پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

دو بدهکاری جدید که هیچگاه تسویه نمی شوند!

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ق.ظ

 ما سرخنکلایی ها نیز همانند دیگر مردم ایران همواره بدهکار خانواده های شهدا و ایثارگران به ویژه پدران و مادران شهدا هستیم. طی ماههایی که مطلب ننوشتیم دو تا از پدران شهدای شهرمان یعنی مرحوم حاج سید حسین کاظمی - که علاوه بر افتخار بزرگ پدری شهید سید حجت الله کاظمی همواره در امور خیریه، فعالیتهای مذهبی و هیئات پیشگام بود - و مرحوم حاج رمضان شعبانی پدر بزرگوار شهید حسین شعبانی آسمانی شدند.

هر چه زمان بیشتر می گذرد بیشتر افسوس می خورم چرا کار درخور توجهی درباره قدردانی و تقدیر از این عزیزان یا حداقل جمع آوری ناگفته ها و خاطرات آنها از فرزندان شهیدشان انجام نشده و من هم پیگیری نکرده ام. اینها بدهی های فرهنگی ما به این عزیزان است. بدهی هایی که با رفتن آنها دیگر هیچگاه تسویه نمی شوند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">