پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

   در مراسم نماز جمعه این هفته بخش بهاران که طبق روال همیشگی در مسجد جامع سرخنکلاته برگزار گردید، از آقای حاج قاسم مقصودلو بخشدار سابق بهاران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

  در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام بابامحمدی امام جمعه محترم سرخنکلا که در خطبه های نماز جمعه از آقای مقصودلو تقدیر کردند، آقای عراقی بخشدار جدید بخش بهاران نیز طی سخنانی از زحمات 4 ساله آقای مقصودلو تجلیل نموده و خواستار همراهی و همدلی مردم با مسئولین بخش برای حل مشکلات منطقه بهاران شدند.

همچنین در این مراسم که مسئولین شهری و اعضای شورای اسلامی شهر سرخنکلا و همچنین شورای بخش و شهرستان حضور داشتند، حوزه مقاومت بسیج سرخنکلا ، شورای اسلامی و شهرداری سرخنکلا نیز با اهدای هدایایی از عملکرد آقای مقصودلو تقدیر به عمل آوردند.

  لازم به ذکر است آقای عباس عراقی بخشدار جدید بهاران که قبلاً شهردار آزادشهر در شرق گلستان بوده اند، اخیراً از سوی فرمانداری گرگان به عنوان بخشدار جدید بهاران معارفه شده اند و این انتصاب با توجه به غیربومی بودن ایشان نسبت به بخش بهاران و عدم آشنایی با مسائل این بخش موجب تعجب و بعضاً انتقاداتی از سوی مردم بخش گردیده است.

  از جمله انتصابات دیگری که طی روزهای اخیر انجام شده و به نوعی مورد توجه مردم سرخنکلا قرار گرفته است، انتصای آقای سیدمحسن کاظمی که اصالتاً اهل سرخنکلا هستند، به سمت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان می باشد. وی پیش از این در سمت کارشناس حقوقی استانداری حضور داشت.

  همچنین روز گذشته آقای ابراهیم دشتیان نیز که اهل سرخنکلا بوده و از اعضای فعال و مسئولین ستاد انتخاباتی آقای روحانی در منطقه طی انتخابات 92 بودند، به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری گرگان منصوب و معارفه گردیده اند. وی نیز پیش از این از کارکنان گمرک استان بود.

   تکمیلی :

   بعد از تنظیم مطلب فوق یکی از دوستان فایل صوتی اولین سخنرانی آقای عباس عراقی بخشدار جدید بخش بهاران در سرخنکلاته را برای وبلاگ ارسال کردند که ضمن تشکر از ایشان، شما می توانید سخنرانی ایشان را از اینجا دریافت نموده یا گوش کنید.

 


نظرات  (۷)

