پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

   یادواره سالانه شهدای سرخنکلاته باعنوان «44 لاله عرش نشین» پنجشنبه شب و با حضور صدها نفر از اقشار مختلف این شهر برگزار شد. در این مراسم که در مسجد جامع سرخنکلا برگزار شد، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین شهر و بخش بهاران، فرهنگیان و آحاد مردم و به ویژه جوانان سرخنکلا شرکت داشتند.

  در آغاز این مراسم پس از قرائت قرآن مجید توسط قاری مطرح کشور برادر حسن ترشیزی ، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین بابامحمدی امام جمعه بخش بهاران ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، مطالبی در خصوص برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کردند و گفتند: برگزاری چنین مجالسی برکات زیادی برای جامعه امروز ما و به ویژه جوانان دارد و در واقع جوانان ما را در برابر طوفان هجمه های تبلیغاتی دشمنان بیمه می کند.

 در ادامه این مراسم روایتگری دفاع مقدس توسط برادر بسیجی کربلایی میثم مهاجر و همچنین بیان خاطرات زیبایی توسط رزمنده سالهای دفاع مقدس و همسنگر شهیدان برادر عسکر قلی پور ، حال و هوای معنوی خاصی به مراسم بخشید.

  همچنین سخنران این مراسم نیز سردار سیدمجید صالحی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه بود. وی در سخنان خود به جمله ای از امام خمینی (ره) اشاره کردند که فرموده اند «مظهر قدرت ایران شهدا هستند» و در این خصوص گفتند: امروز نیز آثار معنوی و مادی خونهای پاک شهیدان ما موجب ایجاد سربلندی، اقتدار و پیشرفت و به ویژه امنیت منطقه ای برای این ملت و کشور شده است. 

  پایان بخش این برنامه نیز مداحی زیبای کربلایی ابوالفضل مرشدی بود که زینت بخش محفل یادواره شهدای شهر سرخنکلاته گردید. لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم و در محوطه حیاط مسجد جامع نیز نمایشگاه آثار شهدای این شهر نیزبه همت جوانان بسیجی سرخنکلاته برپا شده بود.

نظرات  (۱۱)

آقای تاجیک این آقای محمدخان که بقیه را بدبخت می داند و خودش را خوشبخت چونکه توی مراسم خیلی کمک کرده آیا حق داره بگوید برای شام خوردن شرکت کنید؟ و شما  که ادعا میکنید اجازه توهین نمی دهید آیا این توهین نیست
پاسخ:
سلام بر سهیل عزیز ؛
با کمال احترام برای جنابعالی، استدعا دارم کمی هم به این دوستان حق بدهید که از کم لطفی بنده و شما نسبت به «شهدای شهرمان» انتقاد کنند. البته به نظر بنده نیز آنجا که گفته اند « بدبختها ... » چندان جالب نبود.
ضمنا درباره دعوت به شام نیز خوب است این جمله ایشان را به حساب یک "شوخی سرخنکلایی" بگذارید.
موفق باشید.
خدا به این یکی از بچه ها قوت بدهدامسال واقعا سنگ تمام گذاشتن من توی یادواره نبودم ولی فعالیتشان را را می دیدم
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۴۸ یکی از بچه ها
اقا ما امسال داد و بیداد کردیم که داریم یادواره برگزار میکنیم. آی ایها الناس خبر دار بشین . تک تک خونه ها هم کارت دعوت دادیم. حتی کارت دعوت تموم شد . در زدیم اطلاع دادیم . بعدش ما سه روز هر روز حدود 17_18 ساعت تو حیاط مسجد و خود مسجد کار مردیم . اگه رد میشدین می دیدین و می پرسیدین چ خبره ما هم میگفتیم. یکم سرتون رو از تو گوشی و مانیتور بیارین بیرون تو سهر بچرخین میبینین چه خبره.
بعضی شب ها میرفتیم خونه ساعت از دو شب گذشته بود. حالا همون شب تو مراسم یه عده اومدن میگن چرا تریبون رو کج گذاشتین چرا اون پارچه اینجوریه نوشته شده. منم به سراحت بهشون میگفتم معذرت میخوایم نبودین تا ازتون نظر بخوایم. یه عده از مسئولین هم که دم از کار برای شهدا میزن ... ولش کن نگم بهتره.
باورتون نمیشه واسه چاپ عکس شهدا. هر کی رو که میگیم عکس شعدا رو مامل دارین یا نه میگه نه میخوایم چکار کنیم   بنیاد شهید چاپ میکنه. نمونه اش عکس یه شهید رو پیدا نکردیم جاش گل گذاشتیم تو قاب عکس.
آی بدبختا شهید های شهر شما ست . فرمانده حوزه و بقیه بسیجی ها از روستا های دیگه اومدن کمک ما تا این مراسم به نحو احسن برگزار بشه .  واقعا دم اونا گرم اگه نبودن پیش شهدا شرمنده که می شدیم هیچ مراسم به این صورت برگزار نمیشد. 
اگه بخوایم دهن باز کنیم بگیم این چند روز و چند شب چ خبر بوود که باید از سرخنکلا بریم بیرون چون همه با ما دعوا میافتن.
اونی که میگفت ما خبر دار نشدیم
از الان هم میتونی پیگیر باشی یادواره شهدا بعدی چه زمانیه واسه کمک هم نیومدی واسه شام بیا   
پاسخ:
سلام و خداقوت.
آقا سهیل،
جهت استحضار !
یا علی.
امروز بخشدارتان رفت. خبرش را بنویسید

