پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات
  در جلسه ای که در روز چهار شنبه 20 اسفندماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین بابامحمدی امام جمعه سرخنکلا و بخش بهاران، آقای خاکی فرماندار گرگان ، آقای آهنگر سرپرست بخشداری بهاران، اعضای شورای شهر و مهندس احمدی شهردار سرخنکلاته در دفتر امام جمعه برگزار گردید، مسائل مختلف عمرانی و اجتماعی بخش بهاران و خصوصا شهر سرخنکلا مورد بررسی قرار گرفت.
   در ابتدای این جلسه امام جمعه ی سرخنکلا روحیه ی تفاهم و همدلی و اتحاد بین مسئولین را بالا دانست و از مسئولین خواست تا با هم به صورت متحد برای حل مشکلات تلاش نمایند.

   در ادامه این جلسه نیز مسئولین شهری با ارائه خلاصه و ریز گزارشی از اعم فعالیت هایشان در مدت یک سال اخیر درخواست هایی جهت پیگیری از فرماندار داشتند.

   همچنین امام جمعه سرخنکلاته از روند اجرای ضعیف کار و توسعه شهرک صنعتی و فعالیت شرکت ها در شهرک صنعتی اظهار گله مندی نموده و از فرماندار خواست  تا جهت جذب بیشتر جوانان بومی منطقه در این مجموعه تلاش نمایند و نام شهرک صنعتی را از گرگان به "شهرک صنعتی سرخنکلاته" تغییر دهد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود از فرماندار گرگان خواست برای پیگیری و تحقق بودجه ی ساخت دانشگاه اقدام نماید تا هر چه سریعتر دانشگاه به بهره برداری برسد.

 مهندس احمدی شهردار سرخنکلاته نیز از فرماندار تقاضا کرد تا سرعت بخشیدن به پروژه اجرای مسیر کمربندی را در دستور کار نهادهای مربوطه قرار دهد.

   مهندس گرزین عضو شورای شهر سرخنکلا هم در این جلسه با اشاره به پیشینه ی فرهنگی این شهر  در منطقه به نبود فضای تحصیلی و آموزشی مناسب برای دانش آموزان سرخنکلایی، از فرماندار  درخواست  مساعدت  در نوسازی مدرسه ی دخترانه سرخنکلاته را  داشت.

در این جلسه حضار به مسائل دیگری مانند دریافت نمایندگی ادارات در شهر سرخنکلا و ردیف بودجه ی جدا و مستقل نسبت به شهرستان گرگان در زمینه های فرهنگی و ورزشی و پیگیری ساخت سالن چند منظوره ، روشنایی مسیر راه گرگان - سرخنکلاته را از فرماندار درخواست کردند.

آقای آهنگر سرپرست بخشداری بهاران نیز در این جلسه بیان داشت : توسعه ی اقتصاد بدون توسعه ی فرهنگ میسر نخواهد شد حال توسعه ی سرخنکلاته چشم انداز ما برای آینده خواهد بود.

وی افزود : با مسئول فنی و حرفه ای شهرستان برای برگزاری کلاس های حرفه آموزی و اعطای مدرک  به جوانان سرخنکلاته بحث و گفتگو کرده ایم تا پس از گذراندن دوره ها در شهرک صنعتی مشغول به کار شوند .

در پایان این جلسه هم آقای خاکی فرماندار گرگان وعده پیگیری جدی و در حدتوان برای حل شدن هر چه سریعتر این مسائل را به مسئولین شهر داد.

۹۳/۱۲/۲۱

نظرات  (۳)

سلام.ارتباط برقرارکردن بامسئولین وپیگیری امورباعث پیشبردکارهاوموفقیت می شود.امیدواریم بچه های شورای شهرخصوصاآقایان گرزین وباقری این رویه را ادامه بدهندوجلسات بانتیجه خوب داشته باشند.
حالا تصمیمات آقایونو کی پیگیری میکنه. این مهمه اگرنه چایی خوردن و صحبت کردن کاری نداره که
انشا.. که پیگیری کنه و مشکلات جوانان ما که اصلی ترینش کار هست محقق بشه-باتشکر از امام جمعه شهر که بفکر جوانان هستش بخدا همینطور اعضای محترم شورا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">