پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  با سلام و عرض ادب مجدد، پس از بیش از یک سال که از مطلب قبلی وبلاگ می گذرد دیدم حیف است در شلوغی پیام رسانهای موبایلی و انبوه اخبار زرد و بی کیفیت و کم اهمیت برخی مطالبی که جزء خاطرات و افتخارات فرهنگی محسوب می شوند در جایی ثبت نشود. به همین دلیل باز هم تصمیم گرفتم برای ثبت و ضبط این خاطرات، نکته ها، یادداشت ها و خبرها درباره شهرمان، قرار دادن پست ها و مطالب جدید در وبلاگ را شروع کنم. اگر چه ممکن است این بار متن ها کوتاه تر و بیشتر پست ها در قالب عکس باشد.

  شاید به جرات بتوان گفت شیرین ترین خاطره تابستان امسال مردم شهر، قهرمانی تیم ملی کبدی ایران در مسابقات آسیایی اندونزی و شکست دادن تاریخی تیم هند (قهرمان جهان) در نیمه نهایی و تیم کره جنوبی در فینال بود. تیمی که علاوه بر دکتر عباس اورسجی - که حالا در راس فدراسیون کبدی کشور جایگزین همشهری دیگرمان یعنی آقای محمدرضا مقصودلو شده است - دارای پنج بازیکن سرخنکلایی بود. تیم کبدی بانوان هم که البته بازیکن سرخنکلایی نداشت با شایستگی به مقام قهرمانی رسید.

  برای ثبت در تاریخ پر افتخار فرهنگ و ورزش شهرمان سرخنکلا چند تا از تصاویر خاطره انگیز این روزها را که از گروههای تلگرامی به دستم رسیده است برای شما در این پست درج می کنم.

  این هم یک فیلم یادگاری از لحظات شادی ورزشکاران شهرمان در این قهرمانی به یادماندنی ...

 



مدت زمان: 1 دقیقه 49 ثانیه 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">