پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

تسلیتی برای تسلای دل خودمان ...

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ

  این روزها همه ماتم گرفته اند. دیگر نیازی به شرح حادثه نیست. حادثه که نه، فاجعه ای که به یقین تعمد و بی کفایتی"آل سقوط" و جنگ قدرت شاهزادگان جنگ طلب آن را به وجود آورد.

   هر لحظه بر ابعاد این فاجعه افزوده می شود و زوایای جدیدی از آن مشخص می گردد. همین چند ساعت قبل بود که در خبری جدید 30 نفر به تعداد شهدای هموطنمان افزوده شد و به 226 نفر رسید وبا این اوصاف که گفته شده هنوز چندین کانتینر از جنازه ها بازدید نشده است، احتمال جان باختن اغلب 246 حاجی مفقود هموطن و رسیدن مجموع تعدادشان به بیش از 400 نفر زیاد است. و در مجموع قربانیان عید قربان از همه کشورهای اسلامی به قریب به 5000 نفر ...

   اگر چه ما نیز مانند همه هموطنان و خانواده های این عزیزان غرق در اندوه و ماتم هستیم ، اما برای تسلای دل خودمان هم که هست، این مصیبت فراموش ناشدنی را به حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) و ملت ایران و امت اسلامی و مخصوصا هم استانی های نجیب ترکمن که در این حادثه تعداد زیادی از آنها به دیدار حق شتافتند، تسلیت می گوییم.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">