پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

   داشتن رسانه ای که بتواند اخبار متنوع یک محیط را بموقع و طبق اصول خبری منتشر کند، مستلزم آگاهی دقیق و به روز متصدیان آن رسانه است. با این توصیف، تاکنون چنین شرایطی برای ما فراهم نشده است اما هر از گاهی که به برخی اخبار دسترسی پیداکرده ایم که فکر می کنیم اطلاع شما مخاطبین همشهری از آنها می تواند در راستای اهداف فرهنگی ما باشد، اقدام به درج این اخبار کرده ایم. طی روزهای اخیر نیز خبرهایی کمابیش متنوع به دستمان رسیده که به اطلاع می رسانیم:

خبر اول اینکه: یکشنبه این هفته شبکه دوم سیما گزارش مستندی از

۸ نظر ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۵

  کارشناسان اجتماعی معتقدند، یکی از عوامل آبادانی و توسعه و پیشرفت شهرها، دسترسی داشتن و در معرض ارتباط بودن آنها برای سایر مردم و شهرهاست. مخصوصاً در بخشی از توسعه که منوط به ارتباط های زمینی و امور حمل و نقل است.

    همه به یاد داریم زمانی که مسئله پیشرفت شهرمان مطرح می شد؛ همواره فاصله چند کیلومتری سرخنکلا با مسیر اصلی گرگان - مشهد به عنوان یک نقطه ضعف سرخنکلا از نظر موقعیت جغرافیایی برشمرده می شد. اما گویا این مسئله هم در حال برطرف شدن است. چند سالی بود که زمزمه عبور کمربندی جدید گرگان از مسیر سرخنکلا شنیده می شد و شواهد آن که همان اخبار رسانه ها و عملیات عمرانی در این مسیر بود، مشاهده می شد اما در حوالی محدوده شهری سرخنکلا این شواهد چندان مشهود نبود.

   اما در هفته اخیر گویا تحولی در این مسئله نیز اتفاق افتاده است که

۴ نظر ۲۴ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۲

   وقتی صحبت از راهیابی یک ورزشکار سرخنکلایی به تیم ملی می شود، ناخودآگاه همه اذهان به رشته پرطرفدار کبدی متوجه می شود. اما همانطور که قبلا نیز گفته ایم جوانان سرخنکلایی در رشته های ورزشی دیگری نیز فعال هستند که در صورت حمایت می توانند به مدارج بالا دست یابند. این بار یکی از همشهریان سرخنکلایی ما به تیم ملی در رشته رزمی "کیک بوکسینگ" راه یافته است.

  در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری کمیته فول کنتاکت - کیک بوکسینگ (AIKIA) که

۵ نظر ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۶:۱۱

 بعد از حدود دو سال فعالیت این وبلاگ، تقدیر و تشکر ما از مسئولینی که برای مردم کار می کنند و همچنین انتقاد از کم کاری ها و بعضاً اشتباهات مدیران شهر و بخش، برای شما شهروندان عزیز سرخنکلایی ناآشنا نیست. طی این مدت تلاش کرده ایم بر مسائل اصلی متمرکز شویم و هرگاه اطلاعات و آگاهی مناسبی درباره موضوعی داشته ایم ، درباره آن نوشته ایم. گاهی نیز به بیان طنز ! که البته خط قرمزها را نیز همواره محترم شمرده ایم .

   با این وجود بعضی وقتها مواردی اتفاق می افتد که مسئله

۹ نظر ۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۱۹

   همانطور که مسئولین فرهنگی شهر وعده داده بودند و ما نیز در همین وبلاگ اطلاع رسانی کرده بودیم، امروز سه شنبه نمایش عروسکی با عنوان «مترسک خودت باش!» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. این برنامه که در محل کانون شهید خوارزم یرگزار شد، خوشبختانه

۰ نظر ۰۳ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۸

   اولین مطلب اینکه طی چند روز اخیر دو اتفاق ناگوار مردم شهرمان را عزادار کرد.اولین اتفاق درگذشت جوان ناکام "ابوالفضل تاجیک کرمانی" از کارکنان مرزبانی نیروی انتظامی در جنوب شرق کشور بود که مردم فهیم سرخنکلا روز جمعه با حضور بسیار گسترده و چشمگیر در مراسم تشییع این مرزبان میهن اسلامی، مراتب قدرشناسی خود را نسبت به همه تلاشگران فداکار عرصه امنیت این کشور و همچنین خانواده گرامی آن مرحوم نشان دادند. اما امروز یکشنبه نیز مراسم تشییع یکی از فرهنگیان خوشنام و خوش اخلاق شهرمان یعنی مرحوم "حاج قنبر مقصودلو" برگزار شد که در این مراسم نیز حضور گسترده مردم حاکی از خاطرات خوب و به یادماندنی جوانان و حتی بزرگترها از سالهای شاگردی و تحصیل زیر دست آن مرحوم بود. گروه فرهنگی "وبلاگ سرخنکلایی ها" برای هر دو عزیز از دست رفته از خداوند بزرگ غفران الهی مسئلت دارد.

   اما موضوعی فرهنگی که موجب شد این مطلب را بنویسیم، برگزاری برنامه ای برای کودکان و نوجوانان سرخنکلایی است. بنا بر اطلاع طبق برنامه ریزی مسئولین فرهنگی و اجتماعی سرخنکلا ، در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (علیه السلام) کاروان -کامیونت سیار گروه نمایشی - نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز سه شنبه سوم شهریورماه ساعت 18 در سرخنکلا اجرای برنامه خواهد داشت و محل اجرای نمایش عروسکی و داستانی با عنوان «مترسک خودت باش!» نیز در سطح شهر اطلاع رسانی خواهد شد.

  لازم به ذکر است،

۰ نظر ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۶