پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

چشم و چراغ دیگری از میان ما رفت ...

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۹ ب.ظ

   در روزگاری که هر یک از ما گرفتارِ گرفتاریهای خودمان هستیم شاید هفته ها و ماهها بیایند و بروند و به یادمان نیاید که روزی «روح الله» درباره ارزش شهدا در جامعه آفت زده ما فرمود: «همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود» و درباره والدین و خانواده های شهدا هم این جمله پرمعنی را که: « شما خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتید.»

  شاید دیگر بتوانید حدس بزنید رویدادی که مرا وادار کرد این چند سطر را بنویسم چیست. درگذشت پدر گرامی «شهید حسین مقصودلو» یعنی مرحوم حاج محمود مقصودلو که همین امروز اتفاق افتاد و مرا نیز مانند بسیاری دیگر از نوجوانهای نسل دهه 60 سرخنکلا به فکر فرو برد.

   به یاد دارم که وقتی روزها برای رفتن به دبستان شهید اسماعیل تاجیک از کوچه باریک پشت بانک صادرات می گذشتیم پلاکاردها و اعلامیه و پرچم اولین روزها و ماههای شهادت آن شهید عزیز را هر روز بر فراز منزلشان  می دیدیم و کمی قبل تر حتی مراسم شام غریبان اولین شب تدفین آن شهید عزیز را که در حیاط کوچک خانه ساده پدری اش برگزار شد. اوایل برای من همواره این سوال مطرح بود که پدر این شهید کیست و بعدها که او یعنی مرحوم حاج محمود مقصودلو که در عرف محلی به ایشان «محمود زهرا» می گفتند را شناختم، مهمترین ویژگی ایشان را صبر و سکوت پدرانه و معنا داری یافتم که هیچگاه از ذهنم پاک نمی شود.

    به هر جهت حالا دیگر باید بگوییم چشم و چراغ دیگری از میان ما سرخنکلایی ها رفت ... انشاءالله خداوند متعال او را با شهید عزیزش محشور کند و ما را هم بیامرزد.

نظرات  (۶)

خدارحمتش کنه.مرد خوبی بود
عاش سعیدا و مات سعیدا
خدا بیامرزدش
من هم احساسی شبیه شما داشتم چون همسایه عموی من بود
خدا با شهیدش مشهور بگردانش
پاسخ:
و ما را نیز ...
البته « محشور » .
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۵ نژاد موجنی

سلام پسرخاله

صفحه جدید منو یه نگا بنداز

پاسخ:
سلام .
علی عینی؛ ابن خالتی الکرام !
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۷ نژاد موجنی

سلام

خوشا به سعادت ایشان که با دست پر از این سرا کوچ کردند.

من به نوبه خودم تسلیت عرض می کنم

پاسخ:
سلام .
خداوند ابوی گرامی شما را نیز بیامرزد.
و ما را با آنها محشور کند.
یه مدت خبری از شما نبود
پاسخ:
سلام.
ماه مبارک رمضان و عید فطر و
سفر به « سرخنکلا » !
(-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">