پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات
مطلع شدیم آقای حاج قاسم مقصودلو بخشدار بهاران اخیراً اسمت بخشداری تودیع شده اند. متن نامه ایشان خطاب به مسئولین و همکارانشان جهت استحضار مردم عزیز سرخنکلا ، درج می گردد:

 

نظرات  (۲۰)

سلام برهمشهریان گلم ودرودبراعضاشوراشهرم که نتوانستن ازچنین مدیرلایقی درسمت شهرداری استفاده کنن مگرکارنامه شهردارفعلی خیلی پرافتخارترازحاج قاسم است واقعامتاْسفم چقدرخوبه که افرادی ازشهرمان بتواننددر استان یاکشورمان بدرخشندوافتخارکنیم

دلاور خسته نباشید انشالله موفق وموید باشید
پاسخ:
سلام آقای راج !
منظورتان «خسته نباشید» به وبلاگ ما بود یا به بخشدار سابق بهاران؟!
(-:

سلام 

 من هم  می خواستم  بهخ  بخشدار  محترم  سابق  خسته  نباشید  عرض  کنم  و  از  اینکه  خیلی از  دهیاران  و  مردم  روستاهای وابسته  از کار  ایشان  راضی  بودند (  باستناد  پرسشهایی که  خودم  داشتم) ابراز  خوشنودی  خودم  را  تقدیم  ایشان  نمایم  ولی  چنانکه  یکی از دوستان به نام  محمد علی فرموده  بودند  کاش اطلاعات  عمرانی  و یا  اقتصادی  فرهنگی  خودتان  را  نیز  در جایی  ثبت  می کردید    تا  ما  هم بتوانیم  بعنوان دفاع  از  جنابعالی  از  آن  استفاده  کنیم    در هر  صورت  خدا  قوتت دهاد   و  هر جا که  باشی  موفق تر از  پیش  به  کارت  ادامه  دهی.

 

پاسخ:
سلام.
قابل توجه آقای مقصودلو !
  مدیر محترم بجای شعر و شاعری بگو چرا مطالبی که افشاگری میکنن رو ستاره دار میکنی؟
واقعا قشنگه

 فردی  چند گردو به بهلول  داد
گفت : 
بشکن  و بخور و برای من دعا کن...
بهلول  گردوها را شکست  و خورد اما دعا نکرد ...
آن مرد گفت : 
گردوها را می خوری نوش جان ، ولی من صدای دعای تو را نشنیدم...!
بهلول گفت : 
مطمئن باش اگر در راه  خدا 
داده ای ، خدا  خودش  صدای شکستن گردوها  را 
شنیده  است ...

