفر کرده است. ما نیز به بهانه ی همین رسم دیرین یاد مداح و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) و فعال فرهنگی و اجتماعی شهرمان، مرحوم حاج قدرت الله مهاجر اورسجی را که در محرم سال گذشته بطور ناگهانی و ناباورانه از میان ما رفت را گرامی می داریم.

  یاد و خاطره او در هیئت و مسجد و نمازجمعه و برنامه های فرهنگی اجتماعی شهرمان

۱ نظر ۰۱ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۰۰

امروز که اولین روز سال 1396 یعنی سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" است برای خیلی ها خاطرات سال 95 مرور می شود. برای ما سرخنکلایی ها به یادماندنی ترین خاطره، تشییع دو شهید بی نشان و تدفین این عزیزان در مکان تپه جوار شهرمان است که حالا دیگر آن را به نام "تپه نورالشّهدا" می شناسیم.

در واقع خاطرات سرخنکلایی ها از سالهای دور، چه در دوران دفاع مقدس و رزمایش های بسیج - که البته آن موقع مانور گفته می شد - و حتی سالهای دورتر که جوان ها و خانواده ها روزهای خوش بهار و تابستان را برای گردش و سیاحت بر بالای این تپه می رفتند بار دیگر تجدید و یادآوری شده و علاوه بر آن از این پس با زیارت تربت پاک این شهیدان متبرک هم خواهد شد.

برای باقی ماندن خاطره آن دو روز به یاد ماندنی تشییع و تدفین شهدای بی نشان

۱ نظر ۰۱ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۲۵