پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  همانطور که وعده کرده بودیم قرار بود مستندهای کوتاه تلویزیونی که اخیراً توسط دو نفر از خبرنگاران جوان همشهری ما در سرخنکلا یعنی آقایان «محمد نظری» و «علی مقصودلو» تهیه شده است را در وبلاگ قرار دهیم . روز گذشته این مستندهای کوتاه که از شبکه دوم سیما پخش شده به دستمان رسید که جهت مشاهده شما آنها را در وبلاگ می گذاریم.

   مستند اول با موضوع زندگی و مبارزات سردار شهید «علی اکبر سهرابیان» است و در مستند دوم نیز موضوع تهیه نوعی غذای محلی مورد توجه این دو خبرنگار قرار گرفته است که البته برای معرفی فرهنگ بومی و حفظ آداب و رسوم محلی و حتی لهجه و واژه های سرخنکلایی، می تواند نقطه شروع خوبی باشد و جداً قابل تقدیر است.

  ما نیز در گروه فرهنگی وبلاگ سرخنکلایی ها، به نوبه خودمان از این گروه خبرنگار و مستندساز سرخنکلایی که در مطرح شدن نام شهرمان و معرفی آن به هم میهنان تلاش موثری انجام داده اند تقدیر نموده و برای این دو جوان مستعد و علاقمند به کارهای فرهنگی، آرزوی موفقیت داریم.

مستند اول :


مستند دوم :

 

نظرات  (۱)

با تشکر از خبرنگاران جوان شهر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">