با سلام-خدمت آقاسهیل عرض کنم که برای اطلاع رسانی تعدادی بنر در نقاط شهر سرخنکلا و همینطور ورودی های شهر گرگان نصب گردیده بود و همینطور در روز 22 بهمن بخاطر اینکه از تمامی روستاها تشریف آورده بودن اطلاع رسانی گردیده شده بود-

به سایت k-asabghoonsorkhankola.blog.ir هم سری بزنید.

 باتشکر از مدیریت سایت سرخنکلاییها

بنده به سهم خودم از دست اندرکاران مراسم یادواره شهدا تشکر و قدردانی می کنم. از کسانی هم که انتقاد می کنند درخواست می کنم از امسال به فکر سالهای بعد باشند
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۷ هادی تاجیک
سلام آقا سهیل!                                                                         واضح است که انتقادشماوارداست.پیشنهادشما چیست؟
ضمن سلام من یک انتقاد از کسانی که این برنامه را برگزار کردند دارم و آن هم درباره اطلاع رسانی این یادواره است که بسیار ضعیف بود. البته قبلا هم همینطور بوده . چرا همیشه افراد خاصی مطلع می شوند و مردم دیگر با خبر نمی شوند. باید روشهای اطلاع رسانی طوری باشد که افراد بیشتری که می خواهند بیایند بتوانند شرکت کنند.
پاسخ:
سلام .
من بی تقصیرم !
دوستان خودشان پاسخ بدهند.
یا علی.
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۲ علیرضا جرجانی
با سلام فراوان. وقتی خبر این یادواره شهدا را در یکی از سایتهای گرگان دیدم خیلی خوشحال شدم که بالاخره یک گزارش قابل توجه در رسانه های گلستان منعکس شد. من هم از نویسنده محترم این وبلاگ که ناشناس هستند تشکر می کنم چون که من هرشب در اینترنت اخبار جدید گرگان را نگاه می کنم تابحال هیچکس چنین کاری برای مراسم ها و برنامه های سرخنکلاته انجام نداده بود اگر کمکی از دست من بر می آید در خدمت هستم.
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۴ مقصودلو جعفری
برنامه بسیار خوبی بود و من بسیار لذت بردم. مخصوصا بخش روایتگری و خاطره گویی که باید بیشتر برگزار شود. از دست اندرکاران تشکر می کنم.
با سلام. این خبر شما به نقل از وبلاگ سرخنکلایی ها در زرین نامه منتشر شد
لینک مستقیم:

http://zarinnameh.ir/2012-08-25-05-11-09/2012-08-25-05-12-39/12030
پاسخ:
سلام و درود بر شما .
انشاالله همگی مشمول شفاعت شهیدان بشویم .
یاعلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">