پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

   بعد از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی (سایت اینترنتی) توسط شهرداری سرخنکلا ، قصد داشتم در مطلبی از این حرکت مثبت و رو به جلو یادی کرده و همانطور که قبلاً هم وعده داده بودم ، نظرات و اندک پیشنهادهایم را نیز درباره آن بنویسم اما متاسفانه به دلیل مشغلات تحصیلی و ... چنین فرصتی حاصل نشد.

   اما امروز حسب عادت، سری به این سایت زدم تا شاید مثل روش جاری اش که هفته ای یا چند هفته یکبار مطلب جدیدی را درج می کند، ببینم چیزی را کاسب هستم یا نه . اتفاقاً چند خبر جدید و خوب و ایضاً امیدوار کننده حاصل عمده فعالیتهای اخیر مجموعه شهرداری و شورای شهر را دیدم که همراه با تصاویر مربوطه بود.

   اخبار فعالیتها را فعلاً کاری ندارم و شما می توانید مفصل آنها را در همان سایت ببینید. اما مقصودم از این نوشته نکاتی بود که در یکی از آنها یعنی دیدار شهردار سرخنکلا با کارکنان خدمات شهری شهرداری سرخنکلا ، به ذهنم رسید. قبل از شروع طنز، می خواهم از همینجا یک دست مریزاد و خداقوت جانانه از طرف خودم و همه دوستان گروه وبلاگ سرخنکلایی ها به همه این عزیزان عرض کنم. اما بعد، اولین نکته در متن خبر سایت شهرداری که به این شرح بود:

 «ایشان ضمن تشکر از همه نیروها، از آنان خواستند مشکلات خود را بیان کنند. سپس هر یک از پرسنل مشکلات و معضلات خود را در جمع آوری زباله و مشکلات اداری بیان نمودند در پایان آقای مهندس احمدی از معاونین خود خواست نسبت به رفع مشکلات نیروها و خدمات شهری اقدامات لازم را انجام دهند.»

  اگر کسی نداند که سرخنکلا کجاست، فکر می کند لابد این شهر چند صدهزار نفر جمعیت دارد و چند هزار نفر کارکنان شهرداری آن هستند و به همین دلیل شهردار محترم که وقت ندارد به مشکلات کارکنان یکی از معاونتها شخصاً رسیدگی کند به همین دلیل این مسئله را از معاونین (!) خود مطالبه کرده است. البته که این فرضیه، مطایبه و شوخی ماست چون وقتی در کنار همین خبر تصویر کارکنان خدماتی شهرداری را می بیند متوجه می شود که این عزیزان زحمتکش 15 تا 20 نفر بیشتر نیستند!

  نکته دیگر هم اتفاقاً راجع به همین عکس است. بنده از روحیات آقای شهردار اطلاعی ندارم اما به طور کلی می دانم وقتی مدیر ارشد یک مجموعه با نیروهای خدماتی و به قول معروف «صف» در سازمان خودش جلسه بررسی مشکلات می گذارد، معمولاً برای ایجاد یا نشان دادن همدلی و انسجام سازمانی در پایان یک عکس یادگاری نیز در جمع آنان می اندازد. اما این بنده حقیر فقیر سراپاتقصیر هرچقدر به این عکس دقت کردم متوجه نشدم آقای شهردار کجا ایستاده اند! و در واقع این عکس شده است عکس یادگاری کارکنان خدماتی شهرداری سرخنکلا با خودشان!

   البته چند تا فرضیه هم به ذهنم رسید. یکی اینکه شاید جناب شهردار در قسمت عقب جمع طوری پشت سر دیگران قرار گرفته اند که دیده نمی شوند.

   یکی هم اینکه شاید به علت محدودیت نیرو برای عکاسی کردن، خودشان مجبور شده اند دوربین به دست گرفته و از دیگران عکس بگیرند.

   شاید هم جلسه ای چیزی داشته اند و قبل از پایان این جلسه، مدیریت آن را به معاون محترم خود تفویض کرده اند و رفته اند.

انشاءالله همینطور است.

   انشاءالله ...



۹۳/۱۰/۰۷

نظرات  (۳۲)

سلام حضور  دوستان وهمشهریان خوبم

 اصطلاحات  زشت  یا  بی ادبانه کمتر خواننده  داره  لطفا  از  وازگان زیبا  استفاده  کنید حتی  برای  انتقاد   ممنونم

پاسخ:
سلام .
فرمایش شما کاملا صحیح است و ما نیز از قبل سعی در رعایت آن داشته و داریم.
در این مطلب هم اگر اصطلاحات زشت یا بی ادبانه می بینید لطفا بطور مشخص اشاره کنید تا اصلاح کنیم .
با تشکر .

