پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  بالاخره بعداز مدتها شرایطی مهیا شد که مطالب این وبلاگ به نرم افزارهای تلفن همراه از جمله شبکه اجتماعی«واتس آپ» نیز راه پیدا کند. البته این طرح یعنی ایجاد صفحه یا گروهی بنام «وبلاگ سرخنکلایی ها» هم اکنون بصورت آزمایشی آغاز شده و اینکه چرا این شبکه اجتماعی برای شروع کار انتخاب شده است، در جای خود نیاز به توضیح فراوان دارد.

   ذکر این نکته هم ضروری است که به دلیل شرایط خاص صفحات و گروههای ایجاد شده در شبکه های اجتماعی، متن اصلی مطالب وبلاگ مانند گذشته در همین وبلاگ منتشر خواهد شد و همچنین به همین دلیل (یعنی شرایط و امکانات موجود درشبکه های اجتماعی) همشهریان گرامی سرخنکلایی می توانند جهت اطلاع از نظرات و مواضع و مطالب «گروه وبلاگ سرخنکلایی ها» تنها به همین وبلاگ مراجعه نمایند و مطالب منتشر شده در آن صفحه و شبکه اجتماعی مواضع و نظرات اعضای گروه وبلاگ و مدیریت آن نمی باشد. بدیهی است هرگونه تغییر و یاحذف آن صفحه و یا توضیحات نسبت به مطالب آن هم فقط در همین وبلاگ درج خواهد شد.

   شما همشهریان گرامی سرخنکلایی می توانید با درج نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود بصورت "نظر خصوصی" ذیل یکی از مطالب همین وبلاگ درخواست عضویت در گروه نمایید که البته واضح است چنانچه مشخصات و شماره خود را به روش دیگری مثلا درج نظر معمولی در وبلاگ نیز ارسال کنید، به هیچ عنوان از طریق وبلاگ منتشر نشده و به اطلاع دیگران نخواهد رسید.

  در روش دیگر هم می توانید از طریق یکی از اعضای فعلی گروه در واتس آپ و همچنین ثبت و ذخیره نمودن شماره تلفن همراه ویلاگ یعنی شماره  09193504665 در تلفن همراه خود و جستجوی خودکار آن در بین مشترکین شبکه اجتماعی ,وایبر و واتس آپ ، اقدام به درخواست برای عضویت نمایید.

   نکته آخر هم اینکه واضح است از همه علاقه مندان و همشهریان عزیزسرخنکلایی که به عضویت صفحه این وبلاگ در شبکه اجتماعی واتس آپ در می آیند، انتظار است با توجه به رویکرد و سابقه فعالیت فرهنگی وبلاگ و از آن مهمتر شخصیت فرهنگی و اجتماعی شایسته نام و عنوان «سرخنکلا» از درج مطالبی که دور از شان و شخصیت اجتماعی همشهریان سرخنکلایی است، جداً خودداری نمایند.


۹۳/۱۲/۱۵

نظرات  (۳)

من در یبن مشترکین وایبر این شماره ای که نوشتید را جستجو کردم موجود نبود و پیدا نشد. حالا چطور میتوانم عضو گروه شما بشوم؟ لطفا توضیح بدهید

سلام

 دوست  عزیز  مدیر  وبلاگ  و  وبسایت  و  وایبر   و  واتس اپ

  واقعا  خسته  نباشید   دیدم  چقدر  وقت  میزارید  و  مطالب  رو  چقدر  موشکافانه  دنبال  میکنید

هم  میخواستم  تشکر  کنم   هم  اینکه  علت  تعطیلی    وایبرتان  را  برای همه  توضیح  دهید   در  همین  صفحه  با  سپاس

 

پاسخ:
سلام .
با تشکر از دقت نظر و پیگیری شما
انشاءالله در مطلبی مفصل دلیل تعطیلی گروه وایبر را توضیح خواهم داد.
اما بطور اجمالی اینکه با توجه به محدودیتهایی که نرم افزار وایبر دارد امکان مدیریت موضوعات و مباحث وجود نداشته و همچنین افرادی که مطالب متفرقه مانند جوک و مطالب شخصی و یا احیاناً مواضع غرض ورزانه در گروه می نوشتند و به جای تعامل و هم افزایی موجب تفرقه و اختلاف می شدند و قابل مدیریت نبودند، و در نهایت جمع بندی بی نتیجه بودن ادامه کار ناگزیر به تعطیلی گروه شدیم.
موفق باشید.
آقای تاجیک صفحه گروهتون داره به حاشیه میره ها
از ما گفتن بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">