پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

   امشب یکی از دوستان فایل صوتی از سخنرانی مفصل نزدیک به دو ساعته را به دستم رساند که بخشهای مهمی از زوایای قابل تفسیر توافق هسته ای لوزان را تشریح می کند.

  این سخنرانی همین امشب یعنی شنبه شب (پانزدهم فروردین) توسط آقای نبویان که نماینده تهران در مجلس هستند و ارتباط فراوانی با تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان داشته اند، انجام شده است.

 اگر چه هنوز خیلی زود است که قضاوت و تحلیل نهایی از این مذاکرات و توافق را ارائه بدهیم و قصد من نیز تایید یا رد نظر موافقان و منتقدان نیست، اما فکر می کنم گوش کردن دقیق به این سخنرانی بسیار بیشتر از زمانی که صرف آن می کنید ارزش دارد و به بسیاری از سوالات پاسخ روشن و قابل اتکایی ارائه می کند.

 ضمناً پیشاپیش از اینکه فایل صوتی مذکور کیفیت خیلی خوبی ندارد و حجم آن نیز کمی بالاست پوزش می خواهم. شما می توانید فایل صوتی مذکور را از اینجا دانلود و استفاده کنید.

همچنین می توانید فایل همین سخنرانی با کیفیت بهتر و حجم بیشتر را از اینجا دانلود کنید.

نظرات  (۲)

سلام.من این فایل راگوش کردم.دعوای آمریکا وایران ،اعتقادیست.راه گذرازگردنه ها تقویت تولیدداخلی واستقامت دربرابردشمن است.دریغ است ایران که ویران شود       کنام پلنگان وشیران شود.
آقای تاجیک از شما انتظار نداشتم به این شدت و صراحت بازیهای سیاسی چپ و راست رو وارد وبلاگ کنی؟ ناامید شدیم دیگه از شما هم
نکنه انتخابات نزدیک شده و ...؟؟؟؟
پاسخ:
سلام .
دقیقاً متوجه منظورتان نشدم جناب کمالی!
شاید واقعاً فکر می کنید مسئله مهم هسته ای و پیشرفت و اقتدار علمی کشور جزء موضوعات سخیف و دعواهای چپ و راست است؟!
درباره انتخابات هم قطعاً موضع و حرف خواهیم داشت اما انشاءالله بموقع .
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">