پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

   همزمان با سراسر کشور ، مراسم معنوی اعتکاف که با حضور 150 نفر از همشهریان سرخنکلایی در مسجد جامع و مسجد امام حسن (علیه السلام) برگزار شده بود، شب گذشته پایان یافت. از این تعداد از همشهریان حدود 130 نفر خواهران بودند که در مسجد جامع این سنت حسنه را بجا آوردند و برادران معتکف نیز در مسجد امام حسن (علیه السلام) حضور داشتند.

  لازم به ذکر است سال گذشته برنامه اعتکاف برادران برگزار نشد اما امسال

۷ نظر ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۳۰

  همانطور که انتظار می رفت از هنگامی که مطلب قبلی درباره پروژه تاسیس «پردیس سرخنکلاته دانشگاه گلستان» را نوشتم، همشهریان سرخنکلایی واکنشهای متفاوتی را نشان دادند. برخی از اینکه آن را یادآوری کردم تشکر کردند و برخی هم مطالب و اخبار جدیدتری از این طرح ارائه کردند.

   بالاخره یکی از از کارکردهای رسانه هم باید این باشد که مطالب و نظرات بین افراد تبادل شود تا جایی که آگاهی و اطلاعات عمومی افراد را افزایش دهد. بنده نیز فکر می کنم اگر با این وبلاگ فقط همین یک هدف را بتوانم در حد توان خودم محقق کنم، بخشی از دینم را نسبت به سرخنکلا ادا کرده ام.

  اما مطالب جدیدی که درباره طرح تاسیس دانشگاه در نزدیکی سرخنکلا به دستم رسید (و شاید شما در میان نظرات قبلی آنها را خوانده باشید) اول اینکه یکی از پیمانکاران پروژه

۸ نظر ۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۷

    هنرمند متفکر و ناشناخته عصر ما یعنی آوینی بزرگ در جایی فرموده است: «چه تعبیر زیبایی است اینکه علی مولود کعبه است، یعنی باطن کعبه را در امام پیدا کن.» (1)

  به خاطر دارم که استاد مداحی اهل بیت علیهم السلام یعنی همشهری مان استاد بزرگوار عباس پرناک که معمولاً اشعار پرمغزی را انتخاب می کند نیز

۱۱ نظر ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۱۰
  یقیناً هیچ فرد سرخنکلایی نیست که این عکسها برایش ناآشنا باشد مگر اینکه آنقدر دور از وطن یا بی اطلاع از تحولات مهم سرخنکلا باشد که طی دو سه سال اخیر هیچ خبری از این موضوع به او نرسیده باشد که در این صورت دیگر مشکل است بتوان او را سرخنکلایی نامید!

  بله، منظورم طرح ساخت «پردیس سرخنکلاته دانشگاه گلستان» است. وقتی از گرگان به سرخنکلا بر می گردید حتماً چشمان مبارکتان به این دو تابلوی زرد رنگ افتاده است که کم کم دارند فرسوده می شوند. البته تابلوها چندان مهم نیستند، بلکه ساختمانهای نیمه ساخته ای که
۲۳ نظر ۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۵۷

   برابر اعلام ستاد اعتکاف سرخنکلا ، مراسم معنوی و پرفیض «اعتکاف» در ایام ماه رجب در سال جاری نیز همانند سالهای گذشته در مسجد جامع سرخنکلا و احتمالاً یکی دیگر از مساجد برگزار خواهد شد. این ستاد از عموم همشهریان  و به خصوص جوانان سرخنکلایی جهت شرکت در این برنامه دعوت نموده است.

   بر این اساس ثبت نام برادران توسط کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری(ره) مسجد جامع و ثبت نام خواهران توسط مسئول خواهران ستاد نماز جمعه بخش بهاران و از تاریخ 1393/2/12 به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

  علاقمندان می توانند جهت ثبت نام برادران به

۸ نظر ۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۱۸

   به مناسبت فرارسیدن روز کارگر و همچنین روز معلم و به منظور گرامیداشت شهدای این دو قشر ، یک دوره مسابقات والیبال ساحلی در سطح استانی طی روزهای 5شنبه 11 اردیبهشت و جمعه 12 اردیبهشت با حضور 23 تیم از سراسر استان گلستان در شهر سرخنکلا برگزار شد.

شما می توانید خبر مشروح این رویداد ورزشی را در
۶ نظر ۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۱

  این خبر شاید برای میلیونها ایرانی خصوصاً آن دسته که قشر آسیب پذیر نامیده می شوند خوشحال کننده باشد، اما مطمئناً برای ما سرخنکلایی ها چندان خوشایند نیست. دیشب رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان یعنی آقای سیدحسین مهاجران در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا( گفت:

                    «سیب زمینی 20 روز دیگر ارزان می شود.»

    حکایت پیوند ناگسستنی اقتصاد سرخنکلا و بخش بهاران با سیب زمینی حکایتی گفتنی و شنیدنی است. شاید کسی که برای اولین بار از سیب زمینی به واسطه بی رگ بودن، به عنوان نماد «بی غیرتی» نام برد سرخنکلایی بوده است.

   در حالی که کشاورزان سرخنکلا و بخش بهاران

۲۲ نظر ۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۱۹

    چند روزی به علت گرفتاری های شخصی موفق نشدم مطلب جدیدی بنویسم که از این بابت از همشهریان گرامی که لطف داشتند و به وبلاگ بنده سر زدند و دست خالی برگشتند و بعضاً گلایه هم کردند، عذر خواهی می کنم.

   خبر خوشی که دوستان به اطلاع بنده رساندند و حیفم آمد آن را به اطلاع شما نرسانم، موفقیت یکی از جوانان خوب سرخنکلایی در مسابقات کشتی با شال بود که در سطح شهرستان گرگان برگزار گردید.

   جناب آقای «امید مقصودلو» ورزشکار خوب سرخنکلایی در مسابقات کشتی با شال یادواره شهدای آهنگر محله که با حضور 158 کشتی گیر از شرق و غرب شهرستان گرگان در 5 وزن برگزار شد، موفق شدند در وزن 80 کیلوگرم

۱۲ نظر ۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۵۶