پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

     مدتی بود که مطالبی درباره تصمیم شهرداری سرخنکلا برای ساماندهی خودروهای سواری مسافربری در خط پرتردد سرخنکلا - گرگان شنیده می شد. در همین زمینه در این وبلاگ نیز هرگاه صحبت از اقدامات مسئولین بخش بهاران و سرخنکلا برای بهبود خدمات شهری مانند اورژانس می شد، برخی همشهریان در قسمت نظرات وبلاگ از عملی نشدن وعده مسئولین برای موضوع ساماندهی خودروهای سواری در این خط اظهار گله مندی می کردند.

  امروز جناب آقای مهندس گرزین عضو محترم شورای اسلامی شهر سرخنکلا طی ارتباط با این وبلاگ آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده برای ساماندهی خودروهای مسافربری شخصی در این خط را توضیح دادند.

   برابر اعلام ایشان در ابتدا که موضوع سازماندهی و ساماندهی خودروهای مسافربری این خط در جلسات شورا بحث شد به دلیل برخی مسائل، تصمیم ما بر این بود که در صورتی که رانندگان بومی (سرخنکلایی) برای کمک به این طرح و انجام ساماندهی همکاری نکنند، تعداد 10 دستگاه خودروی سمند از یکی از شرکتهای مستقر در گرگان بکارگیری شود که با کرایه 1000 تومان برای جابجایی همشهریان از سرخنکلا به میدان شهرداری گرگان و بالعکس اقدام نمایند. اما خوشبختانه تعداد قابل توجهی از رانندگان عزیز سرخنکلایی از این طرح استقبال کردند و  موضوع بکارگیری رانندگان غیربومی منتفی شد.

    اما در مرحله بعد هنگامی که پیگیری های بعدی انجام شد مشخص گردید که برابر قانون استفاده از خودروی پراید برای جابجایی مسافر برون شهری ممنوع بوده و از سوی دیگر چون اعتبارات تخصیص یافته برای تسهیلات تبدیل خودرو این رانندگان از پراید به سمند نیز دارای محدودیت بود، عملاً اجرای طرح با مشکل مواجه شد.

   البته با پیگیری های بعدی که هنوز در جریان است، در صدد هستیم بطور موقت همین خودروهای موجود را تحت ضوابط سازمان پایانه ها سازماندهی کنیم تا بحث تبدیل وضعیت و ارتقاء نوع خودروهای استفاده شده در این طرح به تدریج انجام گیرد.

   وبلاگ «سرخنکلایی ها» نیز ضمن تشکر از شورای محترم شهر و همه مسئولینی که به منظور رفع مشکلات سرخنکلا تلاش می نمایند، آمادگی خود را برای اطلاع رسانی آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده به مردم عزیز سرخنکلا اعلام می کند.

نظرات  (۳۰)

۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۴ راننده بدبخت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شما شورای شهر خودتان جرات میکنید ناموستانو با یک مشت غریبه که نمیدانید ذاتشون چیه بفرستین گرگان ؟  البته شماها که پولتون از پارو بالا میره با بچه های خط رفت و امد نمی کنید . ناموسه مردم هم اهمیتی براتون نداره . الان قیمت که فرقی نداره تا جرجان که همان 1000 تومنه پس این کارتون چه فرقی به حال مردم سرخنکلا داره ؟ فقط می خواین مردم بدبختو مسخره کنید که تاکسی اوردین با نرخ کمتر . مردم سرخنکلا هم **** حرفای شماها رو باور می کنند .
پاسخ:
سلام مجدد!
بنده از تایید پیامهای شما خسته نمی شوم جناب راننده.
عرض کردم که بنده عضو یا وکیل مدافع شورا نیستم . اما شما نیز از بیان جملات احساسی و توهین به مردم سرخنکلا سودی نخواهید برد برادر !
یا حق .
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۲ راننده بدبخت
با اوردن این تاکسی ها تکلیف این جوانا چی میشه ؟ از بیکاری همشون برن سمت اعتیاد ؟ خیلی کار زیاده اونوقت با این کارتون بدتر هم کار کردید . خودتون که بیکار نیستید که مردمو درک کنید . همتون پولتون از پارو بالا میره براتون این مردم بدبخت مهم نیستند ، فقط براتون این مهمه که خودتان اسم در بیارین. میدونم این پیام برضررتانه میگیرین حذفش میکنید.
پاسخ:
سلام.
جناب راننده به خوبی می دانید که بنده در این موضوع «ذینفع» نیستم و تنها سعی می کنم بنا بر رسالت رسانه ای خودم مطالب را منتقل کنم. البته محترمانه.
اما خوب است به جای اینگونه زیر سوال بردن طرح ، در جلسات شورا با رانندگان بومی حضور یافته و یا با مراجعه حضوری به دفتر شورا مطالب و درخواستهایتان را مطرح کنید.
این کار به نفع همه است.
دیدید که پیامهای شما را حذف نکردم!
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۳ راننده بدبخت
سلام
من یک راننده بدبخت هستم که فقط تنها درامدم این هست که با یک ماشین تو خط گرگان-سرخنکلا کار می کردم . شما شورا که اومدید بدون فکر تصمیم گرفتید تاکسی اوردید الان تکلیف ما بدبختا چیه که تنها در امدمون همین رانندگی بود؟اولا با این کارتون باعث شدید یک عده غریبه بیان توی سرخنکلا کار کنند و همشهریای خودتان بیکار شوند ثانیا اگه ما راننده ها نباشیم شماها حتی فکر برگشت همشهریان محترم را از گرگان نکردین . شماها همتون نون برین . یک عده عقده ای بشن شورا همین میشه دیگه .عوض اینکه به فکر مردم شهر خودمان باشین رفتین یک مشت غریبه رو که نمیشناسین رو به عنوان راننده وارد کردین. راست میگن سرخنکلایی ها پشت همو ندارند غریبه دوستند . الان ما بدبختا چیکار کنیم .من 2تا بچه دانشجو دارم .
پاسخ:
سلام.
بنده عضو شورا نیستم اما نسبت به این که فرمودید بدون فکر چنین تصمیمی گرفته شده، کاملاً مخالفم. شما خودتان را بگذارید جای مردمی که تاکنون از خدمات نامناسب و ساماندهی نشده و در واقع کاملاً سلیقه ای شما و همکارانتان استفاده می کردند. آیا از شورا و مسئولین انتظار ساماندهی این وضعیت را نداشتید؟
اما درباره نکته هایی مانند بکارگیری و اشتغال افراد غیربومی نظر شما کاملاً صحیح است و در همین خصوص نیز متولیان طرح توضیحاتی داده اند و قرار بر پیگیری بیشتر بود که بنده نیز آماده دریافت و انعکاس نتایج آن هستم.

تشکر از مدیر وبلاگ که واقعا تامل دارند.

بیایید با هم بسازیم،در کنارهم،با صلح و صفا نه برای شهرت...

پاسخ:
سلام آقای راد .
لطف دارید؛ انجام وظیفه است.
اما شما برای این «ساختن» که فرمودید، چه کمکی می توانید بکنید؟
ضمناً یک نفر دیگر هم با نام « راد » نظر گذاشته است. شما خودتان هستید؟
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۷ یکی از شهروندان

جناب سرجوخه سلام  

شمایی که فرمودید اگرشبانه روزی شود درمانگاه بنده سرم را میتراشم که امکان دارد کچل باشید خواهشا به وعده خود عمل کنید ونمایی از سر کچل خود را در این وبلاگ بگذارید ودرضمن از کلیه اعضای شورای شهرو شهردار عزیزوکسانیکه درتراشیدن سر این بنده خدا تلاش کردن سپاسگذارم تادرسی باشد دیگر ناامید نباشید وبدانید مثه افراد قدیم نیستن وازاول مرداد شبانه روزی شد.