سلام و خسته  نباشید

میخواستم  ببینم  خبر شهر داری  برای  دعوت  از کمدین  شهر گرگان  آقای قرنعلی و  تقدیر از نیروهای  شهرداری  به  خدمت  شما  نرسیده  است  ؟  مجلس  خوبی  بود   به امید  تداومش

  ممنون

آخرش من نفهمیدم طرفدار شهرداری یا منتقدش؟؟؟؟
با سلام بر دوست خوبم...آقا خدا قوت..خسته نباشی..
والا نمیدونم درباره یه سری از دوستان چی باید گفت..؟؟آدم میمونه برا خودش تاسف بخوره یا برا طرف؟؟؟
به هر حال با نظر مقصودلو دوینی موافقم ...لایییک...
jalebbood
tashakor mikonam
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۳ مقصودلو دوینی
با سلام به همشهریان گرامی خواهش میکنم یکخورده جنبه طنز را داشته باشید من هیچ جای این مطلب توهین یا نکته بدی را ندیدم البته اتهام زدن کار راحتی است اما چرا باید به کسی که مطالبش نشان می دهد عقد اخوتی با آقایان ندارد اینطور برخورد بشود؟ همین کارها را می کنیم که شهرهای کوچک اطراف خودمان و حتی روستاها از سرخنکلا اتحاد و رشد فرهنگی بیشتری دارند بعد هم ادعای فرهنگ می کنیم و نمی توانیم یک بچه سرخنکلاته را ببینیم که چند تا حرف حسابی مطرح می کند.
تو اصلا کی هستی اول خودت را معرفی کن بعد مشکوک باش بهنام جان
دیدی گفتم یه هدف خاصی داری؟ اصلا من به این وبلاگ مشکوکم.

چقدر حوصله داری که به اینها جواب میدهی .
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۰ اسلامپرست
سلام اقای تاجیک پوزش اتفاقا شما عوامانه برداشت کردی  منظور من این بود نه از برای بودجه پول و....منظورم این بود همین حداقل کار را برای تکریم شهدا سرخنکلاته انجام بدی..ضمنا کسی از پاسخ شما ناراحت نیست  جوابهای نادرست وقیم مابانه ات هست که اذهان را ناراحت میکنه نه پاسخهایت...پس بهتر تفکر وتعمق بیشتر در پاسخهایت داشته باشی ...باز هم از اینکه  چنین نوشتم پوزش میخواهم
پاسخ:
سلام مجدد بر (احتمالاً) آقای( و شاید خانم) اسلامپرست گرامی؛
در جمله ای که طی آن اشاره فرموده بودید:« یکسری ادمهای  قوی را دعوت کن بیار ببین  از کنار اونا چی میشه برا سرخنکلا کمک کنی...علی لاریجانی نماینده قم است به بهانه  یادواره شهدا ارتحال امام یا غیره» تصریح داشتید بر اینکه اگر اینطور آدمهای قوی(!) به «بهانه» ... به سرخنکلا دعوت شوند «ازکنار» آنها کمکی به سرخنکلا می شود.
اما اکنون که می فرمایید منظورتان دعوت آنها برای تکریم شهدا بوده است، سلمنا پذیرفتم .
در خصوص اینکه فرموده اید جوابهای حقیر «نادرست و قیم مابانه» است و اذهان را ناراحت می کند ابتدا اگر برای شما چنین احساسی ایجاد شده است، خاضعانه پوزش می طلبم . لکن بجز همین فرمایش جنابعالی، بنده تاکنون طی مدت بیش از یک سال فعالیت این وبلاگ و انتشار قریب به 80 مطلب متنوع درباره سرخنکلا و درج بیش از 700 نظر از مخاطبان سرخنکلایی و غیر سرخنکلایی چنین احساسی در اذهان ندیده ام.
اگر بجز این است که عرض کردم، مجدداً خاضعانه استدعا دارم به تیتر و عنوان آن مطلب و نام نویسنده اشاره بفرمایید تا از ایشان نیز عذرخواهی کنم.
ضمنا نه این حقیر و نه سایر دوستانی که در اداره این وبلاگ کمک می کنند، به هیچ وجه داعیه «قیم بودن» برای مردم عزیز سرخنکلا را نداریم و تنها تلاش داریم نظرها، پیشنهادها و توانمندیهای افراد و خصوصا جوانان همشهری را از طریق این رسانه به یکدیگر متصل کنیم و موجب هم افزایی شویم.
موفق باشید.

