پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

تصاویری از بارندگی شدید و البته کوتاه مدت تابستانی دیروز در شهرمان سرخنکلا، به دستم رسیده است که تقدیم شما می کنم. امیدوارم

۸ نظر ۲۵ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۷

  بارش باران شدید که از روز گذشته در مناطقی از شرق و غرب گلستان آغاز شده بود بالاخره از حوالی ساعت 11 صبح امروز جمعه به سرخنکلا و بخش بهاران رسید. در حالی که در برخی از مناطق استان شدت این بارندگی ها طی سی سال اخیر بی سابقه گزارش شده، می توان گفت شدت بارش تگرگ و باران در سرخنکلا نیز کم سابقه بوده و موجب ایجاد خسارتهایی به محصولات کشاورزی و آب گرفتگی معابر عمومی و همچنین آسیب دیدن تعدادی از منازل شهروندان شده است.

این در حالی است که به علت وزش باد، جریان برق نیز در سرخنکلا دچار قطعی متناوب شده که

۴ نظر ۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۵

  اوایل کار شاید خیلی ها این مسئله را جدی نمی گرفتند. راه اندازی تاکسی خطی بین سرخنکلا و گرگان چندین سال بود که از فرضیه ای محتمل در ذهن مسئولین شهری تا حداکثر طرحی با موانع متعدد در جلسات شورای شهر ، فراتر نرفته بود.

  شورای جدید شهر سرخنکلا که حدود یک سالی هست زمام امور شهری را به دست گرفته اما عزمش را جزم کرد تا مشکل تردد خط 15 کیلومتری مذکور را برای قریب به 7000 نفر جمعیت ساکن و غیر ساکن در سرخنکلا حل کند. جلساتی با رانندگان بومی خودروهای مسافربر شخصی انجام شد که به نتیجه نرسید. عمده ترین موانع آن هم اول تاکید رانندگان بر استفاده از خودروهای فعلی خودشان بود که اغلب پراید است. در حالی که برابر مقررات سازمان حمل و نقل راهی برای قانونی کردن این کار غیرقانونی - یعنی مسافربری برون شهری با خودروی پراید - وجود نداشت.

  مشکل دوم هم محدودیت تسهیلات دولتی برای تبدیل کردن همین پرایدهای موجود با خودروهای با ایمنی بیشتر مانند سمند و پژو بود که نتیجه پیگیری های مربوط به آن نیز به اطلاع مردم رسانده نشد.

  اما مشکل به همین جا ختم نشد. اوایل همین هفته بود که اطلاعیه هایی در سطح شهر و خیابان اصلی نصب شد که حکایت از

۱۴ نظر ۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۰۷

  یکی از خوانندگان محترم وبلاگ که خودشان را معرفی نکرده اند مطلبی برای بنده ارسال کردند که عیناً آن را درج می کنم. اگر چه بنده با شماره تلفن ذکر شده در این مطلب تماس نگرفته ام اما هر یک از مخاطبان گرامی که مایل به همکاری و ارائه آثار خود به این فراخوان فرهنگی باشند می توانند در صورت عدم موفقیت در ارتباط و ارسال اثر ، مراتب را در بخش نظرات همین مطلب درج کنند تا از همین طریق به اطلاع برگزارکنندگان رسانده شود.

  گروه وبلاگ سرخنکلایی ها نیز به نوبه خود ضمن تشکر از این ابتکار فرهنگی برای معرفی فرهنگ و مردم سرخنکلا ، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری دیگر نیز اعلام می کند.

  متن فراخوان آثار مردمی برای معرفی فرهنگی سرخنکلا

   بیستم شهریور ماه، برابر با روز گرگان، شرکت تجاری و تبلیغاتی شکوه در نظر دارد جشنواره ای برای یادبود بزرگان سرخنکلا که در تاریخ استرآباد نقش مهمی داشتند، برگزار نماید. به همین منظور مسابقه ای با موضوعات زیر

۹ نظر ۲۲ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۹

   بعد از پیگیری های مستمر و زحمات شورای اسلامی شهر سرخنکلا ، بالاخره روز دوشنبه بیستم مرداد ماه جلسه بررسی مشکلات و موانع برنامه های شهری سرخنکلا با معاون وزیر کشور برگزار شد.

   در این جلسه که با حضور دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار سرخنکلا به همراه حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا با آقای مهندس «خندان دل» معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری ها و شهرداری های کشور و همکاران ایشان برگزار شد، ابتدا موانع و مشکلات شهرهای نوپا و جدید مانند سرخنکلا به ویژه موضوع تحقق درآمدهای شهرداری و لزوم اختصاص کمکهای بیشتر دولتی مورد بحث و تاکید قرار گرفت و سپس

۱۱ نظر ۲۱ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۸

   در روزگاری که هر یک از ما گرفتارِ گرفتاریهای خودمان هستیم شاید هفته ها و ماهها بیایند و بروند و به یادمان نیاید که روزی «روح الله» درباره ارزش شهدا در جامعه آفت زده ما فرمود: «همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود» و درباره والدین و خانواده های شهدا هم این جمله پرمعنی را که: « شما خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتید.»

  شاید دیگر بتوانید حدس بزنید رویدادی که مرا وادار کرد این چند سطر را بنویسم چیست. درگذشت پدر گرامی «شهید حسین مقصودلو» یعنی مرحوم حاج محمود مقصودلو که همین امروز اتفاق افتاد و مرا نیز مانند بسیاری دیگر از نوجوانهای نسل دهه 60 سرخنکلا به فکر فرو برد.

   به یاد دارم که

۶ نظر ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۹

نتایج مسابقات کیک بوکسینگ :

رده جوانان:

وزن 51 کیلوگرم - نفر اول: امیر محمد بهرامی از  نوکنده - گلستان
وزن 54 کیلوگرم - نفر اول سید رضا رضایی از مازندران
وزن 91 کیلوگرم - نفر اول محمد مقصودلو نژاد از سرخنکلاته
۲ نظر ۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱

  با عرض پوزش از همشهریان محترم بابت تاخیر ، تصاویر راهپیمایی روز جهانی قدس در سرخنکلا که اخیراً به دستم رسید را جهت مشاهده مخاطبین محترم در وبلاگ قرار می دهم. البته با توجه به اینکه چند روز از این راهپیمایی گذشته است ابتدا

۴ نظر ۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۵

   خیلی از دوستانی که روزانه به این وبلاگ سر می زنند گلایه دارند که چرا بعضی مواقع چندین روز مطلب جدیدی در وبلاگ وجود ندارد یا اینکه چرا این وبلاگ اخبار جدید سرخنکلا را پوشش نمی دهد. بعضی وقتها هم دوستانی از طریق تماس تلفنی یا پیامک و یا در قسمت نظرات همین وبلاگ مطالبی را پیشنهاد یا اخباری را به اطلاع بنده می رسانند که از همه آنها تشکر می کنم.

   اگر چه بارها گفته ام هدف این وبلاگ، صرفاً یک «رسانه خبری» بودن نیست اما لازم است برای نیل به همان اهداف فرهنگی که قبلاً نیز ذکر شده است گاهی درباره اخبار تحولات و رویدادهای فرهنگی سرخنکلا نیز اخباری درج شود.

  طی دو سه روز اخیر چند خبر جدید که هر یک به نحوی صبغه و رنگ فرهنگی و اجتماعی دارند به دستم رسیده است که سعی می کنم بدون تحلیل و توضیح آنها را ذکر کنم اگر چه

۹ نظر ۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۸