پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  مراسم بیست و هشتمین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) همراه با محفل انس با قرآن کریم و با شرکت مسئولین بخش بهاران و اقشار مختلف مردم سرخنکلا برگزار شد.

   در این مراسم که روز یکشنبه ساعت 18 در مسجد جامع سرخنکلا برگزار شد، ابتدا قاسم مقصودلو از قاریان شهر آیاتی از کلام الله مجید را به روش تحقیق قرائت نموده و سپس حسن تاجیک دیگر قاری سرخنکلایی صفحاتی از قرآن کریم را به روش ترتیل برای حاضرین قرائت کرد.

   در ادامه این محفل قرآنی، عبدالمجید یازرلو قاری ممتاز کشوری و نفر اول مسابقات سراسری قرآن تسنیم که از قاریان شناخته شده استان گلستان نیز می باشند، به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

   برنامه پایانی مراسم بیست و هشتمین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بابامحمدی امام جمعه بخش بهاران و شهر سرخنکلا بود که با در خصوص ابعاد شخصیت امام خمینی(ره) و تاثیرات انقلاب اسلامی ایراد گردید. در پایان نیز از شرکت کنندگان به صرف افطاری پذیرایی به عمل آمد.

بازتاب این مطلب در پایگاه خبری استانی "گلستان ما" را از اینجا ببینید.

نظرات  (۲)

۱۵ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۴ تاجیک نژاد
خدا قوت به دست اندرکاران این برنامه. باز هم از این خبرهای خوب بدهید
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۵ ز . معصوم آبادی
چرا اطلاع رسانی نکردند که مردم بیشتر شرکت کنند؟ چرا اینقدر خلوته؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">