پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  امروز یکی از دوستان پیامکی برای من فرستاد درباره خبر شرکت بسیجیان سرخنکلا دررزمایش «فجر انقلاب» که روز گذشته در گرگان برگزار شده است. از ایشان درخواست کردم که مطالب تکمیلی و تصاویر حضور این دوستان در رزمایش را برای وبلاگ ارسال کند اما ایشان فقط بنده را به تصاویر سایت شهرداری ارجاع دادند!

  به هر حال چون به ایشان قول داده بودم که این مطلب را درج کنم ، خواستم به قولم عمل کرده باشم اما امیدوارم این دوستان هم به آن اندازه از فرصت و توانمندی برسند که نسبت به پوشش رسانه ای فعالیتهایشان اهتمام داشته باشند. انشاءالله.

نظرات  (۷)

مگر می خواهند عملیات جنگی بروند؟ اینها یک ترقه کنارشان بخورد فرار می کنند
پاسخ:
سلام.
مطمئنی؟
به تصاویر شهدای دانش آموز در جنگ نگاهی بکن آقا سهیل...
آقایی تاجیک من تقریبا هر دوسه روز یکبار وبلاگتونو میبینم اما احساس می کنم مطالب داره یه مقدار سیاسی میشه تا فرهنگی. قبول دارین؟ قبلا درباره فعالیتهای فرهنگی بیشتر می نوشتین استقبال هم میشد
پاسخ:
سلام .
با تشکر ، لطفا بصورت مشخص و مصداقی اشاره کنید منظورتان کدام مطالب است؟
موفق باشید.
حاج آقا هم بسیجیه؟
خدا حفظشون کنه
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۵۳ مقصودلو دوینی
جالب بود من تا حالا حاج آقا را بجز لباس روحانیت ندیده بودم. اگر خبر داشتم می رفتم چن تا عکس یادگاری باشون می گرفتم.
چه ربطی داشت به این خبر؟ درباره چی بود مگه
آقای مدیریت محترم سایت چرا سانسور میکنی.اگر واقعا رسانه مردم سرخنکلا هستید چرا سه نظر هفته قبل گذاشتم را نمایش ندادی؟
اگر آقایان پاسخ دارند جواب بدهند که چرا روز به روز عقب مانده تر می شویم.
پاسخ:
سلام .
شما خودتان بهتر می دانید که چرا نظرهایتان تایید نمی شود.
حتما تایید می فرمایید که رعایت ادب و توهین نکردن به دیگران از اصول اولیه انتقاد از مسئولین است.
یا حق .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">