پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

   چند سالی هست که ورزشکاران رشته کبدی آبروی ورزش سرخنکلا و بلکه آبروی ورزش گلستان در سطح کشور هستند و این نکته هم برکسی پوشیده نیست که حضور مسئولین پرتلاش و جوانان با استعداد در کنار وجود خانه کبدی و امکان تمرین و آمادگی دائم برای ورزشکاران این رشته در سرخنکلا نقش موثری در این موفقیتها داشته است. امید است - همچنانکه پیشتر گفته ایم- در سایر رشته های ورزشی که ریشه دار و باسابقه هستند نیز چنین شرایطی فراهم شود.

  بهانه نوشتن این مطلب، موفقیت هفته اخیر یکی از همشهریان سرخنکلایی بود. شاید مطلع شده باشید که در این هفته بر اساس نظرسنجی سایت تخصصی و شناخته شده رشته کبدی، آقای "محسن مقصودلو جعفری" جوان شایسته سرخنکلایی از بین 10 نفر از بازیکنان برتر رشته کبدی در سطح کشور به عنوان

۱ نظر ۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۶

  یکی از مولفه ها و نشانه های رشد و ارتقاء فرهنگی در هر جامعه، قدرشناسی از بزرگان و نخبگان تاریخ سازی است که برگردن جامعه و خصوصا نسلهای بعد از خود حق بزرگی دارند. بحمدالله مدتی است برنامه های تکریم و تجلیل از افراد تاثیرگذار بر فرهنگ عمومی شهرمان رونق بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

   امروز هم ، همزمان با سالگرد ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از جمعی از آزادگان، جانبازان و ایثارگران سرخنکلاته برگزار شد. ایثارگرانی که در هنگامه ی نیاز به حضور در میدانهای خطر و دفاع از مرز و بوم و ناموس این ملت، بی محابا در عرصه فداکاری حاضر شدند و نگذاشتند این سرزمین پاک، جولانگاه ناپاکان گردد. این روزها با کمی دقت و انصاف و مشاهده وضعیت سوریه و عراق و یمن و افغانستان و حتی پاکستان به راحتی می توانیم بفهمیم چرا کشور ما در نهایت امنیت و آسایش است. ما امروز مدیون راه روشن امام (ه) و خون پاک شهیدان و فداکاری همین ایثارگران هستیم که آن چنان درسی به دشمن داده اند که تا قرن ها جرات حمله به این آب و خاک را نخواهد کرد.

   این مراسم به همت

۲ نظر ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۸

   امروز پس از سالها عطر زیبای « شهید و شهادت » در خیابانهای شهر پیچید. امروز یاد و خاطره سالهای مجاهدت و ایثار در ذهن و دل یکایک سرخنکلایی ها ، زنده شد. امروز بار دیگر خانواده های معظم شهدا و یادگاران دفاع مقدس، سرافرازانه فریاد حمایت از خون شهدا و راه امام و انقلاب را سردادند. امروز سرخنکلای ما هم میزبان شهیدان بود ...

تصاویر زیر تنها بخش کوچکی از

۳ نظر ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۹

۲ نظر ۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۶

  امروز به مناسبت سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی - که تاریخ دقیق آن پنجم مردادماه و در همین هفته است - نمایشگاهی فرهنگی در سرخنکلا برگزار شد. در حاشیه این نمایشگاه که به همت ستاد نماز جمعه و با همکاری مدیریت کتابخانه عمومی شهید محمد مقصودلو راد سرخنکلا برگزار شد، بخشی نیز بصورت ایستگاه نقاشی کودکان قرار داشت که توسط کتابخانه عمومی پیش بینی و اداره می شد.

 در این نمایشگاه علاوه بر اسنادی از

۴ نظر ۰۲ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۲