پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

   شاید شنیده باشید هنگامی که صحبت از فرهنگ و کار فرهنگی یا ارتقای سطح فرهنگ یک جامعه می شود، اختلاف نظرهایی که ناشی از برداشتها و تصورات و تعاریف متفاوت از این مفاهیم است، موجب می شود تا افراد حاضر در یک بحث بیشتر بر کارهای انجام نشده تاکید و اشاره کرده و به قول معروف نیمه خالی لیوان را می بینند. بگذریم از اینکه وقتی از برخی از همین افراد خواسته می شود که آستین بالا بزنند و به گوشه ای از فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی کمک کنند، به بهانه های مختلف طفره می روند.

   طی روزهای اخیر چند برنامه فرهنگی خوب در سطح شهر سرخنکلا انجام شده یا در حال انجام است که احتمالا از آنها در شبکه های اجتماعی مطلع شده اید. با این حال ما نیز طبق رسالت اطلاع رسانی که داریم، به آنها می پردازیم . ضمنا پیشاپیش از اینکه کیفیت تصاویر به دلیل غیرحرفه ای بودن، پایین است عذر خواهی می کنیم.

   * اولین موضوع اینکه

۲ نظر ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۹

  همانطور که وعده کرده بودیم قرار بود مستندهای کوتاه تلویزیونی که اخیراً توسط دو نفر از خبرنگاران جوان همشهری ما در سرخنکلا یعنی آقایان «محمد نظری» و «علی مقصودلو» تهیه شده است را در وبلاگ قرار دهیم . روز گذشته این مستندهای کوتاه که از شبکه دوم سیما پخش شده به دستمان رسید که جهت مشاهده شما آنها را در وبلاگ می گذاریم.

   مستند اول با موضوع زندگی و مبارزات سردار شهید «علی اکبر سهرابیان» است و در مستند دوم نیز موضوع تهیه نوعی غذای محلی مورد توجه این دو خبرنگار قرار گرفته است که البته برای معرفی فرهنگ بومی و حفظ آداب و رسوم محلی و حتی لهجه و واژه های سرخنکلایی، می تواند

۱ نظر ۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۵

  این روزها همه ماتم گرفته اند. دیگر نیازی به شرح حادثه نیست. حادثه که نه، فاجعه ای که به یقین تعمد و بی کفایتی"آل سقوط" و جنگ قدرت شاهزادگان جنگ طلب آن را به وجود آورد.

   هر لحظه بر ابعاد این فاجعه افزوده می شود و زوایای جدیدی از آن مشخص می گردد. همین چند ساعت قبل بود که در خبری جدید 30 نفر به تعداد شهدای هموطنمان افزوده شد و به 226 نفر رسید وبا این اوصاف که گفته شده هنوز چندین کانتینر از جنازه ها بازدید نشده است، احتمال جان باختن اغلب 246 حاجی مفقود هموطن و

۰ نظر ۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۸