سلام.ازستادنمازجمعه وحاج آقای بابامحمدی تشکرمینماییم که ازبخشدارمحترم بهاران حاج قاسم مقصودلو درنمازجمعه تقدیرنمودند.مراسم تودیع ومعارفه متاسفانه دردولت جدیدفقط معارفه آن برگزارمی شود!!!
من متعجبم  چرا فرمانداری واستانداری  مراسم تشکر وقدردانی نگرفتند یعنی  زحمت  های  حاج قاسم ما رو ندیدند  یا ترسیدیدند که تبلیغات شود.....واقعا برای فرماندار گرگان متاسفم
99درصد
پاسخ:
سلام.
چی 99 درصد؟!
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۶ مقصودلو دوینی
حالا یه چیزی گفت دیگه چرا اینقدر گیر بهش میدی تاجیک جان؟
ضمن تشکر از اقای قاسم مقصودلو و تبریک انتخاب اقای دشتیان و کاظمی ، از شما ادمین محترم خواستارم عقیده و افکار خودتونو به خوانندگان سایت تحمیل نکنید مردم سرخنکلا دنبال این نیستند که یه سرخنکلایی چه جوری به پست و مقامی رسیده برای این مردم این افتخار که بچه ها این شهر به جایی رسیده باشند، من شمارو به بی طرفی سیاسی دعوت میکنم و لازم نبود که در انتقال خبر ذکر کنید که اقایان به واسطه تبلیغ برای روحانی به این جایگاه رسیدن.بنده وامدار هیچ گروه و جناحی نیستم و  سربلندی مردم سرخنکلا برای من مهمه.ای کاش برای این دنیای دیگران اخرت خودمونو نفروشیم......
پاسخ:
سلام بر «پسر غم ها»!
از اینکه نقطه نظر خودتان را نوشتید ممنونم؛
   اما چند نکته هم بنده عرض کنم . اول اینکه با توجه به فهم و درک بالای مردم و استفاده گسترده از رسانه های مختلف دیگر دوره ی «تحمیل افکار و عقاید» به دیگران گذشته است و نه تنها این رسانه بلکه هیچ رسانه دیگری اینچنین تاثیری نداشته و ندارد و تنها سعی می کند، آنچه به نظرش صحیح می رسد، بیان کند. ضمناً خوب است وسعت دید خودمان را از محدوده روستایی سابق به نگاه شهری، استانی و حتی ملی و بین المللی گسترش دهیم و نگاهی به فضای باز رسانه ای و انتشار اندیشه ها و نظرات بسیار متنوع در جامعه بیندازیم.
نکته دوم هم اینکه هیچ فردی نمی تواند خود را سخنگوی «همه ی مردم سرخنکلا» بداند کما اینکه ما نیز چنین ادعایی نداریم و در گروه فرهنگی همکاران این وبلاگ تلاش می کنیم نظر و رضایت تعداد بیشتری از مردم سرخنکلا را جلب کنیم. ضمن اینکه صرف «سرخنکلایی بودن» یک مدیر یا مسئول فی نفسه ارزش نیست بلکه عملکردها و تعهد همراه با تخصص ملاک شایستگی است. امید داریم که این دوستان سرخنکلایی که به مناصب مدیریتی رسیده اند، اینچنین باشند. کما اینکه همان فردی که جنابعالی در مقام دفاع از ایشان برآمده اید، حداقل با دو نفر از اعضای گروه فرهنگی ما آشنایی نزدیک و نسبت خویشاوندی دارد و پیامهای تبریک ما را قبلاً دریافت کرده است و مطمئناً از بیان اینگونه نظرات هیچ دلخوری و کدورتی نداشته و ندارد. به علاوه، در جایی از متن مطلب نیز آنچنان که شما فرموده اید نیامده است که فردی « به واسطه تبلیغ» برای یک کاندیدای انتخاباتی به «جایگاه» خاصی رسیده است و ذکر یک نکته خبری، نافی شایستگی ها و توانمندی های دیگر هیچ کس نیست.
  اما درباره «بی طرفی سیاسی» دقیقاً متوجه منظورتان نشدم. اگر ذکر یک نکته - فعالیت انتخاباتی- که البته بر کسی پوشیده نبود و بیان آن رسالت ذاتی رسانه محسوب می شود، جانبداری و عدم رعایت بی طرفی است لطفاً - مستند و مستدل- بفرمایید، این رویه طرفداری از کدام جناح یا گروه و حزب سیاسی است؟!
  و نکته آخر هم که با کمال تاسف در برخی - تاکید می کنم «برخی» - از افراد جامعه ما به سنتی مالوف و عادی تبدیل شده است، برچسب زدن نظیر آنچه که جنابعالی در جمله آخرتان فرموده اید، می باشد.
با چه استدلال و استنادی دیگران را متهم می کنید که برای «دنیای دیگران» ، «آخرت خودشان» را می فروشند؟ اینکه با لحنی سربسته و کنایه آمیز صحبت کنیم و با زدن برچسب های مبهم و نامشخص ، چنین اتهامی را مطرح کنیم و ژست حق به جانب بگیریم و طوری وانمود کنیم که گویا برای طرف مقابل سربلندی مردم مهم نیست، آسان ترین کاری است که تنها همین گروه معدود و محدود آن را انتخاب می کنند.
البته شاید جای این بحث ها اینجا نبود اما به هر حال اگر شما «پسر غم ها»ی گرامی - که ظاهراً تمایل ندارید خودتان را معرفی کنید - تمایل به رفع ابهام و سوء تفاهم احتمالی داشته باشید، بنده در خدمتم. در همین وبلاگ یا به وسیله ایمیل یا شبکه های اجتماعی و ...
موفق باشید.
یا حق.


آقای عراقی توی عکس کدام است آقای تاجیک لطفا بیشتر معرفیشون کنین؟
پاسخ:
سلام .
آقای عراقی مابین حاج آقا بابامحمدی و حاج قاسم مقصودلو ایستاده اند.
با سلام-اینجانب به نوبه خودم و اهالی شهر سرخنکلا از حاج قاسم (قاسم محمدرضا)به خاطر خدمتش به شهرش و بعد به بخش بهاران کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم در مراحل زندگی موفق و پیروز باشد.انشاا..-و انشاا.. در انتخابات موفق باشند و مردم شهر سرخنکلا برای اولین بار دارای نامزد انتخابات می باشند ایشان را حمایت کنند تا حق این شهر از این استان گرفته شود بقول بچه ها این دفعه مجلس واس ماس کلش واس ماس
پاسخ:
سلام آقای صباغی؛
درباره کاندیدا شدن ایشان از صحت این خبر اطمینان دارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">