پاسخ:
سلام جناب «یکی از شهروندان»؛
اینکه بحمدالله از اول مردادماه درمانگاه شهرمان شبانه روزی شده است جای شکر دارد و شکرانه آن هم این است که شما از تراشیدن و نمایش سر کچل جناب «سرجوخه» گذشت کرده و بزرگوارانه ایشان را عفو بفرمایید!
ضمناً گلایه بنده از شما هم این است که چرا همچنان با نام های مجهول و مستعار نظرتان را می نویسید. این روش کمکی به پیشرفت فرهنگی و همفکری بین نیروهای فعال و حاضر در صحنه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی شهرمان نمی کند.
یا علی.
روز جمعه من آمدم سرخنکلا یه پرایدی که سرخنکلایی بود و مادرم هم اونو میشناخت نفری دو تومن از ما گرفت. کی باید به این موضوع رسیدگی کنه؟
من در مورد این درمانگاه که میگن  قراره شبانه روزی کنن وچند فلان وچند فلان و فلان بیارن  حرف دارم اگر چنین چیزی انجام شود من موی سرم را میتراشم  چون محال با این کمبود ÷زشک نمیتوانند  و این یک مانوری بیش نیست اگر شد  من موی سرم را میتراشم  
پاسخ:
سلام.
«سرجوخه جان» شما سرجوخه ها که همینجوری سر مبارکتان تراشیده است.
وانگهی از کجا معلوم شما که خودتان را معرفی نکرده اید و شاید اسم جدید انتخاب کرده اید، سرتان کچل نباشد و دارید ما را با این قول سرکار نمی گذارید برادر؟!  (-:
ضمناً کمبود پزشک مال اون قدیمها بود ، الان که سرخنکلای خودمان ده بیست تا پزشک عمومی دارد.
مردم بهترین قاضی هستند و می بینند که کسی کاری نکرده
 الان شما اگر بخواهی باز هم دروغ بگویی خودت را با مردم بدکرده ای
پاسخ:
(-:
ba in gerooniha 1000 toman vaghean kam hast
سلام خدمت دوستان مسکن مهر منظور مهندس گرزین  شاید این شکلی باشد که اول اینکه برای مسکن مهر پارک تعریف شده حتی یک مبلغی هم توسط بنیاد مسکن بعنوان بودجه مصوب اما تخصیص نیافته وجود دارد که میبایست تا بحال انجام میشد  دوم انکه همه همشهریان عزیزند نوجهر و مسکن مهر نداره فعلا با توجه به اینکه سرخنکلاته درامد خاصی ندارد میبایست صبر کرد اما بهر حال با این کمبود بودجه بشکر خدا شورای محترم وشهردار عزیز خوب پیش رفته اند پس برای کارها نیاز به زمان دارند وصبر همشهریان عزیز موفق وپایدار باشید
پاسخ:
سلام و تشکر آقای مقصودلو ؛
شما از مسئولین هستید؟
اجازه هست سوالات دیگری هم بپرسیم؟

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۰ فائزه رنجبر
انتقادی که درباره این مسافربرها هست این که بعضی وقتها چند تا هستند و بعضی وقتها هیچکدام نیستند چرا باید اینجوری باشد؟
درباره مسکن مهر من هم با این که اقای صباقی گقته اند کاملا موافق هستم چون اصلا امکانات ندارد . و مردم انجا مشکل دارند.
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۴ غضنفر میرزا
خوب اگه به مسکن مهر امکانات بدهند و پارک بسازند بقیه محله ها چی میشه؟
پاسخ:
سلام «غضنفر میرزا»جان!
سرخنکلایی هستی؟
اسمت که عجیب غریبه!
انشاءالله همه برای ساختن و آبادانی سرخنکلا کمک کنیم و البته عجله نکنیم.
حالا که هنوز به همان شهرک هم که امکاناتی نداده اند!