***
تکمیلی:
با سلام مجدد به شما ،
متاسفانه نظر بعدی شما که در پاسخ به آقای لکزایی نوشته اید، حاوی جملاتی بود که با رویه و سابقه این رسانه و همچنین نظرجمعی دوستان گروه وبلاگ که بارها در جلسات مطرح و بحث شده است، مغایرت داشت. لذا از تایید و نمایش آن معذوریم.
ضمن اینکه همه باید بپذیریم که هموطنان عزیز سیستانی هم بیش از 50 سال است که دیگر «همشهریان خوب سرخنکلایی» ما هستند.
یا علی.
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۳ اسلامپرست
بیچاره شهردار .بیچاره هر مسولی که در سرخنکلا خدمت کنه از دست حاشیه ها وحاشیه سازان  شما ها با فرزندان سرخنکلا چه کردید که با خدمتگذاران غریبه سرخنکلا بکنید .....همین شما چقدر در پیشرفت سرخنکلا سهیم هستی...شنیدم قم هستی در جوار بارگاه حضرت معصومه س  یک نگاهی به این شهر مذهبی بینداز ویکسری ادمهای  قوی را دعوت کن بیار ببین  از کنار اونا چی میشه برا سرخنکلا کمک کنی...علی لاریجانی نماینده قم است به بهانه  یادواره شهدا ارتحال امام یا غیره ...نمیدونم کاری بکن گرچه خودت را صاحب وبلاگ میدونی مثل از ما بهتران برخورد میکنی اما یکبار عمل کن وپاسخ نده ...
پاسخ:
سلام بر اسلامپرست گرامی؛
نمیدانم چرا تاکید دارید که پاسخ ندهم و چنین وانمود می کنید که اگر پیشنهاد شما را اجرا نکنم الزاماً پس اهل عمل نیستم، اما به هر جهت با این استدلال شما:
 اگر مثلاً یک رئیس جمهور ( که در راس قوه مجریه کشوراست) برای سخنرانی به سرخنکلا یا هر شهر و روستای دیگری برود، آنجا گلستان و آباد می شود!
اگر اینطور هست پس بهتر است تمام بچه های سرخنکلا را جمع کنیم و برویم پشت درب اتاق رئیس جمهور یا رئیس مجلس و فلان وزیر تجمع و تحصن کنند برای اینکه حتماً دعوت به سخنرانی در سرخنکلا را بپذیرد تا بعدش سرخنکلا آباد بشود و سیل بودجه و اعتبار و امکانات و ... به سرخنکلا سرازیر شود!
نه همشهری جان. این نهایت ساده اندیشی و عوام بودن است.(البته با عرض معذرت)
ضمناً درباره شهردار "غریبه" سرخنکلا هم بهتر است نوشته های قبلی این وبلاگ و نظرات خود آقای شهردار رابا دقت بیشترمطالعه بفرمایید.
موفق باشید.
حسین، لایک
خوب شهردار که بیچاره جواب داد دیگه اخلاقاً باید این مطلب را حذف می کردید. بگذارید کارش را بکند
پاسخ:
سلام حسین جان
اساس این مطلب طنز بود و فکر نمی کنم مانعی برای کار کردن کسی ایجاد کرده باشد!
موفق باشید.
باز هم سلام به شما . پیشنهادمی کنم یه صفحه در شبکه اجتماعی وایبر برای وبلاگ درست کنید. من امروز اتفاقی در اینترنت این وبلاگ را دیدم واقعا حیف است این نقدها و مطالب خوب را بقیه همشهریان نخوانند. جدی میگم.
پاسخ:
سلام و تشکر .
در دست اقدام است.
البته اگر پولش باشد!
یا علی.
این شهردار انصافا دارد خوب کار می کند همین که از جای دیگری آمده و سرخنکلایی نیست جای تشکر دارد. البته با کسی هم که گفته شما تضعیفش می کنید موافق نیستم چون شوخی و طنز جای خودش را دارد.
آقای تاجیک یا نباید این نظر را تایید می کردید یا باید قسمتهای توهین آمیز آن را حذف می کردید با این جواب ضعیفی که به این فرد دادید معلوم شد که شما معلم اخلاق هستید نه یک همشهری فرهنگی که به قول خودتان میخواید حلقه وصل بچه های سرخنکلا بشوید. خواهشن این قدر ژست نگیرید.
واقعا متاسفم که سرخنکلا فقط از علم و دانش نامی بزرگ کرده است اما از فرهنگ و ادب بویی نبرده است،اگر شما همشهریان کمی درک و بینش داشته باشید و نگاهی به شهر و تحولات آن بیاندازید دیگر نیازی نیست یک مدیر کارهای انجام شده اش را برای شما توجیه کند و شما هم فکر کنید که با معرفی کارهای انجام شده میخواهد پله های ترقی را بالا برود،واقعا بجای تشکر و قدرشناسی فقط افکار بیمار و پوچتان را میخواهید نشان دهید

