پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

    سالروز میلاد مسعود حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به همه منتظران و شیعیان آن حضرت تبریک عرض می کنم. فرصت نشد تا بسته جدیدی از اشعار و پیامکهای زیبا برای این مناسبت تنظیم کنم اما تصاویری از جشنهای شب نیمه شعبان که با حضور پرشور و همدلی همه مردم خصوصاً جوانان سرخنکلایی برگزار شد را تقدیمتان می کنم.

    مشاهده عکسها در ادامه مطلب ...

   



         

                     لینک بازتاب این مطلب در پایگاه خبری و تحلیلی گلستان ما


نظرات  (۲۲)

۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۷ اوزانه زندگی ...
شما که گل و ها و بلبل های روز جشنو نشون دادی ، چه خوب می شد باقی چیز هاشم میذاشتی (اشاره به دعوا های متعدد دسته جمعی در روز نیمه شعبان توسط جوانان مست و جاهل در سطح خیابان ها )
پاسخ:
سلام .
شما که به این مسائل هم دقت دارید، خوب بود مطلبی درباره آن می نوشتید برای وبلاگ. البته جسارت نباشد، در صورت تمایل.
به هر حال ممنون.
سرخنکلا شهر کوچکی است جمهوری اسلامی ایران
پاسخ:
(-:
اقای کمالی من از مسولین دفاع نمیکنم اما زمان برگزاری چنین مراسم بزرگی را به بنده هم بگید جز برنامه جشن ولادت حضرت  فاطمه س چه برنامه ای برگزار شده الته این چند وبلاگ خداییش خوب عمل کردن که بحث جدا گانه ای داره اما کی وکجا سرخنکلا چنین برنامه ی مفرحی برگزار شده
پاسخ:
سلام.
من آقای کمالی را نمی شناسم ولی برداشت من این که منظور ایشان جشن های مردمی بود که در سطح شهر و هیئات و مساجد سابقه دیرینه دارد.
شما هم خوب است طوری پاسخ بدهید که «بحث دوستانه» به «جرّ و بحث غیردوستانه» تبدیل نشود.
اگر این طور بشود هدف از ایجاد این وبلاگ فراموش شده و برعکس خواهد شد.
موفق باشید.
این برنامه های مردمی سالهای قبل هم بوده اما من که هفته ای سه چاربار دارم به اینترنت سر می زنم برای اولین بار است که می بینم چنین تصاویر و گزارشهای زیبایی از شور شوق مردم تهیه و اتفاقاً چندتا وبلاگ همزمان اونها را پوشش دادن .
من به سهم خودم از شما همشهری ناشناس تشکر می کنم که داری این جور کارهای فرهنگی سرخنکلا را گزارش و اطلاع رسانیی میکنید و وبلاگهایی هم که تاحالا کمتر ازین کارها میکردن را به حرکت انداخته ای و دارن یواش یواش فعال می شوند.
پاسخ:
سلام.
انجام وظیفه است. البته آن دوستان هم فعال بوده و هستند.
ضمناً :
این که هنوز هم می فرمایید بنده «ناشناس» هستم، جای تعجب دارد!
(-:
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۵ همشهری سرخنکلایی
سلام. در مورد جشن باشکوهی که توسط شورا و شهرداری انجام شد عکس و مطلبی ندادید!؟ من تشکر ویژه از برگزارکنندگان این جشن میکنم که شور و نشاط زیادی در شهر ایجاد کردند . مرحبا.
پاسخ:
سلام.
من هم از آنها تشکر می کنم.

