پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

    صبح امروز جمعه 15 آبان ماه ، تیم کبدی ساحلی«شهرداری سرخنکلاته» که به عنوان تنها نماینده استان گلستان به مرحله نهایی هفتمین دوره لیگ کبدی ساحلی کشور راه یافته و با تیمهایی از 5 استان دیگر رقابت می کرد، به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافت.

   این مسابقات که در کریم آباد گرگان برگزار شد، از دو روز قبل آغاز شده بود و در نهایت تیم هیئت کبدی استان مرکزی عنوان قهرمانی را به دست آورد. خبر تکمیلی و جزئیات نتایج آخرین روز بازیها را می توانید از اینجا ببینید. همچنین گزارش تصویری از اولین روز مسابقات مذکور نیز از اینجا قابل مشاهده است.

  وبلاگ سرخنکلایی ها نیز این موفقیت ورزشی را به جوانان ورزشکار شهرمان و همه دست اندرکاران این تیم به ویژه حمایت کنندگان تیم کبدی ساحلی سرخنکلا تبریک عرض نموده و ادامه موفقیتهای آنان را آرزومند است.

نظرات  (۳)

دستشان درد نکند که ما را روسفید کردند
برای یک بار هم که شده به سرخنکلاته ای بودن خودم افتخار کردم. اگر همین قهرمانی ملی را یکی از تیمهای ورزشی گرگان یا هر شهر دیگری بدست می آورد گوش فلک را از سروصدا و تبلیغات کر می کردند اما چرا کسی به فکر تبلیغات و اطلاع رسانی این موفقیت بزرگ برای جوانان شهر ما نیست؟؟؟؟
احسنت باریکلا  به بچه های سرخنکلا-باریکلای اول به حامیان شهر که بالاخره مهد کبدی کشور  یه نماینده تو لیگ کبدی داشت و توانست رو سفید کنه اسم شهرمان را-باریکلا دوم به بچه های با مرام سرخنکلایی-باریکلای سوم به تماشاگران سرخنکلایی که رفتن و با احترام بازی هارو تماشا کردن و باریکلا چهارم به وبلاگ همیشه با خبر از موفقیتهای بچه های شهر
پاسخ:
سلام
باریکلای پنجم هم به صباغی گرامی، حامی و خواننده همیشگی مطالب وبلاگ ما
(-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">