پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

باز بوی محرم در کوچه های شهر پیچیده است

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸ ب.ظ

   محرم برای همه ما یادآور خاطرات بسیاری است. از همه مهمتر گِرد هم آمدن آنهایی است که شاید روزها و ماههاست منتظر آمدنشان و دیدارشان در مساجد و هیئت ها و مراسم عزاداری بودیم. یا آنهایی که با دیدن و حس کردن حال و هوای محرم حسینی تنها می توانیم یاد و نامشان را در میان دوستان زنده کنیم. آنهایی که شبهای سینه زنی با طبل و سنج در حیاط مساجد شهر، دسته روی در کوچه های شهر یا سرپاسینه های پرشور جوانان را همچون امانتی گرانبهاتر از جان برای نسلهای بعد به یادگار گذاشته و می گذارند. 

   به راستی این چه بهانه زیبایی است که هم اسلام را زنده نگهداشته و هم محبت های میان دلهای مومنان را هر سال یک بار زنده می کند و ...آیا این کیمیا نیست؟

کیمیایی است عجب تعزیه داری حسین     که نباید ز کسی منت اکسیر کشید

  چند تا عکس که در دسترسم بود و مثل همیشه از شبکه های اجتماعی گرفته ام تقدیمتان می کنم شاید در ذهن شما خاطرات محرم زنده شود. محرمی که دو سه روز دیگر باز مهمانش می شویم.



نظرات  (۲)

سلام . چرا دیگ وبلاگتون رو آپدیت نمی کنید . واقعا مطالب زیبایی می نوشتید و من هر چند وقت یکبار میام و مطالب گذشته رو مرور می کنم . اگر امکان داره . به نوشتن ادامه بدید . ممنون
پاسخ:
سلام . عرض ارادت
در روزهایی که پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی جای سایت و وبلاگ را گرفته اند، دیگر انگیزه چندانی برای نوشتن در وبلاگ نمی ماند.
اما ... به روی چشم در صورت فراهم شدن فرصت حتما ادامه خواهم داد.
یا علی
نویسنده ناشناس خوبه یادی هم از اموات جوان مخصوصا علی آقا مقصودلو بکنی توی نوشته های سایتت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">