پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  شب گذشته و همزمان با شب شهادت امیرالمومنین(علیه السلام) مراسم احیای شب قدر و عزاداری مولی الموحدین و امام المتقین؛ حضرت امام علی بن ابیطالب(علیه السلام) با حضور پرشور همه هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم سرخنکلا برگزار شد.

  در این مراسم که برای دومین سال در شب 21 ماه مبارک رمضان بصورت متمرکز و مشترک برگزار شد، هیئت امنای محترم همه مساجد و مسئولین هیئات مذهبی و همچنین نهادها و مسئولین شهر و بخش همکاری و مشارکت داشتند که گروه وبلاگ سرخنکلایی ها نیز ضمن تشکر از همدلی و همزبانی این عزیزان برای برپایی این مراسم روحبخش و نورانی، امیدوار است این برنامه آغازی همدلی و هماهنگی آحاد مردم و مسئولین برای رشد و اعتلای معنوی و فرهنگی شهرمان باشد.

ان شاءالله.


نظرات  (۵)

سلام.بااطلاعاتی که من دارم.سنگ شکن یک زمین یک ونیم هکتاری خالی بدون تاسیسات ویک مجوزبوده که هفت سال بلاتکلیف بوده وکلی اختلاف بین شهرداری وشریک جلینی.به نظرمن کارعاقلانه ای صورت گرفت.مامی توانیم برای اطلاع ازجزییات کارنزداعضای شورابرویم وسوال کنیم.
پاسخ:
سلام .
از اینکه بخش مهمی از شبهه را برطرف کردید ممنونم.
ان شاءالله دوستان هم بیایند و توضیح کامل بدهند تا جلوی شایعات گرفته شود.
موفق باشید.
من این تصاویر وبلاگ شما را به یکی از همکلاسی های خودم نشان دادم از من پرسید مگر سرخنکلاته چقدر جمعیت دارد و از این همه جمعیت در مراسم تعجب کردند. خیلی افسوس خوردم که هنوز گرگانی ها هم سرخنکلاته را نمی شناسند.
پاسخ:
سلام مجدد.
با تشکر از اظهار علاقمندی شما به سرخنکلا ؛ خوب است در کنار افسوس خوردن(!) کمی هم تلاش کنیم تا این مسئله برطرف شود.
ما برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی می کنیم.
یا حق.
مداح مراسم کی بود
شنیدید  شهرداری کارخانه سنگ شکن را فروخته   به جلینی ها...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!%%%%%%%%%%%
پاسخ:
سلام «اکبر» جان!
باید دقت کنیم که «شنیده» چقدر واقعیت دارد و موثق است؟
دوستان بیایند و پاسخ دهند ما هم آمادگی انعکاس تکذیب یا توضیح آنها را داریم.
یا علی.
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۰ اتحاد سرخنکلایی ها

ان شا الله که روز ی برسه تا اون عده  محدودی که عامل عدم تشکیل اتحاد  مردم شهر در همه ی زمینه ها هستند  به خودشون بیان و تفکرات اشتباه خودشون رو که فقط عامل عقب ماندگی شهر هستش رو کنار بگذارند . ان شا الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">