پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  امروز که روز ولادت عمه سادات و فخر ما قمی ها یعنی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) است شهر قم خیلی شلوغ بود. برای عبور از دو تا خیابان که شاید روزهای دیگر ده دقیقه ای طی می کردم حدود یک ساعت در ترافیک بودم . دیشب هم که حرم نورباران بود و زیبایی خاصی داشت. از برکت این میلاد و دهه کرامت هوای قم هم کمی خنک تر و قابل تحمل تر شده است.

   اگر همشهریان عزیز سرخنکلایی مرا قابل بدانند از کنار گنبد طلایی بی بی، سلامی به نیابت از همه آنها عرض می کنم و به نمایندگی از همه مردم سرخنکلا نایب الزیاره شما هستم . البته نه فقط امروز بلکه هر روز که چندین بار از کنار حرم عبور می کنم و چشمم به گنبد و بارگاه با صفای حضرت می افتد، حتما برای همه دعا می کنم تا زیارتش نصیبتان شود.

  این شعر زیبا هم تقدیم به شما :


یا رب چه قشنگ است و چه زیبا حرم قم                    چون جنت اعلی ، حرم محترم قم

بانوی جنان، اخت رضا ، دختر موسی                      دردانه ی زهرا و ملائک خدم قم

این مژده بس او را که بهشت است جزایش               هر کس که زیارت کندش در حرم قم


   و همچنین این شعر زیبای مرحوم محمد رضا آقاسی که برای من زمزمه صبحگاهی هر روز است که وقتی در اولین نگاه گنبد طلایی حضرت معصومه (سلام الله علیها) را می بینم:


مرغ دلم راهی قم میشود

در حرم امن تو گم میشود

***

عمه سادات سلام علیک

روح عبادات سلام علیک

***

کوثر نوری به کویر قمی

آب حیات دل این مردمی

***

عمه سادات بگو کیستی؟

فاطمه یا زینب ثانیستی؟

***

از سفر کرب و بلا آمدی؟

یا که به دنبال رضا آمدی؟

***

من چه کنم شعله داغ تو را

درد و غم شاهچراغ تو را

***

کاش شبی مست حضورم کنی

باخبر از وقت ظهورم کنی

نظرات  (۸)

اونجا چکار می کنی ؟ درس اخوندی میخوانی همشهری؟
پاسخ:
سلام .
نه ، هنوز این افتخار را پیدا نکرده ام .
یا علی.
آقای تاجیک التماس دعا داریم. شماره ت رو بده اومدیم قم ببینیمت
وبلاگت کم فروغ شده برار
کمکی لازم داری بگو 
داشتیم به مطالبت عادت می کردیم
تاجیک جان دهه کرامت تمام شد اولد امام رضا آمد و رفت کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام آقای صباغی
درست می فرمایید. انشاءالله امام رضا(ع) من را ببخشد.
گرفتاری اسباب کشی و بعد هم قطع بودن اینترنت و هنوز هم خط تلفن جدیدم اینترنت ندارد و مجبورم یک ساعت در منزل اقوام از اینترنت استفاده کنم.
مخابرات قول داده تا یک هفته دیگر مشکل را حل کند.
دعا بفرمایید.
شما سرخنکلایی هستی یا قمی؟ مسافرت رفته بودی؟ مگر چقد قم هستی؟ هنوز آب قم شوره؟
مطلبی که برای شهردار نوشتی کمی عجیب بود. خواهش می کنم که طوری صحبت کنید که ما هم منظورت را بفهمیم.
پاسخ:
سلام .
مطلب خاصی نبود. فقط چند توصیه دوستانه بود که به نظر شما عجیب آمد.
خیلی التماس دعا داریم آقای تاجیک.
پاسخ:
سلام .
وبلاگت را به روز نمی کنی؟

سلام

چند وقته اینترنت نداشتم تازه پیغامتو دیدم

در یکی از پیغامها گفتی ناشناس !! فکر کنم اشتباه گرفتی

به هر حال ممنون و سپاسگذار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">