سلام -1-منظورم از سرگرمی نه ان سر گرمی که احساس کردی 2-یکی از معظلات حال حاضر جامعه سرخنکلا خصوصا جوانان البته عده ای از انان قلیان وبعضا مواد مخدر است ....بحث بدی نیست البته من همیشه میگم پناه برخدا اما من که بعنوان یک سرخنکلایی وظیفه خودم میدانم  کمک کنم  جوانان به این راه نروند البته تا بحث شروع میشه اول از همه بیکاری   اما ایا بیکاری بهانه خوبی برای  اعتیاد هست ....حالا به نظرم موقع خوبی که طرح موضوع کنی.......اما  من هیچ  توهینی به معلم های الان نکردم وهیچ اجحافی هم همینطور ....همینطور که همه اعتقاد داریم شهدای انقلاب وجنگ از جنس دیگری بودند که دیگر شاید  چنین انسانهایی زاده نشوند  اما دلیلی بر این نیست به جوانهای حالا که فدایی رهبرند اجحاف  کرده باشیم    اما بهر دلیلی  برای مسجد ابوالفضلی هیچ کس حاج حسین محمد خانی نمیشه  هیچ کس برای تعزیه اکبر مقصودلو رضا مختار نمیشه هیچکس عمو کاظم نمیشه ومعلم هایی که نام بردم هم همه نمونه بودند  وشاید هم تعدادی را جا گذاشتم که ازشان پوزش میخواهم ....یاد  کنیم از عباس پرناک وحاج محمد تازیک و  حاج امان الله واکبر شیرین وقاسم رضا قاسم وهمه شان را خداوند حفظ کند
پاسخ:
سلام.
منظور خاصی از جمله پناه می برم بر خدا نداشتم. فقط یک شوخی بود آقای «محمد».
(-:
اشکال کار از اینجاست که شما بامطالبتان توقعات و انتظار ما را بالا برده اید و فکرمی کنیم که هر شب باید بحث جدیدی مطرح کنید الان من خودم از وقتی که درباره ملاهای قدیمی سرخنکلا مطلبتون نوشتید هرشب به اینجا میام ولی بعضی شبها مطلب جدید ندارین.
پاسخ:
سلام .
ببخشید که چنین شرایطی را به وجود آوردم!
خوب من هم گرفتاری دارم برای خودم جناب مارزلو .
ولی با این حال سعی می کنم بیشتر وقت بگذارم.
موفق باشید.
سلام کجایی  اقای تاجیک دلم برات تنگ شده خبری ازت نیست یک بحثی را بیان کن سرخنکلا نیاز به چنین کاری داره میدانی چند جوان را با همین وبلاگت وبحث های من و تو مشغول میشن وهمونها اون لحظه ای که با وبلاگند جایی دیگه نمیرن پس سعی کن مطلب بگذاری از کمبود ها و مشکلات و غیره من هم کار خودم  را میکنم
پاسخ:
سلام.
من همینجا هستم جایی نرفتم!
تازه دیروز مطلب جدید گذاشتم مومن. چرا فقط از من انتظار دارید که یک بحثی را بیان کنم؟ شما هم که بحمدالله ید طولایی در مباحث سرخنکلا دارید بحثی رابیان کنید بنده نظر خودم را می نویسم وسایر همشهریان هم که نظر می دهند.
ضمناً به خدا پناه می برم از اینکه با این وبلاگ موجب پرکردن وقت و سرگرم کردن چند جوان بشوم!
(-:
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۴ ف. مهاجر مجنی
تشکر از زحمات شما برای این عکسهایی که گذاشتین توی اینترنت.
jaleb bood
hatman edame bedin
باسلام 
ضمن تبریک اعیاد شعبانیه 
به اطلاع می رساند خبر شما در سایت گلستان ما منتشر گردید 
باتشکر
پاسخ:
سلام.
بنده نیز از لطف شما ممنونم.
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۸ یه بنده خدا
هنوز که مطلب جدید نداری.چندبار این عکسها را باید ببینیم؟
پاسخ:
سلام.
این مطلب مربوط به دیروز است، مگر یک وبلاگ چقدر باید مطلب بگذارد؟
البته انتظار شما بجا است اما بنده هم مثل شما گرفتاری های خودم را دارم.
موفق باشید.
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۷ علی اکبر قروتخوار
سلام مجدد
دوبار نظر خصوصی برای شما گذاشتم اما کدتایید آن مشکل داشت و تایید نمیشود یک بار هم به همین شماره موبایلی که در قسمت تماس با ما نوشته ای پیامک دادم اما باز هم جواب ندادی؟ اگر ناشناس باقی می ماندی بهتر بود که .
پاسخ:
سلام علی اکبر جان!
خوبی انشاءالله؟
ببخشید شرمنده، چند تا پیامک رسیده بود ولی شماره ها برایم ناشناس بود.
اگر امکان دارد ایمیلت را بنویس.
یاعلی.
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۸ علیرضا مقصودلو نژاد
اگر حجم عکسها کمتر بود زودتر لود میشد الان با اینترنت کم سرعت سرخنکلا اصلا باز نمی شوند. بجز سه چهار تا اولی که از محله ما چیزی نبود.
پاسخ:
سلام
چند روز هست که سرعت اینترنت کاهش پیدا کرده.
حجم عکسها را کم کردم ولی باز هم فایده ای نداشت.
موفق باشید.
با سلام و عرض تبریک به ماسبت میلاد فرخنده امام ولایت حضرت مهدی عج