یعنی ما جزء سرخنکلا نیستیم -ماعوارض شهرداری نمیدهیم - ما حق امکانات شهری را نداریم
پاسخ:
سلام.
عیدتان مبارک.
احتمالاً محدودیتهای مالی و معذوراتی دارند.
به هر حال نظرتان را تایید کردم تا ببینند.
یاعلی
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۵ مسکن مهر نشین
ممنون- اینطور که من شنیدم این ضامنها برای مسکن مهر الکی فقط بخاطر این سه چهار ماه که سند ها آماده بشه است وگرنه اون سند خانه که گرو بانک باشه خودش ضامنه .
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۶ گرزین از اعضای شورا
با عرض سلام و خسته نباشید. در مورد امکانات رفاهی جهت ساکنین محترم مسکن مهر باید بگم شهرداری در صورتی میتونه اونجا هزینه کنه که زمین اونجا در اختیار شهرداری قرار بگیره که متآسفانه از سال قبل از اداره راه و شهرسازی پیگیری کردیم ولی هنوز جواب درستی نگرفتیم. ولی چشم.
پاسخ:
سلام.
تشکر .عیدتان هم مبارک.
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۳ گرزین از اعضا شورا
با عرض سلام و خسته نباشید. در جواب آقای صباغی در مورد مسکن مهر اگر منظورشون بحث ضامن جهت وام مسکن مهره که چند روزه دغدغه خیلی از عزیزان شده باید بگم موضوع رو با رییس اداره ثبت جهت حاضر شدن هر چه سریعتر سند قطعات جهت اراِیه دادن به بانک به عنوان وثیقه مطرح کردم  و یکی از عزیزان مسکن مهر به نام مهدی مقصودلو کمالی (نایب) پیگیر کار شده که میتونید با ایشون تماس برقرار کنید و از نتیجه مطلع بشید. پیروز باشید.
پاسخ:
سلام.
درخواست آقای صباغی درباره امکانات مختلف در شهرک مسکن مهر بود. مخصوصاً ایجاد محیط و فضایی برای بازی کودکان و پیگیری برای تدوین مقررات مورد نیاز توسط شورای شهر مانند ممنوعیت نگهداری احشام در این شهرک و ...
شما می توانید با ارتباط گیری مستقیم با اهالی این شهرک (مثلا برگزاری یک نشست) از مطالبات و درخواستهای آنها مطلع شوید.
موفق باشید.
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۱ گرزین از اعضا شورا
با عرض سلام وخسته نباشید. عرایضتون در مورد پاسخگویی متین .اما زمان سه ماه زمان کمیه چون بعضی از کارها تا به انجام رسیدن اون زمان میبره. بعنوان مثال پیگیری شبانه روزی شدن درمانگاه از اوایل خدمتمون شروع شد که دیروز از زبان آقای دکتر مزیدی خبر خوش اونو شنیدیم که انشاا... هر چه زودتر به نتیجه برسه. از جمله کارهای دیگه بحث اورژانس 115 و پیگیری آسفالت ورودی شهر و دوربرگردان خیابان اصلی و جذب سرمایه گذار و امثالهم. نکته قابل تامل اینکه مهم حرکت در مسیر خدمت به همراه خرد جمعی است.خواهشی که از همشهریان فهیمم دارم
 بیاییم در کنار هم برای شهری هر چه آبادتر تلاش کنیم و از تخریب همدیگه جدا اجتناب کنیم. یا علی.
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۷ یه بنده خدا
با اینکه من مسئولیتی ندارم فقط این را می دانم که کار کردن و تصمیم گرفتن برای سرخنکلا خیلی سخته.
پاسخ:
سلام.
شاید به این دلیل است که مردم سرخنکلا یکدیگر را می شناسند و شهر بزرگی نیست.
یک مقدار هم به خاطر این است که مسئولین باید ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند.
یا علی.
سلام مارا خدمت حسن خان گرزین برسانید و در خواست مارا نسبت به مسکن مهر بفرمایید
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۸ تریبون آزاد
با سلام
وخسته نباشید
ما این همه  نظر در مورد تاکسی و تاکسیرانی  خواندیم خسته شدیم
وارد مطلب ارتحال امام میشیم تاکسی، مطلب سیب زمینی می خوانیم تاکسی...اندکی تامل لازم است...هر حرفی جایی دارد ...

کرایه 1000 تومان که دیگه چیزی نیس مگه فقط تو سرخنکلا کرایه گران شده
خب همه جا اینجوریه.عوض این همه ایراد گرفتن به کار این و اون پیشنهاد بدید بهتر نیس؟
در ضمن اگر مشکلی حل نمیشه از طرف خود مردمه

تا کی باید چوب لای چرخ دیگران بذاریم

انشاله مسوولین هم به فکر همه مشکلات هستند.

