پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

آیا فصلی جدید در توسعه سرخنکلا آغاز شده است؟

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ب.ظ

  کارشناسان اجتماعی معتقدند، یکی از عوامل آبادانی و توسعه و پیشرفت شهرها، دسترسی داشتن و در معرض ارتباط بودن آنها برای سایر مردم و شهرهاست. مخصوصاً در بخشی از توسعه که منوط به ارتباط های زمینی و امور حمل و نقل است.

    همه به یاد داریم زمانی که مسئله پیشرفت شهرمان مطرح می شد؛ همواره فاصله چند کیلومتری سرخنکلا با مسیر اصلی گرگان - مشهد به عنوان یک نقطه ضعف سرخنکلا از نظر موقعیت جغرافیایی برشمرده می شد. اما گویا این مسئله هم در حال برطرف شدن است. چند سالی بود که زمزمه عبور کمربندی جدید گرگان از مسیر سرخنکلا شنیده می شد و شواهد آن که همان اخبار رسانه ها و عملیات عمرانی در این مسیر بود، مشاهده می شد اما در حوالی محدوده شهری سرخنکلا این شواهد چندان مشهود نبود.

   اما در هفته اخیر گویا تحولی در این مسئله نیز اتفاق افتاده است که می تواند فصلی جدید در توسعه سرخنکلا باشد. بالاخره مسئولین شهری و شهرستانی در جلسه ای دور هم جمع شدند و موانع و مشکلات عبور این کمربندی از محدوده شهری سرخنکلا را بررسی کرده و در پایان همان جلسه(!) نیز در اقدامی قابل تحسین با تخریب یکی از موانع این بازگشایی مسیر ، امیدهای تسریع در اجرای طرح مذکور را پررنگ کردند.(تصویر زیر)

  البته بدیهی است که عبور این مسیر کمربندی از سرخنکلا ملاحظات خود را نیز دارد که باید قبل از هرگونه ارزش گذاری و قضاوت درباره آن، برای این ملاحظات نیز تعیین تکلیف صورت گیرد. مسائلی مانند نحوه ورود و خروج عابرین پیاده، وسایل نقلیه محلی و ادوات کشاورزی از مسیر اصلی کمربندی به داخل شهر سرخنکلا ( دوربرگردان، زیرگذار و ...) و همچنین موضوع برنامه ریزی بهتر برای استفاده بهتر از زمینهای حاشیه کمربندی جهت بهره برداری اقتصادی(مخصوصا درزمینه اشتغال) به نفع مردم و شهر از جمله مسائلی است که همت و دقت مسئولین را می طلبد.

   به هر حال ما نیز با نگاهی خوش بینانه به آینده و تقدیر از دست اندر کاران و پیگیری کنندگان این طرح، امیدواریم سرخنکلا از قرار داشتن در مسیر فرعی ارتباطی بیرون آمده و در مسیر اصلی توسعه و پیشرفت بیشتر قرار گیرد.ان شاءالله.


نظرات  (۴)

من تابحال سه تا نظر گذاشته م اما چرا تایید نکردید؟ اگر به افراد خاص انتقاد کنیم برای شما خط قرمز ؟
دروغ؟
عجله نکن وبلاگ جان چهار پنج روز دیگر فصل پاییز فرا میرسد. بعدش آخر پاییز باید جوجه های مسئولین را بشماری 
اینقدر توی سایتتون دروغ نوشتید که زلزله آمد . نکنید بابا بذارید مردم زندگی شون رو بکنند والا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">