آرزوی تعجیل در فرج آن حضرت

و سلام و درود به سرخنکلایی های ولایت مدار

عکس هایی که گذاشتید شور و شوق مردم را به نمایش گذاشتید
اما پشت این عکس ها چیزهایی نمایان بود که حس بدی را به بیننده القا می کرد.
هنری نبود و پس زمینه اکثر عکس ها خرابی ها و ویرانی های زیادی را نمایش می داد.
ما که سرخنکلایی هستیم و برای ما مهم نیس اما یک بیننده از جایی دیگه اگه به وب شما سر بزنه براش شاید جای سوال باشه.



پاسخ:
سلام همشهری؛
با تشکر از شما به هر حال باید قبول کرد که سرخنکلا شهر کوچکی است و نمی توان برای زیباسازی انتظار زیادی داشت، ضمن اینکه برخی از خرابی های موجود در تصاویر هم در واقع تخریب برای بازسازی است.
موفق باشید.
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۱ فائزه رنجبر
این البوم که از هم جای سرخنکلا هست دیگه چرا ایراد الکی می گیرید؟

بابا دم والیبال گرم- عیدتان مبارک

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۵ لکزایی جاوید
سلام سرخنکلایی
با اینکه سرخنکلاته ایی نیستم ولی از اولین بار که وبلاگت را دیدم هفته ای دو یا سه دفعه میام مطالبت خوبت را میخوانم. خواهش میکنم از سیستانیهاهم مطلب بنویسید چونکه واقعا به آنها اجهاف می شود و کسی به فکر انها نیست و تبعیض نسبت به محلی ها می شود.
پاسخ:
سلام.
عیدتان مبارک آقای لکزایی.
لطف دارید، اما لازم است برای بررسی این موضوع که شما آن را «تبعیض» نامیده اید و من آن را «تفاوت فرهنگی» می دانم ، خوب فکر کنیم.
اگر پیشنهادی دارید، من در خدمتم.
یا علی.
بهت قول مدم با حمید ملک قرار گذاشتی که عکساشه بذاری اینترنت چرا محله فردوسی نیامدی؟
پاسخ:
سلام.
عیدتان مبارک همشهری.
اشکالی داره ؟
(-:
تکمیلی/ این هم عکس های محله شما فوجردی جان.


۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۷ مقصودلو جعفری
این عکسها چون از از همه محله ها بود برخلاف اون خاطره به دلم چسبید.
اگر صاحاب اون وبلاگ مچد ابولفظلی را می شناسی بهش بگو چند تا عکس از این برنامه های محله ما را هم بگذاره چرا فقط محرم عکس گذاشته
پاسخ:
سلام.
عیدتان مبارک.
بنده مسئول وبلاگ مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام)سرخنکلا را نمی شناسم و بطور اتفاقی آن را دیدم و چون همشهری بود در قسمت پیوندها قرار دادم.
موفق باشید.
خوب شد موتور برداشتی یک دور کامل سرخنکلا را چرخیدی و به بهانه عکس گرفتن حسابی شیرینی جمع کردی برای خانه خخخخخ
پاسخ:
سلام مهندس؛
مجدداً عیدتان مبارک!
زدی به خال.
(-:
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۱ سیستانی محله امام رضا
سلام مهدی جان
فکر کنم برای اولین بار بود که کسی پیدا شد و عکسی از محله ما را هم توی  اینترنت گذاشت.خوب بود که در چنین روز مبارکی این کار را کردید.
ضمنا غربت مسجد سیستانیها را ببینید
شربت و شیرینی ندارند!

پاسخ:
سلام.
عیدتان مبارک.
این را «غربت» حساب نکنید، عکاس ما کمی دیر به جشن آنها رسیده و بی نصیب مانده است!
و اگر نه باور کنید سیستانیها در مودت و محبت اهل بیت (علیهم السلام) و تلاش و کمک برای اینگونه مراسم ها چیزی کمتر از دیگران ندارند.
ضمناً ،
خودتان را معرفی نکردید؟
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">