پاسخ:
سلام.
همین مسئله که چرا مردم اینچنین نظر می گذارند، برای من و شما باید جای سوال باشد و به دنبال پاسخ آن باشیم.
درباره کرایه بنده توضیح کافی دادم و بیش از آن تخصص ندارم و باید کارشناسان پاسخ دهند.
اما در خصوص «این همه ایراد گرفتن و چوب لای چرخ گذاشتن» متوجه منظورتان نشدم.
اگر در متن نویسنده وبلاگ چنین موردی دیده اید حتماً تذکر بدهید اما اگر از خواندن نظرات مخاطبان که اغلب همشهریان سرخنکلایی هستند، چنین احساسی داشته اید، باید بگویم مسئولین باید سعه صدر و تحمل این حرفهای مردم را داشته باشند. علاوه بر آن بنده برخی از کلمات موجود در نظرات مخاطبان را حذف می کنم اما انصاف حکم می کند که همه بتوانند حرفهای خودشان را در چهارچوب معین بگویند.
مگر خود شما بزرگوار در همین نظری که نوشته اید نام «تریبون آزاد» را انتخاب نکرده اید؟
پایدار باشید.

باسلام بومی غیر بومی چیه من با اقای یلمه که پایانه ها هستن همکاری دارم یلم خودش رخش گلستان رو داره رخش گلستان میخواست علی الحساب فت هشت تا سمند شرکتش را برای مردم سرخنکلا لیاره اقایان ترسیدن از یک در دیگه وارد شدن الا ماشینی بخوانوام بدن که نمیدن  شرکت رخش باید ثبت نام بشود ....سمن بومی غیر ببومی چیه یک فرصتی بود برای مردم با وسیله مطمئن رفت امد کنن وپول کمتر بدن همین  
پاسخ:
سلام .
اگر می خواهید متوجه شوید «بومی» و «غیربومی» چیست، خوب است نزدیک غروب یا اوایل شب سری به نقاط حاشیه ای سرخنکلا و «لته ها» و پاتوقهای جوانان بیکار یا همین قهوه خانه های سطح شهر سرخنکلا بزنید و آثار و تبعات بیکاری آنها را از نزدیک مشاهده بفرمایید.
اینکه فرموده اید تا وقتی فلان شرکت ثبت نام نکند به کسی وام خرید سمند داده نمی شود هم ، شاید خودش یک واقعیت غیر قابل انکار باشد. اما این دیگر وظیفه مسئولین است که این مشکل را مرتفع کنند.
ضمناً اگر بخواهیم ببینیم «فرصت برای تامین منافع مردم» در بکارگیری نیروی غیربومی واستفاده از امکانات آن شرکت است یا روش دیگر - که هنوز مشخص نیست- نمی توان به این آسانی قضاوت کرد.
موفق باشید.

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۹ گرزین از اعضای شورا

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت نویسنده محترم وبلاگ و همه همشهریان عزیزمان در پاسخ آقای علی: وقتی گفته می شود که طبق ضوابط پایانه ها یعنی مرتفع شدن همه دغدغه های این عزیز . البته نرخ کرایه برای زمانی که بنزین به این قیمت نبود گران بود نه حالا!

 

پاسخ:
سلام.
تشکر آقای مهندس؛
یک پیشنهاد برای شما و سایر دوستان محترم عضو شورای شهر :
حالا که مردم سرخنکلا در انتخاب متفاوت و معنادار ترکیب جدید شورای شهر، هوشمندی و توقعاتشان را بیان کردند خوب است شورا نیز تعاملات ، ارتباطات و خصوصاً موضوع پاسخگویی به سوالات مردم را بیشتر مدنظر قرار دهد.
بنده بعد از مطالعه نظرات همشهریان در خصوص نیازهای شهر ، فعالیتها و اقدامات انجام گرفته مسئولین متوجه می شوم که این ارتباط و پاسخگویی کافی وجود ندارد و عموم مردم از اقدامات و پیگیری ها اطلاعی ندارند ولازم است مسئولین به وسیله پل ارتباطی که همان «رسانه» است از طریق گزارش کار، درج نتایج پرسش و پاسخ تلفنی،مصاحبه و ... به سوالات مردم پاسخ دهند. که بنده سعی کردم در این رسانه کوچک بخشی از این خلاء را جبران کنم اما به نظر خودم چندان موفق نبوده ام.
البته نکته مهم این است که به دلیل محدود بودن جمعیت سرخنکلا و بافت سنتی شهر ، رسانه و به ویژه رسانه مجازی کار آیی کاملاً مطلوبی ندارد.
  پیشنهاد بنده این است که مسئولین محترم شورای شهر به صورت نوبه ای مثلاً هر سه ماه یکبار با  اعلام نشستهای عمومی با مردم در مساجد این ارتباط و پاسخگویی را عملی نمایند.
موفق باشید.
اینجا سرخنکلاست و تجربه ثابت کرده که همیشه تا وقتی بخواد یه فرهنگی جا بیفته ده دوازده سال طول می کشه
باید چند تا شورا بیان و برن تا مسئله مسافرکشها حل بشه چون تا خود مردم همکاری نکنند هزار تا مشکل دیگه درست میشه
این خط و این هم نشان
----- #

