پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

شروع ثبت نام اعتکاف در مساجد سرخنکلاته

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ

 یکی از برنامه های فرهنگی تاثیرگذاری که چند سالی هست در جامعه ما با جدیت بیشتری نسبت به گذشته برگزار می شود، مراسم معنوی اعتکاف است. اعتکاف هم از برنامه هایی است که اگر کسی در آن شرکت نکرده باشد، به راحتی نمی تواند نسبت به آن درک و قضاوتی داشته باشید. خاطرات لحظات خلوت سه شبانه روز بندگی و عبادت و ارتباط فارغ از همه تعلقات دنیوی میان خالق و مخلوق، برای آنهایی که آن را تجربه کرده اند تقریباً هیچگاه فراموش نمی شود.

   خوشبختانه این برنامه معنوی و فرهنگی در شهر ما «سرخنکلاته» نیز مانند صدها شهر دیگر برگزار می شود و سال گذشته گزارش برگزاری اعتکاف حدود 150 نفر از همشهریان سرخنکلایی را در همین وبلاگ پوشش دادیم . امسال نیز مطلع شدیم که ستاد اعتکاف سرخنکلا ، ثبت نام از همشهریان (خواهران و برادران) را آغاز نموده است.

  همشهریان سرخنکلایی می توانند با توجه به اطلاعات مندرج در طرح ذیل که به صورتهای مختلف در تبلیغات شهری نیز آمده است، جهت ثبت نام به افراد مشخص شده مراجعه نمایند.

   بر این اساس، برادران می توانند به آقای حاج سیدابوالفضل سیدین (سوپرمارکت جنب مسجد جامع) و خواهران نیز به حاجیه خانم سلیمه مهاجر (ملا سلیمه) مراجعه کنند.

 زمان برگزاری اعتکاف نیز در تاریخهای 12 تا 14 اردیبهشت ماه می باشد. سال گذشته اعتکاف خواهران در مسجد جامع و اعتکاف برادران در مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) برگزار گردید که احتمالا برنامه ریزی امسال نیز به همین نحو خواهد بود.

  گروه فرهنگی «وبلاگ سرخنکلایی ها»  نیز به نوبه ی خود از همه دست اندرکاران این برنامه بخصوص اعضای ستاد اعتکاف سرخنکلا ، تشکر و قدردانی می نماید.


۹۴/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">