پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  بارش باران شدید که از روز گذشته در مناطقی از شرق و غرب گلستان آغاز شده بود بالاخره از حوالی ساعت 11 صبح امروز جمعه به سرخنکلا و بخش بهاران رسید. در حالی که در برخی از مناطق استان شدت این بارندگی ها طی سی سال اخیر بی سابقه گزارش شده، می توان گفت شدت بارش تگرگ و باران در سرخنکلا نیز کم سابقه بوده و موجب ایجاد خسارتهایی به محصولات کشاورزی و آب گرفتگی معابر عمومی و همچنین آسیب دیدن تعدادی از منازل شهروندان شده است.

این در حالی است که به علت وزش باد، جریان برق نیز در سرخنکلا دچار قطعی متناوب شده که کارکنان شرکت برق به دنبال رفع این مشکل هستند. گویا این مشکل به دلیل سقوط تنه درخت در یکی از معابر عمومی سرخنکلا بر روی کابلهای انتقال برق روی داده است.

  اگر چه طروات و شادابی طبیعت منطقه آن هم در این فصل گرم سال در کنار به سر آمدن انتظار چند هفته ای کشاورزان برای بارش باران می تواند موجب خوشحالی مردم سرخنکلا و بخش بهاران گردد اما امیدواریم خسارتهای این رویداد نیز در اندک ترین سطح باشد تا همگان از بارش این نعمت الهی که هنوز هم ادامه دارد، بهره مند گردند. 

  دوستان تصاویری از این رویداد تهیه کرده اند که به علت مشکلات فنی ناشی از بارندگی هنوز موفق به ارسال آن برای بنده نشده اند که انشاءالله در اسرع وقت از آن تصاویر در ادامه همین پست استفاده خواهم کرد.

نظرات  (۴)

هوا خیلی عوض شده مخصوصا جنگل که حالا زیبایی خاصی داره جاتون خالیه همه دوستان
پاسخ:
سلام
یعنی الان از جنگل داری برای ما نظر می نویسی؟!

سلام و درود

نحوه مدیریت کردن و ایده در مدیریت تارنما سلایقی را ایجاب می کند که بین تارنماهای ما تفاوت ایجاد کرده است. بهتر است بصورت شخصی اداره شود و هر کسی راه خویش را برگزیند.

برای من هم دعا کن خیلی به شفاعت اهل بیت محتاجم.

منتظر مطالب بعدی هستم پایدار باشی

پاسخ:
بله . همینطور است.
موفق باشید.
ما هم محتاج دعاییم !
یا علی
خدایا از رحمتت متشکریم بعداز دو سه ماه بارون اومد.
خوب اگر برق و اینترنت قطع هست چطور این خبرو گذاشتی توی سایتت؟
پاسخ:
سلام .
همانطور که شما به اینترنت وصل شدی!
( من الان سرخنکلا نیستم)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">