پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

    هر چه فکر کردم نتوانستم عنوان بهتری برای این چند سطر پیدا کنم . از وقتی که از این خبر مطلع شدم دارم به این مسئله فکر می کنم حالا که هنوز بعضی از پدران و مادران شهدا یا جانبازان دفاع مقدس در جامعه ما هستند و داریم از فیض نفس رحمانی و برکت وجودی آنها بهره می بریم، قدر این «چشم و چراغ ها» را نمی دانیم اما مطمئناً وقتی که یکی یکی آنها را از دست دادیم، بعد از آن متوجه ارزش و جایگاه آنها در جامعه می شویم.

  خبر اگر چه به دلیل تحمل ماهها رنج بیماری، ناگهانی نبود اما بس ناگوار بود. مادر شهید "سید حجت الله کاظمی" هم بعد از 33 سال به فرزند شهید پیوست.

     از دست دادن این مادر گرامی شهید و اینچنین مادران شهدا که

۷ نظر ۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۹

   در مراسم نماز جمعه این هفته بخش بهاران که طبق روال همیشگی در مسجد جامع سرخنکلاته برگزار گردید، از آقای حاج قاسم مقصودلو بخشدار سابق بهاران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

  در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام بابامحمدی امام جمعه محترم سرخنکلا که در خطبه های نماز جمعه از آقای مقصودلو تقدیر کردند، آقای عراقی بخشدار جدید بخش بهاران نیز طی سخنانی از زحمات 4 ساله آقای مقصودلو تجلیل نموده و خواستار همراهی و همدلی مردم با مسئولین بخش برای حل مشکلات منطقه بهاران شدند.

همچنین در این مراسم که مسئولین شهری و اعضای شورای اسلامی شهر سرخنکلا و همچنین شورای بخش و شهرستان حضور داشتند، حوزه مقاومت بسیج سرخنکلا ، شورای اسلامی و شهرداری سرخنکلا نیز با اهدای هدایایی از عملکرد آقای مقصودلو تقدیر به عمل آوردند.

  لازم به ذکر است آقای عباس عراقی بخشدار جدید بهاران که قبلاً

۷ نظر ۲۵ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۰

   امشب یکی از دوستان فایل صوتی از سخنرانی مفصل نزدیک به دو ساعته را به دستم رساند که بخشهای مهمی از زوایای قابل تفسیر توافق هسته ای لوزان را تشریح می کند.

  این سخنرانی همین امشب یعنی شنبه شب (پانزدهم فروردین) توسط آقای نبویان که نماینده تهران در مجلس هستند و ارتباط فراوانی با تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان داشته اند، انجام شده است.

 اگر چه هنوز خیلی زود است که قضاوت و تحلیل نهایی از این مذاکرات و توافق را ارائه بدهیم و قصد من نیز تایید یا رد نظر موافقان و منتقدان نیست، اما

۲ نظر ۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۴۳

   راست می گویند که اغلب اوقات «فرهنگ» در هیاهوی «سیاست»گم می شود. سیزدهم جمادی الثانی، وفات بانوی بزرگواری است که نامش فاطمه بنت حزام از قبیله بنی کلاب بود. او وقتی به همسری امیرالمومنین(علیه السلام) در آمد از آن حضرت خواست به احترام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) او را فاطمه صدا نزنند و ما ایشان را به نام «ام البنین» می شناسیم.

  همان بانویی که

۱ نظر ۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۹

   کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر سرخنکلاته در نظر دارد به منظور تشویق دانش آموزان ممتاز مدارس شهر؛ مراسم تجلیل از شاگردان اول مدارس را برگزار نماید. این مراسم که در نیمه دوم فروردین ماه و بعد از پایان تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد برای شاگرد اولی های مدارس

۳ نظر ۰۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۳