پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

نتایج مسابقات کبدی ساحلی جام رمضان در سرخنکلا

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۵ ب.ظ

   از دیروز که مطلبی درباره فوتسال در وبلاگ درج کردیم چند نفر از عزیزان همشهری پیام دادند که چرا نتایج مسابقات کبدی جام رمضان را اطلاع نکردید؟! پاسخ بنده این بود که به علت تعطیلات و دسترسی کمتر به امکانات تهیه خبر و اینکه فکر می کردم رشته کبدی به دلیل حمایت بیشتری که می شود، از پوشش رسانه ای بهتری برخوردار است، این وقفه حاصل شد که البته وقتی دوستان لینک کانال کبدی را فرستادند متوجه شدم اینطور نیست و همچنین با جستجو در اینترنت خبری از نتایج آن مسابقات ندیدم.

   ضمن اینکه دو خبر دیروز با موضوع نماز عید فطر و مسابقات فوتسال توسط دوستانی که بصورت افتخاری با گروه وبلاگ همکاری می کنند در تلگرام خصوصی( پی وی) برای بنده ارسال شده بود وگرنه برای ما هیچ تفاوتی بین عزیزان در رشته های مختلف ورزشی یا سایر کارهای فرهنگی سرخنکلا که اخبارشان را درج می کنیم وجود ندارد. به همین دلیل و با افتخار، مثل گذشته خبر موفقیت ورزشکاران کبدی شهرمان را نیز درج می کنیم.

    مسابقات کبدی ساحلی جام رمضان در سرخنکلا که با حضور شش تیم از سطح شهرستان گرگان برگزار شد، در نهایت با قهرمانی تیم شهدای مدافع حرم سرخنکلا به پایان رسید. در دیدار نهایی این مسابقات که شنبه همین هفته (سوم تیرماه) بین دو تیم سرخنکلایی "شهدای گمنام" و "شهدای مدافع حرم" انجام شد، تیم شهدای مدافع حرم موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

   لازم به ذکر است در مراسم شب پایانی این مسابقات علاوه بر مهمان های ویژه سرخنکلایی از جمله امام جمعه محترم و اعضای شورای شهر سرخنکلا و هیئت کبدی بهاران، همشهری سرخنکلایی ما جناب آقای محمدرضا مقصودلو رئیس محترم فدراسیون کبدی کشور که با زحمات شبانه روزی خود و خانواده گرامی شان نقش مهمی در پایه گذاری و رشد کبدی سرخنکلا و گلستان و حتی کشور داشته اند، نیز حضور داشت.

  گروه وبلاگ سرخنکلایی ها نیز این موفقیت را به جوانان ورزشکار سرخنکلایی در رشته کبدی و همه شما همشهریان عزیز تبریک می گوید و بنا به رسم یادگاری، چند تصویر و یک کلیپ کوتاه از این مسابقات را به شما تقدیم می کند. (تصاویر از شبکه های اجتماعی است)

 

 

  * تیم نایب قهرمان مسابقات ( شهدای گمنام سرخنکلا )

 

 

  * تیم شهدای مدافع حرم که به مقام قهرمانی دست یافت.

 

 

  عکس یادگاری ورزشکاران در شب پایانی مسابقات با مهمانان ویژه برنامه

 

 

 

نظرات  (۱)

جایزه بچه های کبدی چی بود؟ اگر در این مورد هم چیزی هست بنویسید بدانیم
پاسخ:
سلام. اطلاع نداریم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">