پاسخ:
سلام «همشهری» عزیز ؛
لحن شما بسیار تند و کمی توهین آمیز بود. با این ادبیات اگر بخواهید از عملکرد مسئولین پرتلاش و کاردان هم دفاع کنید، مطمئناً بیشتر برای آنها دشمن تراشی خواهید کرد.
خوب است همه مردم را به بی فرهنگ بودن و داشتن افکار بیمار و پوچ و ... متهم نکنیم زیرا بسیاری نیز آنقدر فهیم هستند که تقدیر و تشکر و انتقاد منصفانه را هر دو با هم انجام می دهند.
البته با کمال احترام برای جنابعالی، معتقدم این لحن شما در پاسخگویی ناشی از سوء ظن و بدبینی مفرط است که ...
یا حق.
با سلام به همه دوستان
مثل اینکه آقای شهردار دلشون خیلی پر است وحرفهایی زیادی برای گقتن دارند. نظر ایشون ازیک صفحه انشای من توی مدرسه بیشتر بود!!!!!!!!
۱۵ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۱ میرکریمی
سلام سرخنکلایی. دو سه بار پیام گذاشتم برای اینکه وبلاگ من را هم در قسمت پیوندهاتون بگذارید ولی مثل اینکه ندیدید. درسته  ؟

سلام مطمئنی که روزی 70 80 نفر بازدید کننده داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
سلام آقای بی نام!
نه .
موفق و پیروز باشید
پاسخ:
سلام .
من هم «سعدی»! (-:
تشکر ، شما هم انشاءالله موفق باشید.
سلام آقای تاجیک عزیز . ما که از روابط حسنه شما با شهرداری خبر داریم و می دانیم که این چیزها را برای سرگرم کردن یک عده جوان در اینترنت مینویسی وگرنه مهندس جان شما ساعت سه نصفه شب بیکار نیست بیاد جواب سوالات مردمی را بنویسد
پاسخ:
سلام .
از اینکه یکی از همشهریان عزیزم اینقدر دقت نظر و هوشیاری دارند که روابط حسنه بنده با شهردار را کشف (!) کرده اند، خوشحال شدم.
اما باور بفرمایید آقای شهردار تا به حال حتی یکبار حضوراً بنده را ندیده اند!
موفق باشید.