پاسخ:
سلام
مردم سرخنکلا چه کسانی هستند؟
من و شما و همه آن همشهریانی که این مطالب را می خوانند همه با هم مردم سرخنکلا هستیم.
پس باید همت کرد.
ضمناً ؛ آقای «پرواز 313»
شما «خلبان» هستید؟!
(-:
سلام و خسته نباشید
اعضای محترم شورای شهر سرخنکلاته
قصد و هدف شما از اینکه از راننده بومی استفاده کنید خوب است اما به شرطی که:
1- زمانی که به صورت سرخود کرایه را گران میکنند سکوت نکنید
2- وضعیت ظاهری رانندگان سر و سامان داده شود تا هر بچه سوسولی رانندگی نکنه
3- تذکرات اسلامی و شرعی داده شود تا از گذاشتن موسیقی در داخل خودرو خودداری شود
4- اکثریت مردم توان پرداخت 1000 تومان کرایه را ندارند پس لطفا مبلغ کرایه ها کم شود.
با تشکر
پاسخ:
سلام.
از دغدغه مندی و احساس مسئولیت شما که با حوصله و دقت این نظر را نوشتید ممنونم. مخصوصاً درباره بند دوم و سوم .
البته امروز یکی از اعضای شورا توضیحی مجدد درباره موارد مد نظر شما ارائه کرده اند.
در موضوع مبلغ کرایه ها ، اگر چه فرمایش شما درباره توان مالی مردم متین و صحیح است اما قاعدتاً هرگونه تصمیم گیری در این خصوص باید پس از انجام کار کارشناسی، شنیدن نظرات همه افراد ذیربط و لحاظ کردن آخرین وضعیت انجام شود.
موفق باشید.
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۶ ناشناس مثل خودت
هنوز هم فرصت برای ثبت نام وام برای خرید سمند هست یا تموم شده؟ از کجا باید بپرسیم؟
keraye hamoon 1000 mishe? ya zyad tar mikonan
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۵ مقصودلو جعفری
از طرف من به شورا بگویید خداخیرتان بدهد مگر این پیگیری ها از سرخنکلا تا گرگان چقدر طول میکشد. وسط راه گیر میکند؟ یا جلینی ها مانع میشوند؟
خوب شد ما هم فرهیخته و دارای پست عنوان شدیم  نمردیم و شما مارا گذاشتی سرکار.ممنون میشم از فردا جایی مشغول شوم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
گرزین عضو شورای شهر گرگان!این کارهارها برا ما سرخنکلایی ها انجام داده!*** ***** *** **** *** ******* ******* ******** *** **** ** ******
پاسخ:
سلام.
شرمنده برادر!
 می خواستم بنویسم «عضو شورای شهر سرخنکلا» اشتباهی نوشتم «عضو شورای شهر گرگان».
حالا از شانس ما ، در شورای شهر گرگان هم یک مهندس گرزین هست و باعث سوءتفاهم شد! (-:
الان اصلاحش کردم.
جمله دوم هم که نوشته بودید را در حد شخصیت فرهیخته شما و مسئولیت مهمی که دارید ندیدم و ناچار حذف کردم. شما بهتر از من می دانید که همدلی و همراهی در هر مجموعه ای موجب موفقیت جمعی بیشتر برای رسیدن به هدف می شود.
ضمناً ، خوب است از این پس با یک اسم نظر بگذارید.
از دقت نظر و سرعت عمل شما در این تذکر ممنونم.
پایدار باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">