پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

کربلایی ترین مادر کربلا نرفته ...

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۱۹ ب.ظ

   راست می گویند که اغلب اوقات «فرهنگ» در هیاهوی «سیاست»گم می شود. سیزدهم جمادی الثانی، وفات بانوی بزرگواری است که نامش فاطمه بنت حزام از قبیله بنی کلاب بود. او وقتی به همسری امیرالمومنین(علیه السلام) در آمد از آن حضرت خواست به احترام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) او را فاطمه صدا نزنند و ما ایشان را به نام «ام البنین» می شناسیم.

  همان بانویی که علاوه بر قمر بنی هاشم افتخار مادری دو تن ( یا بنا به نقل دیگری سه تن) از شهدای کربلا در رکاب امام حسین (علیه السلام) را دارد و در واقع باید ایشان را کربلایی ترین مادر کربلا نرفته بدانیم.

  اما دیروز که همه اخبار در موضوع توافق هسته ای و مذاکرات و ... بود ، بنا به سالروز وفات آن بانوی بزرگوار روز تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدا نیز بود. تجلیل از گوهرهای گرانبها اما ناشناخته ای که متاسفانه حقشان را ادا نمی کنیم و قدرشان را نمی دانیم ...

اینجاست که انصافاً باید گفت در هیاهوی سیاست ، فرهنگ فراموش می شود!

  امیدواریم بتوانیم در حد خودمان و در این شرایط بی سروسامانی و نامشخص بودن متولی امور فرهنگی، این نقص را جبران کنیم و با همکاری جوانان سرخنکلایی در راستای تجلیل از این مادران و همسران رنج کشیده و نجیب شهدای عزیز که بار اصلی انقلاب و دفاع مقدس را بدون هیچ ادعایی به دوش کشیده و می کشند، قدمی برداریم . انشاءالله .

نظرات  (۱)

!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">