پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

    هر چه فکر کردم نتوانستم عنوان بهتری برای این چند سطر پیدا کنم . از وقتی که از این خبر مطلع شدم دارم به این مسئله فکر می کنم حالا که هنوز بعضی از پدران و مادران شهدا یا جانبازان دفاع مقدس در جامعه ما هستند و داریم از فیض نفس رحمانی و برکت وجودی آنها بهره می بریم، قدر این «چشم و چراغ ها» را نمی دانیم اما مطمئناً وقتی که یکی یکی آنها را از دست دادیم، بعد از آن متوجه ارزش و جایگاه آنها در جامعه می شویم.

  خبر اگر چه به دلیل تحمل ماهها رنج بیماری، ناگهانی نبود اما بس ناگوار بود. مادر شهید "سید حجت الله کاظمی" هم بعد از 33 سال به فرزند شهید پیوست.

     از دست دادن این مادر گرامی شهید و اینچنین مادران شهدا که در دامان پاکشان گوهرهای بصیری را پروراندند، ضایعه ای فرهنگی برای جامعه ماست مخصوصاً برای قشر بانوان و دختران که نگاه کنند و ببیند این مادران، چگونه بعد از شهدا راهشان را ادامه دادند. مخصوصاً این مادر عزیز که در خانواده و بستگانشان شهید دیگری (شهید حسین جرجانی) نیز تقدیم انقلاب کردند و تا آخرین ماههای حیاتشان نیز با اهتمام به زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت و یاد و نام شهدا به وسیله هزینه های فرهنگی یا خدمات اجتماعی(درمانگاه دندانپزشکی) به این راه ادامه دادند.

   نکته دیگری که درباره این مطلب باید بگویم درباره افرادی است که آنقدر اخلاص و روشن بینی و آینده نگری دارند که سالهای زیادی قبل از ورق خوردن صفحات تاریخ، آن را در ضمیر پاک و روشن خود پیش بینی می کنند و می بینند.

  وقتی داشتم وصیت نامه شهید سید حجت الله کاظمی را می خواندم به این جمله صریح و عجیب این شهید عزیز برخورد کردم که 7 سال قبل از شروع زعامت رهبر معظم انقلاب یعنی در سال 1361 ، گفته اند: «حضرت آیت الله خامنه ای بعد از امام، رهبر و راهنمای شماست.»

  کاش فرصتی بود که از این مادر می پرسیدیم «سید حجت الله» چه خصوصیاتی داشت که اینچنین دوراندیشانه و روشن بینانه آینده ی انقلاب را دیده و بیان کرده است.

  بگذریم ... اللهم اجعل عواقب امورنا خیراً

 

نظرات  (۷)

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۴ سید نعمت اله کاظمی
ازکلیه کسانی که با ارائه ی مطالب مفید و ارزنده ؛ تسلی دل ما بودن کمال تشکر و قدر دانی را داریم ؛ و امیدواریم همگی در سایه الطاف الهی برای رسیدن به کمال خداوندی ؛ در کارهای علمی و عملی ؛ موفق و مؤیدو پیروز باشید .. انشاالله
پاسخ:
سلام آقای کاظمی گرامی،
کمترین وظیفه بود.
و در برابر صبر و متانت شما خانواده های معظم شهدا تنها باید گفت:
یَآ أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَ أَهْلَنَا الضُّرُّ وَ جِئْنَا بِبِضَـاعَةٍ مُّزْجَاةٍ
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۳ سید نعمت اله کاظمی
ازکلیه کسانی که با ارائه ی مطالب مفید و ارزنده ؛ تسلی دل ما بودن کمال تشکر و قدر دانی را داریم ؛ و امیدواریم همگی در سایه الطاف الهی برای رسیدن به کمال خداوندی ؛ در کارهای علمی و عملی ؛ موفق و مؤیدو پیروز باشید .. انشاالله
پاسخ:
سلام و تشکر جناب کاظمی
ملتمس دعایتان هستیم.
یا علی
با سلام -خوشا بحال این مادر -اینجانب به نوبه خودم و کانون فرهنگی السابقون مسجد امام جعفر صادق (ع) این مصیبت به خانواده کاظمی تسلیت عرض میکنم.
حالا مثه اینکه شما از جمله شهید چندان خوشحال نشدی که برات عجیب بوده خخخ
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۶ سید کیوان کاظمی
با سلام و عرض ارادت . از اینکه یاد شهید مان را زنده نگه داشتید کمال تشکر را از شما دارم. موفق باشید
پاسخ:
سلام بر شما مهندس کاظمی گرامی که پیشکسوت «وبلاگ نویسان سرخنکلایی» هستید،
اما شهید شما که افتخار بزرگ وابستگی نسبی با ایشان را دارید، شهید همه «سرخنکلایی ها» و بلکه مایه ی مباهات جامعه ماست.
ان شاءالله قدمهای عملی برای ادامه راهشان برداریم.
از درج نظرتان ممنونم.
موفق باشید.
یاعلی.
شهدا این خصوصیتها را داشتند که الان تربتشان زیارتگاه مردم شده است پس این جمله چندان عجیب نیست داداش
پاسخ:
سلام
کدام خصوصیتها ؟!
(-:
آقای تاجیک سلام. من بعضی وقتها از شما انتقاد می کنم و یکبار هم اگر یادت باشد خیلی ناراحت شدی اما برای این مطلب باید بگویم خداپدرت را بیامرزد که یادی از والیدن شهدا می کنی انگار توی سرخنکلا همه کسانی که ادعای فرهنگ دارند یادشان رفته که این خانواده های شهدا چه حق بزرگی بر گردن ما دارند.
اینجانب از طرف جامعه سرخنکلایی ها به خانواده شهید کاظمی تسلیت می گویم و از شما هم تشکر می کنم.
پاسخ:
سلام بر اسلامپرست گرامی،
از درج نظرتان ممنونم و همچنین از اظهار لطف شما .
اما ؛
به یاد ندارم که از درج نظر شما یا هیچ یک از مخاطبین دیگر این وبلاگ، "خیلی" و یا حتی به اندازه "کمی" ناراحت شده باشم!
(-:
موفق باشید. یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">