داشتی تاجیک جان مطروکه رو ؟
پاسخ:
(-:
۱۳ دی ۹۳ ، ۰۹:۵۵ فاطمه محمد زمانی
با تشکر از مدیران این سایت خواهش می کنم به گوش مسئولین برسانید که ما انتظار داریم برای این عزیزان زحمتکش جلسه ای تجلیل بگذارند و در حضور مردم تشکر کنند.
موفق و موید باشید.
پاسخ:
سلام.
ضمن تایید نظرشما ، انشاءالله که مسئولین محترم این مطلب را مدنظر قرار می دهند.
انشاءالله.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خوشم میاد که سوژه های ناب و دست اول پیدا میکنی برای سرکار گذاشتن مردم. من هم این عکس را دیده بودم ولی به ان توجه نکرده بودم. اسمائییل **** وسط عکس رو دیدم ولی دقت نکردم که شهردار خودش نیست.
پاسخ:
سلام آقای معصوم آبادی (-:
اینکه فرمودید: «برای سرکار گذاشتن مردم» ؛ بی انصافی است.
ضمناً ، لطفاً از افراد نام نبرید.
۱۳ دی ۹۳ ، ۰۱:۳۳ احمدی شهردار
باسلام وعرض ادب خدمت همه دوستان وهمشهریان ارجمند.تشکروقدردانی ازمدیریت این سایت وهمه بزرگوارانی که درنقدها شرکت میکنن.به استحصاربرسانم رسیدن به جایگاه خدمت رسانی همشهریان حتمازمان میطلبدوبایدتا اندازهای صبرداشت برای رسیدن به هدف موردنظر.درخصوص عکس یادگاری پرسنل زحمتکش وخدوم به استحصاربرسانم موردسوم که فرمودنددرست بوده که بعدازنشست صمیمی باهمکارانم پس ازعرایضم وشنیدن صحبت هایشان جلسه ای داشتم وهمکاران رابامسوول شرکت تنها گذاشتم.درموردعزیزی که فرمودندسروکارتان به شهرداری نیفتدخواهشمندم سریع نقدنفرمایندوبه حقیرمراجعه کنندواگرموارد کوتاهی ازهمکاران سرزده ضمن عذرخواهی ازایشان به بنده مراجعه کنند درخدمتشان هستم.ودرخصوص عزیزبزرگواری که فرمودندبه دنبال ریاست و...هستیم خواهشمندم یابه فصل نامه که ازطرف شهرداری واعضای محترم شورامیباشدویابه سایت شهرداری وشورامراجعه کنند که کارهای انجام شده درطول یکسالی که گذشته چه بوده وماهمیشه اززحمات کلیه بزرگوارانی که چه درسمت شهردارواعضای شورادرگذشته بوده اندتشکروقدردانی نموده ایم.لازم به توضیح است جهت دانستن همه خوانندگان این سایت مبنی برکارهای انجام شده توسط شهرداری واعضای محترم شوراابه مواردی اندک بسنده میکنم.دوازده سال درجه شهرداری یک بوده است که باتوکل به خداوندمتعال وپیگیریهاازسوی وزارت کشوردرپنجم دیماه نودوسه باامضای وزیرمحترم کشوربه درجه سه ارتقا یافت وبه استانداری وشهرداری ابلاغ شد.برای اولین باردرطول دوازده سال بودجه شهرداری طی هشت ماه محقق شدکه مبلع یک میلیاردوصد تومان بوده است ومتمم بودجه تاپایان امسال به یک میلیاردوپانصدوپنجاه تومان انجام میشود.درطول سه سال گذشته اسفالت شش هزارمترمربع درکل شهرانجام شده ولی درطول این یکسال هفده هزارمترمربع اسفالت وروکش اسفالت انجام شده است.برای اولین بارشورای شهرسرخنکلاته درکل استان جزوپنج شورای برتراستان مطرح وابلاغ شد.فضای سبزکناربانک ملی که به مطروکه ای برای چراندن گوسفندان بودالان به فضای سبززیباهمراه باآبنماشکل گرفته است.باپیگیریهای فراوان اعضای محترم شوراچندین سال بودکه ازنداشتن اورژانس باتوجه به داشتن دکترازافرادسرخنکلاته درسطح استان وکشور باردیگراورژانس درشهرفعال شد. اوردن کمربندی که ازمکانهایی داشت عبورمیکردکه کاملاشهردرحاشیه میرفت والان درهمین مسیری که فعلی میباشد کمربندی درحال احداث میباشد.پیگیری مستمراعضای محترم شوراوحقیروهییت موسس در خصوص راه اندازی سریع دانشگاه جامع گلستان وخیلی ازکارهای دیگرکه همگی وظیفه مابوده است چون درقبال مردم بدهکاریم و خودراخدمتگذارمیدانیم .ودرپایان ازهمه بزرگوارانی که دارای طرح وبرنامه هستندخواهشمندم درکمیته های مختلف که ازسوی شورای محترم هرهفته برگزارمیشودشرکت نمایند ودست یاری میطلبیم.خداوند یاروهمراهتان.( احمدی شهردار سرخنکلاته )
پاسخ:
سلام .
ابتدا از پاسخگویی آقای شهردار به مخاطبین این وبلاگ تشکر می کنیم .
