پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

پایان خواب زمستانی برای آرزوهای سرخنکلا

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ
   حدود سه سال قبل بود که طی مطلبی با عنوان "عکس هایی بدون شرح از آرزوهای در خواب رفته سرخنکلایی ها" که شما می توانید آن را از اینجا بخوانید، به موضوع پیشرفت کُند و لاکپُشتی پروژه پردیس سرخنکلاته دانشگاه گلستان پرداختیم .      

   طی این مدت نیز چندین بار درباره زمان احتمالی تکمیل، شروع به کار و استفاده از ساختمان های این پروژه مطالبی به گوش رسید که برخی مهرماه 94 و سپس 95 را به عنوان زمان نهایی تعیین می کردند یا بهتر است بگوییم وعده می دادند. اما طی ماه های اخیر چند ساختمان از این پروژه تکمیل شده و برابر اعلام غیررسمی مسئولین دانشگاه گلستان، نقل مکان برخی واحدهای اداری و کارکنان به ساختمان های اداری پردیس سرخنکلا طی هفته های آینده و درطول تابستان 96 انجام خواهد شد و در ادامه نیز اولین واحد آموزشی که مورد استفاده قرار خواهد گرفت و از ابتدای مهرماه پذیرای دانشجویان خواهد بود، دانشکده تعاون است که شامل گروه های آموزشی در رشته های حقوق، مدیریت و اقتصاد است.

  ما هم امیدواریم این بار این وعده محقق شده و آن خواب زمستانی برای این آرزوی سرخنکلایی ها - یعنی راه اندازی فعالیت های اداری و آموزشی پردیس سرخنکلا - به پایان برسد و این موضوع علاوه بر تاثیرات فرهنگی و اجتماعی موجب رونق بخش اقتصادی و اشتغال در سرخنکلا نیز بشود.
 
   البته با تحقق این آرزو برای ما سرخنکلایی ها نیز ایجاد آمادگی هایی جهت تعامل با موضوع فعالیت دانشگاه در شهرمان ضروری است. رعایت ملاحظات امنیتی و اجتماعی به سبب تردد کارکنان دانشگاه و دانشجویان در شهر و همچنین استفاده از زمینه ی تعاملات اقتصادی دانشگاه با سرخنکلا که بصورت بالقوه فرصتی مغتنم است، بخشی از این آمادگی های ضروری است که باید درباره آن برنامه داشت. ان شاءالله که مسئولین شهری به این مسائل دقت داشته باشند و برای تامین آن ها نیز تدبیر کنند تا خاطره نه چندان خوش شهرک صنعتی تکرار نشود.


- ساختمان دانشکده تعاون در پردیس سرخنکلاته دانشگاه گلستان که آماده بهره برداری شده است.




  

نظرات  (۱)

یعنی واقعا ممکنه؟ از شهرک صنعتی که خیری ندیدیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">