پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

اخبار متنوع فرهنگی و اجتماعی از سرخنکلا

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

   داشتن رسانه ای که بتواند اخبار متنوع یک محیط را بموقع و طبق اصول خبری منتشر کند، مستلزم آگاهی دقیق و به روز متصدیان آن رسانه است. با این توصیف، تاکنون چنین شرایطی برای ما فراهم نشده است اما هر از گاهی که به برخی اخبار دسترسی پیداکرده ایم که فکر می کنیم اطلاع شما مخاطبین همشهری از آنها می تواند در راستای اهداف فرهنگی ما باشد، اقدام به درج این اخبار کرده ایم. طی روزهای اخیر نیز خبرهایی کمابیش متنوع به دستمان رسیده که به اطلاع می رسانیم:

خبر اول اینکه: یکشنبه این هفته شبکه دوم سیما گزارش مستندی از یکی از شهدای سرخنکلا پخش کرد. برنامه "شبکه ما" با موضوع زندگی و مبارزات سردار شهید علی اکبر سهرابیان فرمانده گردان صاحب الزمان(عجل الله) از لشکر 25 کربلا بود که علاقمندان می توانند بامراجعه به آرشیو صدا و سیما آن را ببینند و ما نیز در صورت دریافت لینک دانلود این برنامه ، آن را در همین متن خواهیم گذاشت.

خبر دوم اینکه : دعای پرفیض عرفه نیز طبق سنوات گذشته با حضور پرشور مردم متدین شهرمان ، فردا بعدازظهر (چهارشنبه) درجوار تربت پاک شهدای سرخنکلا در بهشت رضا (علیه السلام) برگزار خواهد شد.البته در صورت نامساعدبودن هوا این برنامه در مسجدجامع برگزار می شود.

سومین خبر هم اینکه: این هفته اوج درخشش بازیکنان جوان و نوجوان کبدی کار سرخنکلایی همراه با تیمهای مختلف لیگ برتر بود. به نحوی که تیمهای نماینده گلستان و حتی تیمهای غیرگلستانی که از کبدی کاران سرخنکلایی استفاده می کنند، توانستند به مراحل نهایی و بالاتر صعود کنند. شما می توانید نتایج نهایی و اسامی این کبدی کاران سرخنکلایی در تیمهای مختلف را از اینجا ببینید.

اما خبر چهارم اینکه: طبق تصمیم شورایی متشکل از دستگاههای اجرایی و فرهنگی بخش بهاران و سرخنکلا ، برنامه پیاده روی همگانی و خانوادگی در روز جمعه سوم مهرماه برگزار خواهد شد. مسیر این برنامه پیاده روی همگانی که از ساعت 7 صبح روز جمعه آغاز می شود، از محل حوزه بسیج بعثت (کمربندی) تادبیرستان حبیب الله مقصودلو (خیابان فنی و حرفه ای) می باشد. طبق اعلام مسئولین این برنامه جوایز ارزندهای نیز به قیدقرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

پنجمین خبر اینکه: بعد از مدت نسبتاً کوتاهی از بازسازی بخشی از لوله کشی آب شرب سرخنکلا ، هفته گذشته چشمه های جوشانی(!) در مسیر این لوله کشی های جدید در خیابانهای سرخنکلا فوران نمود که موجب تعجب اهالی را فراهم کرد. برخی همشهریان به کنایه، وجود این چشمه ها را از برکت خدمت رسانی و عنایت ویژه مسئولین اجرا کننده پروژه ذکر می کردند. به هر حال بعد از گذشتن چند روز از جوشش این چشمه های جوشان، اوایل این هفته بالاخره این مسئله مورد توجه مسئولین امر قرار گرفته و نسبت به تعمیر خط لوله های تازه بازسازی شده، اقدام شد. البته با توجه به اینکه سهل انگاری و روش غیرفنی اجرای طرح در همان زمان اجرای آن از سوی برخی همشهریان به مسئولین تذکر داده شده بود، امیدواریم در فصل زمستان این اتفاق تکرار نشود.

خبر ششم و آخر هم اینکه : با توجه به نزدیک شدن به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رفت و آمد کاندیداهای احتمالی و علاوه بر آن ارتباط گیری با افراد فعال و موثر در سرخنکلا نیز افزایش یافته است. در همین راستا برگزاری برخی جلسات خانگی با حضور کاندیداها در سرخنکلا و دعوت از فعالین اجتماعی و فرهنگی سرخنکلایی به این جلسات و همچنین تشکیل گروههایی در شبکه های اجتماعی برای زمینه سازی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها طی هفته های اخیر افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

نظرات  (۸)

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۲ علی اصغر تاجیک قنبری
باسلام وخسته نباشید خدمت شما شهر سرخنکلا با این قدمت تاریخی وبزرگان وفرهیختگانی که به جامعه تحویل داده واقعا چنین سایتی لازم داشت که شما این زحمت روقبول کردید تشکر میکنم از طرف خودم وهمه همشهریان سرخنکلایی در تمام نقاط ایران عزیز وجهان
پاسخ:
سلام
لطف دارید جناب تاجیک قنبری.
به مساعدت شما نیاز داریم.
در جواب آقای بزی-حتما به آقای ناصری رای بدیم اون که قربانش برم خیری به سرخنکلاییا نرسوند فقد دکتر رنجبر و عوض کرد
۰۴ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۹ میلاد بزی
کاش دوستان با سیاست بیشتری با اتفاقات اگذشته واینده بر خورد کنند یادمان باشد در انتخابات شایستگان بر کرسی مینشینند
سلام بر تاجیک عزیز و عید مبارک. کاش برنامه مستند شهید سهرابیان را قبل از پخش اطلاع می دادید .‌‌
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ علی صباغی
لایک
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۹ نژاد موجنی

ممنون از زحماتی که می کشید

همچنان پایدار باشید

خوب بود. اگه بتونید هفتهگی بسته خبری داشته باشید بهتر میشه
مدارس فردا شروع میشه به فکر بچه های بی سرپرست یا بچهدهایی که وضع مالی خوبی ندارند هم باشید.
مدارس سرخنکلا هم سطح شون داره عالی میشه الکی نرید گرگان ثبت نام کنید
پاسخ:
سلام .
صحیح می فرمایید. هر دو نکته کاملا به جا بود.
ممنون.
یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">