پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

   وقتی صحبت از راهیابی یک ورزشکار سرخنکلایی به تیم ملی می شود، ناخودآگاه همه اذهان به رشته پرطرفدار کبدی متوجه می شود. اما همانطور که قبلا نیز گفته ایم جوانان سرخنکلایی در رشته های ورزشی دیگری نیز فعال هستند که در صورت حمایت می توانند به مدارج بالا دست یابند. این بار یکی از همشهریان سرخنکلایی ما به تیم ملی در رشته رزمی "کیک بوکسینگ" راه یافته است.

  در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری کمیته فول کنتاکت - کیک بوکسینگ (AIKIA) که پنجشنبه و جمعه یعنی 12 و 13 شهریورماه با حضور تیمهایی از 19 استان در شهر مقدس قم برگزار شد، تیم استان گلستان به مدد درخشش ورزشکاران سرخنکلایی و با زحمات مربی با تجربه و توانمند همشهری ما، استاد حامد دامغانی به مقام سوم تیمی کشور دست یافت.

   تیم گلستان در این مسابقات شامل دو مربی و دو داور و تعداد 12 نفر مبارزه گر (فایتر) بود که در نتایج انفرادی آقای محمد برزگر به مقام اول دست یافت و آقایان عارف مزرعی نوده و محمد محمدخانی مقام دوم را کسب نمودند. آقایان میلاد مهاجر ، امیرحسین رضایی و محمد مقصودلو نژاد نیز در اوزان خود مقام سوم مسابقات را کسب کردند. با این نتایج طبق اعلام مسئولین مسابقات نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی راه یافتند و علاوه بر این افراد، آقای "محمد مقصودلو محلی" نیز در این فهرست به اردوی تیم ملی دعوت شده است. این ورزشکار سرخنکلایی همچنین به عنوان فنی ترین مبارزه گر تیم گلستان نیز انتخاب شد.

  گروه فرهنگی وبلاگ سرخنکلایی ها، ضمن تبریک این موفقیت به همه همشهریان ورزشکار ( به ویژه آقای محمد مقصودلو محلی) و ورزش دوست سرخنکلایی، برای آنان آرزوی تداوم موفقیتها و توام نمودن روح پهلوانی با مقام قهرمانی را دارد. در ادامه شما را به دیدن تصاویر اختصاصی وبلاگ از این مسابقات دعوت می نماییم.


نظرات  (۵)

اینا چرا اینجوری گارد گرفتن مگه با عکاس هم دعوا دارن؟
اولا بهتر است شما الکی حاشیه سازی نکنید و به اصل موضوع که پروژه های بخش بهاران بود بپردازید
ثانیا دیگه از بسته های پیامک برای مناسبتهای مذهبی نمیذارید؟
خدا رو شکر بخاطر وجود این جوانهای افتخار آفرین. یه فکری هم برای قهوه خانه های سرخنکلا بکنید که بجای ورزش جوانها رو بطرف دود و اعتیاد میکشانند.
باریکلا وچه سخنکلا-احسنت به خودشو مربیش
از این جوانان مستعد توی سرخنکلا زیاد داریم اما متاسفانه در بین مسئولین کسی قدر آنها را نمیداند و حمایت نمیکند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">