پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

افتخاری فرهنگی دیگری برای شهر سرخنکلا

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ب.ظ

   «افتخاری فرهنگی دیگری برای شهر سرخنکلا » . وقتی داشتم این تیتر را انتخاب می کردم به ذهنم رسید که خیلی ها از اینکه مرتب گفته بشود سرخنکلا سابقه فرهنگی چنین و چنان داشته و بزرگانش چه کسانی بوده اند بسیار لذت می برند و با اینکه اطلاعات کمی را می توانند برای این ادعایشان بیان کنند اما به اصرار سعی در اثبات آن را دارند. اما در این وبلاگ همانطور که از مطالب قبلی اش هم معلوم است سعی شده تا حد ممکن از استعدادها و سرمایه های موجود فرهنگی و موفقیتهای فعلی ذکر کنیم تا به نوعی تشوبق بشوند و کمتر از سوابق و گذشته ها .

   خبر خوشحال کننده و مسرت بخشی که اخیراً به دستم رسید این بود که یکی از جوانان خوب سرخنکلایی یعنی آقای ابراهیم جعفری رتبه سوم کشوری (ملی) در مسابقه آوازهای سنتی مناطق مختلف کشور را کسب کرده اند. این مسابقات اواخر مردادماه در شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی برگزار شد. البته ایشان در مسابقات استانی مختلف نیز چندین با رتبه اول استانی را کسب نموده بودند از جمله اینکه برای 5 سال متوالی رتبه اول استانی را در رشته اذان در بین دانش آموزان استان را کسب کرده اند.

خلاصه اینکه باید گفت ایشان یکی از همان استعدادهای فرهنگی سرخنکلا هستند که خیلی وقت ها خودمان نمی شناسیم و چون باور به توانمندی آنها نداریم، از آنها حمایت نمی کنیم(خطاب به مسئولین). آقای ابراهیم جعفری دانش آموز مقطع سوم دبیرستان شاهد گرگان هستند که تحت مدیریت و حمایت صحیح فرهنگی پدر گرامی شان جناب آقای محمد جعفری که خود نیز از معلمان فرهنگی موفق و و مداحان باسابقه اهل بیت (علیهم السلام) در شهرمان هستند به این موفقیتها رسیده اند.

   گروه وبلاگ سرخنکلایی ها ضمن تبریک به آقای ابراهیم جعفری و پدر بزرگوارشان آقای محمد جعفری، امیدوار است حضور فرهنگی و موفق ایشان علاوه بر عرصه تحصیل و دانش، در عرصه فعالیت در جمع مداحان و قاریان قرآن و در مجموع فعالان مساجد و هیئات سرخنکلا نیز همچون گذشته پررنگ و قوی باشد.


نظرات  (۹)

واس خودت تاسف بخور
چشت دراد
مگه دروغ میگم افتخار دیگه هم دارین؟؟؟
پاسخ:
سلام.
باشه!
(-:
۲۷ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۳ علی اکبر ایزد
با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان سرخنکلایی خودم
امیدوارم که همیشه موفق و سلامت باشید
اول اینکه من هم بعنوان یه روستایی سابق و داشتن وضعیتی شبیه مردم شما به آقای جعفری تبریک  میگم و باید گفت که دوستانی اینچنینی کم هستند اما به شرطی که قدر همین تعداد را هم بدانیم باور کن وقتی صحبت از تیم کبدی میشه و مثلا میگن بچه های جلین و سرخنکلا و محمدآباد ترکیب اصلی تیم کبدی هستند بقدری خوشحال میشم که نگو اما باید از امثال اینها حمایت کرد و باقی استعداد ها را پرورش داد
در کامنت های من هم مثل کامنتهای وبلاگ شما کسانی هستند که همیشه آیه یاس میخونند و کارهای دیگران را تحقیر میکنند اما مطمئنا هدف من و شما عوض کردن همین فرهنگهای غلط است که همه جا وجود دارد
امیدوارم که هر چه زودتر خودشان به اشتباه شان پی ببرند
اما یه پیشنهاد
اگر دوست داری نظر این دوستان شاید گفت نامحترم را تائید نکن و جوابی بهشون ندهید چرا که در بعضی مواقع خاموشی بهتر است
امیدوارم موفق و سلامت باشید
پاسخ:
سلام بر آقای ایزد عزیز و همه محبان اهل بیت (علیهم السلام) در جلین؛
از اظهار لطف شما ممنونم .
با کمال احترام، درباره تایید نکردن اینطور کامنتها نظر بنده اینطور نیست چرا که وقتی نام وبلاگ«سرخنکلایی ها» را انتخاب کردیم، باید سعی کنیم نگاه حداکثری داشته باشیم و نظر همشهریان را نمایش بدهیم (مگر تعداد اندکی که خط قرمزهای فرهنگی مانند تهمت، بی ادبی و ... را شامل می شود.) حتی اگر نقد یا نظری بر خلاف نظر نویسندگان وبلاگ داشتند و قضاوت نهایی را به عهده سایر مردم بافرهنگی که هوشمندانه مطالب این وبلاگ را رصد می کنند، بگذاریم.
ما نیز برای شما آرزوی موفقیت داریم.

خاک تو سرتون

اگه این نبود افتخار دیگه ای هم داشتین؟؟؟؟

تبریک بهش

پاسخ:
سلام آقای «من»!
اولا ، حالا که این افتخار هست، پس چشمت در بیاد که نمی توانی ببینی.
ثانیا ، با این ادبیات سخیف و بی ادبانه فکر نمی کنم اهل سرخنکلا باشید.
البته ممکن است از آن دسته افراد بسیار معدود همشهریانی هم باشید که فقط بلدند «منم» بزنند و خودشان هیچ هنری ندارند و این مطلب از نامی هم که برای خودتان انتخاب فرموده اید مشخص است.
برایتان متاسفم.
سلام
اگه ممکنه یک کلیپ صوتی از دعا ، مداحی و یا قرائت قرآن ایشون بذارید تو سایت . من خیلی وقته دنبال یک فایل صوتی از ایشان هستم . همیشه وقتی ایشون در مسجد امام حسن دعا و یا نوحه میخونن من سریعا خودمو میرسونم .
پاسخ:
سلام.
با تشکر از شما ، پیشنهاد خوبی بود. انشاءالله انجام می شود.
یا علی

جرجانی.ف

هرگلی یه بویی داره

افتخار فرهنگی؟ مردم با فرهنگ؟ اینها مربوط به قبل انقلاب بود که سرخنکلاته جایگاهی داشت الان همه جوانها معتادند و همین آقا را دو روز دیگر خواهید دید.
پاسخ:
سلام مجدد
با کمال احترام باید گفت نظر شما ،  نهایت بدبینی و در واقع نگاهی است که به قول معروف می گویند همیشه نیمه خالی لیوان رامی بیند.
موفق باشید.
من هم به ایشان تبریک می گویم
چقدر بزرگ شده من خیلی وقت ایشان را ندیده بودم
من برای پدرشان احترام زیادی قائلم
انشالله همیشه موفق باشند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چرا کسی برای معرفی استعدادها و افتخارات جوانان سرخنکلا اقدامی نمی کند؟ روستاهای کوچکتر از شما مثل ***** *** ** ***** توی این کارها جلوتر هستند.
تبریک به آقای جعفری و مردم با فرهنگ سرخنکلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">