 
تو بندگی چو گدایان به شرط مزد مکن..
 که خواجه خود روش بنده پروری داند...
پاسخ:
سلام بر «محمد8 » عزیز ؛
من سواد ادبیاتی کمی دارم .
اگر در این داستان کنایه ای نسبت به بنده بود انشاءالله بعداً بصورت نظر خصوصی بری من توضیح بده !
یا علی.
محمد اقا خدا قوت ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
رفت به سلامت... اما سیاست بازیهای ایشون ماند... تعاونی دهیاران هم که اشاره فرمودند باعث افتخاره با بسیاری از سوالات و اتهامات پاسخ داده نشده ماند....**** ** ** ****** ******* **** ******** *** *** **** ****** و بسیاری از موارد دیگر ماند... کدام اصول گرا... کدام خدمت... کدام  خستگی... حضورش در بخشداری جالب بود ... و فرصتی بود برای بعضسها...
با سلام بر تاجیک عزیز...آقا ما چند وقت نبودیم اینجا چه خبر شدههههه؟!!!!1
آقا ما از همین تریبون خدمت آقای مقصودلو خسته نباشیدو خداقوت میگیم..ایشالا هرجا که هستن تو هر سمتی مثل همیشه موفقو سربلند باشند...
خدمت اوشتنگ عزیز عرض کنم که آقای قارنلی به سازمانو ارگانو شهر محل اجرای برنامه نگاه میکنه...از 500 شروع میشه تا 3 تومن.
در جریان برنامه تجلیل نیستم....اگه بیشتر توضیح بدید با دلیلو مستندات  ممنون میشیم..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلامی دوباره باز هم این مطلب را می نویسم . یک سوال دارم که این آقای قارنعلی که میاد سرخنکلا چقدر پول می گیره؟ این هفته آقایان شورا و جناب شهردار که برنامه تجلیل از خانواده های خودشان و کارکنان شهرداری گرفته بودند چقدر پول به قارنعلی دادند؟ ** *** ***** ** *** ****** **** ** *** ** ***** ***** ******* فقط خواهش می کنم نظر من را نمایش بدهید چون همان روز هم اینجا مطلبی نوشتم و حذفش کردید. حالا هم چون فکر کردم ممکن است اونجا نمایش ندهید باز هم نوشتم . ما بجز شما جایی برای گفتن حرفهایمان نداریم و نمی توانیم اسم واقعی مان را بگوییم چون مورد هجوم و تهدید قرار می گیریم اگر اینجا هم نگوییم کجا بگوییم اگر بی ادبانه نوشتم اصلاحش کنید ولی شما را به خدا قسم می دهم فقط سوال را بپرسید از آقایان شوار و شهرداری که ادعای کار فرهنگی دارند.
پاسخ:
سلام .
همانطور که در نظر مشابه شما پاسخ دادم ، لحن نظر قبلی شما مناسب نبود و در واقع نوعی اطلاعات مبهم و اتهام آمیز داشت که مجبور شدم آن را نمایش ندهم، نه اینکه بی ادبانه باشد.
ضمناً اگر همینطور متین و منطقی سوال کنید وظیفه ما انتقال دادن سوالهای شما به مسئولین است و هیچ نیازی به قسم دادن و اصرار کردن نیست. انشاءالله که می خوانند و پاسخ می دهند.
یا علی.
ای بابا ما همیشه همینطور بودیم کوچکتری ضعف بچه  هاس سرخنکلا را میدیدیم ونقاط قوتشان اصلا نبود ولی................غریبه ها همه خوب بودند در صورتی که  نگاه بندازید دور برتان اصلا حاضریم  ...............3
پاسخ:
سلام .
خوب هستید انشاءالله؟
بهتر است همیشه بایک نام نظرتان را بنویسید نه اینکه هر روز با یک نام جدید!
 یک روز محمد، یک روز رضا، یک روز تازیکی و ...
موفق باشید.
(-:
سلام  من با کارهای سیاسی هیچ کاری ندارم  اما یک کار حاج قاسم دیدنی بود .شما مراسم راهپیمایی 22 بهمن را نگاه کنید میبینید اکثر راهپیمایان  در سرخنکلا از روستاهای بخش بودن  یعنی اینکه اونها رو بخشدار اورده بود این یعنی نفوذ یک بخشدار در منطقه استحفاظی اش....
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۸ مقصودلو دوینی
نمی توان درباره عملکرد کسی به این آسانی قضاوت کرد.دوستان لطفا همه چیزرا سیاه یا سفیدنبیند. ضمنا مگر همه بخش بهاران فقط سرخنکلاته ی ماست؟ ما در این بخش بیش تر از 30 تا روستا داریم
یک نکته جالب اینکه این آقای محمدعلی در وبلاگ محمد حسن خودش گزارش کارهای بخشدار رو نوشته حالا اینجا گفته از کارهاش خبر نداریم لطفا گزارش بده!
تاجیک جان فکر کنم یک نفر دارد ما را سر کار می گذارد!!!!
پاسخ:
سلام .
بنده و شما که متوجه این مسئله هستیم و وبلاگهای دیگر را هم می بینیم را ؛ نه .
خودش را ، بله !

خسته نباشند انشا.. و موفق در خدمات بعدیشان

۰۲ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۱ اسلامپرست8
من میگم  چرا  ادمی که مثل تراکتور کار میکرد رو به بهانه اصولگرا بودن کنار بگذارند یکی رو بیارند نمیدونه سرخنکلا کجاست؟یعنی کسی پیرو محض ولایت ورهبری است میبایست در دولت داس و تدبیر چوب بخوره
پاسخ:
سلام بر اسلامپرست عزیز ؛
چرا مثل «تراکتور» ؟!
(-:
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۲ اکارمند شهرداری
سلام از انجا که من در جریان بعضی فعالیت ایشان هستم میگم حاج قاسم خدا قوت...خدا کنه از اینجا به بعد هم مسولین سیاسی از یادواره شهدا حمایت کنند
حالا قراره ایشون چکاره بشوند؟ معاون بخشدار؟
پاسخ:
سلام .
اطلاع دقیق ندارم اما فکر می کنم با توجه به اینکه ایشان در گذشته افتخار "فرهنگی" بودن و اشتغال در مجموعه آموزش و پرورش را داشتند، مجددا به همان مجموعه باز می گردند.
خوش  آمدی برادر . خیرپیش. 

سلام .، حاج قاسم سلام خدا قوت  من فکر میکنم یکی از کارهای  شما همین راهپیمایی ویادواره شهیدان بود که مردم بخش را به یک وحدت نسبی رسوندی.........اما ما در مورد پروژه های عمرانی اطلاعاتی نداریم اگر امکان دارد گزارشی از فعالیتهای عمرانی بخش به ما بدهید  لطفا
تاجیک جان گرفتی ما رو> این که وداع نامهاش رو خطاب به رفقای خودش در ادارات نوشته نه مردم سرخنکلا و بهاران . ضمنا این نامه رو از کجا دست شما رسانده؟؟؟
پاسخ:
سلام .
درباره بخش اول:
(-:
و بخش دوم : از وبلاگ محمد حسن گرفتم که در بخش پیوندهای همین وبلاگ نیز هست. ( سرخنکلاته یک قدم تا آبادانی)
سوم: چرا اینقدر عصبانی؟
یاعلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">