پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

   چند سالی هست که ورزشکاران رشته کبدی آبروی ورزش سرخنکلا و بلکه آبروی ورزش گلستان در سطح کشور هستند و این نکته هم برکسی پوشیده نیست که حضور مسئولین پرتلاش و جوانان با استعداد در کنار وجود خانه کبدی و امکان تمرین و آمادگی دائم برای ورزشکاران این رشته در سرخنکلا نقش موثری در این موفقیتها داشته است. امید است - همچنانکه پیشتر گفته ایم- در سایر رشته های ورزشی که ریشه دار و باسابقه هستند نیز چنین شرایطی فراهم شود.

  بهانه نوشتن این مطلب، موفقیت هفته اخیر یکی از همشهریان سرخنکلایی بود. شاید مطلع شده باشید که در این هفته بر اساس نظرسنجی سایت تخصصی و شناخته شده رشته کبدی، آقای "محسن مقصودلو جعفری" جوان شایسته سرخنکلایی از بین 10 نفر از بازیکنان برتر رشته کبدی در سطح کشور به عنوان محبوب ترین بازیکن از دیدگاه هواداران انتخاب شد.

در این نظر سنجی که بیش از 1300 نفر از هواداران کبدی در آن شرکت کردند، "محسن مقصودلو جعفری" بازیکن ارزشمند تیم رب دلند گلستان با کسب 38 درصد آراء به عنوان محبوب ترین بازیکن و پس از ایشان ناصر رومیانی از تیم شهرداری کرج با کسب 20 درصد آراء و غلام عباس کروکی از تیم هیئت کبدی بندرعباس با 13 درصد آراء به ترتیب رتبه های دوم و سوم محبوب ترین بازیکنان را به دست آوردند.

   البته جای بسی خوشحالی است که دیگر همشهری ورزشکارمان در رشته کبدی یعنی آقای "هادی تاجیک" نیز در جمع 10 بازیکن برتر بود که به انتخاب مربیان لیگ و تیم ملی برای حضور در نظرسنجی هواداران قرار داشتند. علاوه بر آن سایر بازیکنان خوب سرخنکلایی مانند آقایان ابوذر مهاجر، ابوالفضل مقصودلو و ... نیز همچنان در سطح اول کبدی کشور فعالیت دارند که برای همه آنان آرزوی موفقیت داریم.

    درباره نحوه انتخاب افراد جهت قرار گرفتن در معرض انتخاب و جزئیات دیگر این انتخاب می توانید به سایت اصلی از اینجا مراجعه نموده و اطلاعات تکمیلی را ببینید.

   گروه فرهنگی «وبلاگ سرخنکلایی ها» با تبریک این موفقیت همشهری ورزشکارمان، برای همه جوانان سرخنکلایی آرزوی سربلندی و موفقیت در عرصه های مختلف فرهنگی و ورزشی دارد.

نظرات  (۱)

ایول جوان سرخنکلایی-مسولین محترم رسیدگی کنید تا قهرمان و پهاوان هستن بفکرشون باشید!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">