پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

   همانطور که مسئولین فرهنگی شهر وعده داده بودند و ما نیز در همین وبلاگ اطلاع رسانی کرده بودیم، امروز سه شنبه نمایش عروسکی با عنوان «مترسک خودت باش!» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. این برنامه که در محل کانون شهید خوارزم یرگزار شد، خوشبختانه با حضور پرشور نونهالان شهرمان همراه بود. مطمئناً خاطره خوب این برنامه های فرهنگی در ذهن کودکان و نوجوانان ما خواهد ماند و امثال این برنامه های آموزنده، در رشد و ارتقای سطح فرهنگ نسل آینده موثر خواهد بود.

 ما نیز مانند همه مردم سرخنکلا از دست اندرکاران و مسئولین فرهنگی اجتماعی شهر که چنین برنامه هایی را تدارک می بینند صمیمانه تقدیر می کنیم و امیدواریم این روند متحول شده و انصافاً رو به رشد برنامه های فرهنگی در سرخنکلا ، کماکان ادامه یابد. با این مقدمه ، شما را به دیدن تصاویری از این برنامه دعوت می کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">