پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

بیشتر هایی که گفتم از تو خیلی کمترند...

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ق.ظ

  اول: باز هم ببخشید که مدتی نبودم. دیروز که روز شادی و سرور ما قمی ها یعنی 23 ربیع الاول، سالروز ورود پرنور بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به قم بود، خیلی سعی کردم که بتوانم مطلبی درباره این مناسبت در وبلاگ بگذارم اما متاسفانه جلسات متعدد اداری از ساعت 8 صبح تا حدود 9 شب این فرصت را گرفت.

  امروز فرصتی شد تا بخشی از متن و فیلم کامل شعری زیبا و پر معنا از سروده های شاعر جوان و انقلابی جناب آقای «حسین رستمی» که در واقع زمزمه ای برای «دهه کرامت» است است را تقدیمتان کنم.

  با این توضیح که این عهد حقیر با شما باشد تا در فرصتی دیگر درباره مناسبت «23 ربیع» و مراسم راه اندازی کاروان نمادین استقبال از حضرت معصومه (سلام الله علیها) که هر سال در قم برگزار می شود، مفصلاً بنویسم .

 

خانه های آن کسانی می خورد در بیشتر
که به سائل می دهند از هر چه بهتر بیشتر


عرض حاجت می کنم آن جا که صاحبخانه اش
پاسخ یک می دهد با ده برابر بیشتر


گاه گاهی که به درگاه کریمی می روم
راه می پویم نه با پا بلکه با سر بیشتر


زیر دِین چارده معصومم اما گردنم
زیر دِین حضرت موسی بن جعفر بیشتر


گردنم در زیر دینِ آن امامی هست که
داده در ایران ما طوبای او بر ، بیشتر


آن امامی که «فداکِ» گفتنش رو به قم است
با سلامش می کند قم را منوّر ، بیشتر


قم ، همان شهری که هم یک ماه دارد بر زمین
همچنین از آسمان دارد (چِل اختر) بیشتر


قصد این بارِ قصیده از برادر گفتن است
ور نه می گفتم از این معصومه خواهر بیشتر


در مقامش مصرعی می گویم و رد می شوم
لطف باباها ست معمولاً به دختر بیشتر

.
.

***
بیشتر هایی که گفتم از تو خیلی کمترند...

 

 

 

نظرات  (۸)

چه ربطی به سرخنکلا داشت؟ مگر ما مشکل داریم که بیایم شعر گوش کنیم
خوب که چی؟
پاسخ:
(-:
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۱۴ سید محمد میرهاشمی

در پی اهانت به پیامبر(ص)و حمایت ار حضرت محمد(ص)

ختم صلوات داریم 

تعداد رو تو نظرات بنویسید

منتظرم

آقایی تاجیک مطلب جدید بنویس خسته شدیم از بس نظرات را خواندیم
۳۰ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۶ علی صباغی
با سلام-اسلام علیک یا فاطمه معصومه (س)-به وبلاگ ما هم سری بزنید-k-asabghoonsorkhankola.blog.ir
آقای تاجیک این کلیپ ها را از کجا می تونم پیدا کنم. لطفا به من به همین آدرس ایمیل لینکش را بفرستید. ممنونم
پاسخ:
سلام.
khamenei.ir
(-:
سلام به حضور گروه وبلاگ گه فکر کنم یک نفر است با خودش. اولا از این مطالبتان تشکر می کنم بعد هم از شما درخواست دارم بعد از این برای زنده نگهداشتن رسوم و فرهنگ اصیل شهرمان تلاش بیشتری بکنید چون چنین چیزی را کمتر در این وبلاگ دیدم. البته هست ولی کافی نیست.
پاسخ:
سلام.
اولاً : (-:
بعد: چشم!
سپس: موفق باشید.
یاشاسین تاجیک یاشاسین
پاسخ:

سلام.

من سنی گوربان اولوم قارداش.

تشکور لر ...

(-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">