پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

مراسم تجلیل از ایثارگران سرخنکلاته + تصاویر

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

  یکی از مولفه ها و نشانه های رشد و ارتقاء فرهنگی در هر جامعه، قدرشناسی از بزرگان و نخبگان تاریخ سازی است که برگردن جامعه و خصوصا نسلهای بعد از خود حق بزرگی دارند. بحمدالله مدتی است برنامه های تکریم و تجلیل از افراد تاثیرگذار بر فرهنگ عمومی شهرمان رونق بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

   امروز هم ، همزمان با سالگرد ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از جمعی از آزادگان، جانبازان و ایثارگران سرخنکلاته برگزار شد. ایثارگرانی که در هنگامه ی نیاز به حضور در میدانهای خطر و دفاع از مرز و بوم و ناموس این ملت، بی محابا در عرصه فداکاری حاضر شدند و نگذاشتند این سرزمین پاک، جولانگاه ناپاکان گردد. این روزها با کمی دقت و انصاف و مشاهده وضعیت سوریه و عراق و یمن و افغانستان و حتی پاکستان به راحتی می توانیم بفهمیم چرا کشور ما در نهایت امنیت و آسایش است. ما امروز مدیون راه روشن امام (ه) و خون پاک شهیدان و فداکاری همین ایثارگران هستیم که آن چنان درسی به دشمن داده اند که تا قرن ها جرات حمله به این آب و خاک را نخواهد کرد.

   این مراسم به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری، ستاد نماز جمعه، مسئولین کتابخانه عمومی و پایگاههای بسیج برگزار شد که گروه فرهنگی وبلاگ سرخنکلایی ها ضمن تشکر از دست اندرکاران آن، شما مخاطبان ارجمند سرخنکلایی را به مشاهده تصاویر آن دعوت می کنیم.


نظرات  (۲)

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۷ علی اصغر تاجیک قنبری
باسلام ایکاش تجلیلی هم از دانش اموزانی که به دانشگاهها راه یافته اند هرسال برگزار شود تا دانش اموزان دیگر نیز ترقیب شوند برای تحصیل در مدارج بالاتر ونام سرخنکلا با تحصیل کردههایش در سطح استان مثل ایام قدیم بدرخشد با تشکر
دست مسئولین درد نکنه یه تجلیلی از بزرگمردان جبهه و جنگ شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">