پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  همانطور که انتظار می رفت از هنگامی که مطلب قبلی درباره پروژه تاسیس «پردیس سرخنکلاته دانشگاه گلستان» را نوشتم، همشهریان سرخنکلایی واکنشهای متفاوتی را نشان دادند. برخی از اینکه آن را یادآوری کردم تشکر کردند و برخی هم مطالب و اخبار جدیدتری از این طرح ارائه کردند.

   بالاخره یکی از از کارکردهای رسانه هم باید این باشد که مطالب و نظرات بین افراد تبادل شود تا جایی که آگاهی و اطلاعات عمومی افراد را افزایش دهد. بنده نیز فکر می کنم اگر با این وبلاگ فقط همین یک هدف را بتوانم در حد توان خودم محقق کنم، بخشی از دینم را نسبت به سرخنکلا ادا کرده ام.

  اما مطالب جدیدی که درباره طرح تاسیس دانشگاه در نزدیکی سرخنکلا به دستم رسید (و شاید شما در میان نظرات قبلی آنها را خوانده باشید) اول اینکه یکی از پیمانکاران پروژه تغییر کرده است و پیمانکار دیگر هم با تلاش بعضی همشهریان سرخنکلایی فعال شده است. همچنین دفتر فنی دانشگاه گلستان نیز در کنار پیمانکار در حال حاضر با بکارگیری حداکثر توان خود یعنی مجموعاً 50 نفر نیرو در این طرح فعال شده اند.

   نکته دیگر اینکه برابر اطلاع از یکی از همشهریان، مسئولین دانشگاه گلستان نیز در حال برنامه ریزی برای جذب هیئت علمی و پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی در این مرکز هستند. البته هنوز مشخص نیست که این اتفاق یعنی حضور دانشجویان و اساتید و آغاز فعالیتهای آموزشی در این مرکز از مهرماه 93 خواهد بود یا سال 94 .

     تعدادی عکس هم که نشان دهنده میزان پیشرفت برخی از قسمتهای این پروژه تا 75 درصد است هم دریافت کرده ام که ضمن تشکر از همشهری عزیز بابت زحمت تهیه این عکسها ، آنها را در این پست می گذارم.

  تکمیلی/ امروز 93/2/28 نیز آقای فرهاد یغمایی رئیس دانشگاه گلستان در مصاحبه باخبرگزاری مهر توضیحاتی درباره روند پیشرفت این پروژه بیان کرده است که می توانید از اینجا بخوانید.


نظرات  (۸)

۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۸ علیرضا مقصودلو نژاد
عکساتون باز نمیشه. فک فکنم باید حجمش رو کمتر کنین.
پاسخ:
سلام.
من آزمایش کردم مشکلی نداشت.احتمالاً مشکل از سیستم رایانه یا سرعت اینترنت شماست.
شتر در خواب بیند پنبه دانه . فکر می کنید میذارن سرخنکلا رنگ دانشگاه رو به خودش ببینه. من که چشمم آب نمی خوره. من شنیدم سرخنکلا قبلا هم یه دانشسرا داشته که یکی دو سال بیشتر فعال نبوده.
خوب حالا یکی را پیدا کنید واسه ی مصاحبه ببینیم وضعیت چطوره
دانشجوها 93 میان یا 94 آخرش؟

کدام مطلبش جدیدبود ؟
عکس  بالا برای  دی ماه سال قبل می باشد
پاسخ:
سلام
یعنی حدود 4 ماه قبل؟
من فکر کردم جدیداً تهیه شده .
 با این حساب پس پروژه تا الان 75 درصد پیشرفت داشته است، نه تا زمانی که عکس نشان می دهد.
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۱۹ محمدرضا صفری
سلام همشهری جان گرفتی ما رو؟ کدام ساختمان 75درصد پیشرفت داشته اصلن خودت بهعکس نگاه کردی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام.
من هم فقط مطلبی که یکی از همشهری ها برایم فرستادند را نوشتم.
دقیقاً اطلاع ندارم ولی فکر می کنم ساختمانی که در عکس اول هست نسبت به بقیه پیشرفت خوبی داشته است.
پوزش من نمیدانستمداسم وبلاگ محمد حسن مقصودلو یکقدم تا ابادانی من همیشهسرخنکلامینوشتم می امد
سلام یک سؤال دارم چطور میشه وبلاگ محمد حسن مقصودلو برای شما پیوند داره اما شما نامی از این وبلاگ نبردید که هیچ نام یکسری وبلاگی که چندین ماه پیش خاموش وبی مطلبند را گذاشتی..شمایی که دم از اتحاد میزنی این جای سؤال دار داره
پاسخ:
سلام.
کمی دقت بفرمایید، وبلاگ «سرخنکلا ؛ یک قدم تا آبادانی» همان وبلاگ ایشان است.
خیلی التماس دعا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">