و اما چند نکته:
1. با توجه به اینکه از حدود 50 الی 70 نفر بازدید روزانه این وبلاگ حداکثر 4 الی پنج نفر نظرات خودشان را می نویسند، بدون شک تعداد زیاد دیگری از همشهریان نظرهایی درباره مسائل شهر دارند که به دلایل مختلف آن را اظهار نمی کنند و همین تعداد اندک هم اغلب حاضر به معرفی خود نیستند. این نکته باید مدنظر مسئولین شهر باشد که محدود کردن روش دریافت نظرات مردم به مراجعه حضوری یا در جلسات محله محوری و ... نتیجه چندانی نخواهد داشت و باید به فکر روشهای دیگر نیز باشند.
2.درباره عکس مذکور که دستمایه این پست قرار گرفت، دو نکته ذکر شده بود که نکته اول بدون پاسخ ماند! (-:
3.نفس عذر خواهی آقای شهردار انصافاً قابل تقدیر است.
4.درباره افرادی که ادبیات نامناسبی مانند ریاست طلبی و ... را به کار می برند، نیازی به پاسخگویی و صرف وقت نیست. این وبلاگ نیز تنها به اقتضای شرایط رسانه اقدام به تایید و نمایش (همراه با اصلاح) اینگونه نظرات می کند.
انشاءالله همه برای خدمت به مردم توفیق داشته باشیم.
با سلام مجدد.منظورم به بعضی از همشهریانی  که میگویند  این بنده خداها کاری انجام نمی دهند و الاف هستند و ...-نه شما که نه؟
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۳ حسینعلی کبیر
سلام و درود به سرخنکلایی ها
وبلاگتان جالب بود و البته نشان دهنده فرهنگ بالای شهرتان که همه جا آوازه اش هست. من سرخنکلایی ها را با دکتر تاجیک می شناسم که افتخار گرگان هستند. امیدوارم همیشه موفق و متحد باشید.
کبیر از کردکوی(کردمحله)
پاسخ:
سلام بر شما و همه شهروندان عزیز کردکوی،
از اظهار لطف شما هم ممنونم.
منظورتان کدام دکتر تاجیک بود؟
۱۰ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۵ حجت اله مقصودلو
ای آقا جان کجای کار هستی. مدتی قبل یکی از دوستان ما برای کاری به شهرداری رفته بود وقتی که از طرز صحبت کردن و رفتار آقایان مطالبی را به من گفت آرزو کردم هیچگاه کارم به آنجا نیفتد چون من تحمل چنین کارهایی را ندارم. حالا چه برسد به این بنده های خدا که نیروهای زحمتکش اداره خودشان هستند. من فکر می کنم بعضی ها مدیریت و ریاست را برای این می خواهند که خودشان را نشان بدهند و مرتب با مدیران قبلی مقایسه کنند و بگویند اونها بد کار کردند و ما خوب هستیم و نردبان ترقی را بالا بروند حالا چه بر سر این مردم میاید برای اونها مهم نیست.
پاسخ:
سلام آقای مقصودلو ،
مطلبتان خیلی مبهم بود. کاش کمی روشن تر بیان می کردید تا اگر احیاناً کسی قصد رسیدگی داشت، می توانست برای رفع این مسئله اقدامی انجام دهد.
درباره این موضوع هم که فرمودید «بعضی ها» چنین و چنان هستند، کمی حق با شماست اما نمی توان کسی را بدون دلیل متهم کرد و خودمان را نیز مصون از این آسیب بدانیم.
باز هم به ما سر بزنید.

با سلام


دوست گرامی و عزیز "پارتیاوب" در نظر دارد برای وبلاگ نویسان فعال هم استانی و همشهری با قیمت بسیار مناسب طراحی سایت انجام دهد.
و یا می توانید از خدمات ثبت دامنه ما استفاده نمایید و آدرس وبلاگ خود را به صورت یک سایت مستقل تبدیل نمایید.

هاست :38000 تومان

دامنه ir : 5500 تومان
در صورت تمایل با ما در تماس باشید:

017-32322776
0911-797-6839
www.partiaweb.com

موفق باشید
خسته  نباشند بابت زحمتشان برای شهر با حقوق اندک.آیا شما....حاضرید جای اینها باشید؟؟
پاسخ:
سلام .
خطاب سوالتان به بنده بود؟
یا از سایر خوانندگان پرسیدید؟
(-:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ای ول تاجیک جان
*** کردم اساسی خخخخخخخخخخ
پاسخ:
سلام .
فکر می کنم منظورتان این است که لذت بردید.
درسته جناب خرمگس؟
البته می توانم حدس بزنم شما چه کسی هستید.
بین خودمان بماند. اگر ایملت را بنویسی خواهم گفت چه حدسی زده ام .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">