پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  همزمان با شبهای نورانی و پربرکت ماه مبارک رمضان، علاوه بر جلسات قرآنی که بصورت ترتیل خوانی سنتی در مساجد مختلف سرخنکلا برگزار می شود، محافل تخصصی قرآنی نیز با حضور قاریان برتر استانی و همچنین برنامه های فرهنگی مانند گروه همخوانی (تواشیح) نیز در حال برگزاری است. در همین راستا در هفدهمین روز ماه مبارک، (شنبه شب) محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی و هنری مفتاح النور و هیئت امنای مسجد حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار گردید.

از جمله برنامه های این مراسم فرهنگی و قرآنی، اجرای تواشیح توسط گروه "معراج" گلستان، سخنرانی آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان و همچنین قرائت زیبای قاری برجسته استان گلستان جناب آقای یازرلو بود.

 همچنین فرداشب (دوشنبه شب) نیز مراسم معنوی "محفل انس با قرآن کریم " به همت ستاد نماز جمعه بخش بهاران و کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری (ره) و هیئت امنای مسجد جامع سرخنکلا در این مسجد برگزار خواهد شد. از جمله برنامه های اعلام شده این مراسم نیز سخنرانی آیت الله حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواهدبود.

  در ادامه ضمن تشکر از دوستان همکار وبلاگ سرخنکلایی ها جهت تهیه تصاویر و گزارش این برنامه ها، تصاویری از مراسم شب گذشته در مسجد حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)سرخنکلا جهت استحضار شما همشهریان عزیز سرخنکلایی حضورتان تقدیم می گردد.


نظرات  (۶)

مرسی.عالی بود.
Kamran rast mige vaqti baziya.. biyan baqie ham miyakhkhkhhhhh
سلام. تاجیک عزیز چرا این برنامه ها را قبلش اطلاع نمیدهید و ما باید بعد از برگزاری بفهمیم که در مسجد محله مان این برنامه بوده ؛؟
پاسخ:
سلام .
برگزار کننده مراسم دوستان گرامی کانون و مسجد محله شما بوده اند و فکر می کنم اطلاع رسانی هم کرده اند اما اینکه چرا شما قبل از مراسم مطلع نشده اید، شاید بیشتر به دلیل کم لطفی خودتان و کمتر ارتباط داشتن با کانون و مسجدتان است!
اینطور نیست؟
یا علی.
بعضیا که بیان بعضیا دیگه هم میان خخخخخخخ
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۰ مریم تاجیک
بنظر مردم استقبال کردن.انشاله قبول درگاه حق.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مگم که نزدیک انتخابات  *** امده سرخنکلا.......خوب یادش  امده سرخنکلایی هم هست    .......من چند سال که *** حتی یادواره های شهدا سرخنکلا ندیدم
پاسخ:
سلام.
از میهمان نوازی مردم سرخنکلاست!
(-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">