پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  یکی از خوانندگان محترم وبلاگ که خودشان را معرفی نکرده اند مطلبی برای بنده ارسال کردند که عیناً آن را درج می کنم. اگر چه بنده با شماره تلفن ذکر شده در این مطلب تماس نگرفته ام اما هر یک از مخاطبان گرامی که مایل به همکاری و ارائه آثار خود به این فراخوان فرهنگی باشند می توانند در صورت عدم موفقیت در ارتباط و ارسال اثر ، مراتب را در بخش نظرات همین مطلب درج کنند تا از همین طریق به اطلاع برگزارکنندگان رسانده شود.

  گروه وبلاگ سرخنکلایی ها نیز به نوبه خود ضمن تشکر از این ابتکار فرهنگی برای معرفی فرهنگ و مردم سرخنکلا ، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری دیگر نیز اعلام می کند.

  متن فراخوان آثار مردمی برای معرفی فرهنگی سرخنکلا

   بیستم شهریور ماه، برابر با روز گرگان، شرکت تجاری و تبلیغاتی شکوه در نظر دارد جشنواره ای برای یادبود بزرگان سرخنکلا که در تاریخ استرآباد نقش مهمی داشتند، برگزار نماید. به همین منظور مسابقه ای با موضوعات زیر در نظر گرفته شده است:

1- بخش عکاسی
- بافت ها، اماکن و اشیای قدیمی سرخنکلا
- پتانسیل های سرخنکلا برای گسترش شهرسازی
- امور روزانه و اجتماعی مردمان سرخنکلا


2- مقاله در زمینه های:
- راه کارهای گسترش سطح علمی و فرهنگی جوانان
- راه کارهای گسترش سطح جذب توریست
- راه کارهای گسترش شهر سازی

   شایان ذکر است به نفرات اول تا سوم بخش عکاسی هدایایی به ترتیب مبلغ 350 هزار تومان، 250 هزار تومان و 100 هزار تومان تعلق میگیرد.
   همچنین به نفرات اول تا سوم بخش مقاله در هر موضوع به ترتیب هدایایی به مبلغ 500 هزار تومان، 400 هزار تومان و 300 هزار تومان تعلق میگیرد.

دوستان علاقه مند برای ارسال مقالات و عکس های خود میتوانند با شماره زیر تماس حاصل نمایند:

همراه: 09369428290

مدیریت: مقصودلو


نظرات  (۹)

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۲ محمد (آقای اوشتنگ من اون کامنت اولی هستم )
 طی تماس تلفنی بنده با آقای مقصودلو مجری طرح . ایشان از همه عزیزان عذر خواهی نمودند و اعلام داشتند که این برنامه به دلایلی که خود ایشان عدم همکاری مسؤلین شهر و شورا اعلام نمودند منتفی شده و فراخوان آثار به زمانی دیگر موکول گردید. 

پاسخ:
سلام.
از اطلاع رسانی شما ممنونم.
فرموده اند: «الاعمال بالنیات»
انشاءالله آنها که نیت انجام یک حرکت فرهنگی را داشتند و قدم در میدان گذاشتند، از برکت این عمل بهره مند شوند.
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۲ محمد (اون اولی )
در جواب اوشتنگ هر کی اسمش محمد باشه یه نفره ؟؟ 
یعنی همه محمد ها یه نفرند ؟؟
یکم فسفر بسوزان 
این محمد کیه آقای تاجیک ؟ یک بار می گوید کار خوبی است و من خودم شرکت می کنم یک بار مخالفت می کند و بدبینی ایجاد می کند واقعا از دست این اخلاق مردم خودمان است که ما به هیچ جا نمی رسیم
تاجیک  اولا این گروه چطور دلشان برا سرخنکلا سوخته امسال امدن چرا سال گذشته نیامدن در ثانی چه کسانی هستند یعنی نام نفرات ودر اخر انشاالله که کار خوبی از اب دربیاد وحتما از ادارات  خاص  فرهنگی مجوز های لازم گرفته شده؟وامیدوار به عدم بهره برداری مجلسی......
پاسخ:
سلام
با این نگاه بدبینانه و سوءظن خیلی از افرادی که نیت خیر دارند هم طرد می شوند.
خدا به نیت همه آگاه است و بنده فقط در حد توان خودم سعی کردم از یک حرکت فرهنگی حمایت کنم.
موفق باشید.
توهین نکن آقای عزیز
از شما بعید بود تاجیک
پاسخ:
سلام حبیب جان!
سوء تفاهم نشود برادر ، بنده این آقایی که نام خودش را «ماچکول» انتخاب کرده می شناسم و به ایشان هم حضوراً گفته ام که اسامی جانوران دیگر در فرهنگ سرخنکلایی را برایشان می پسندم و خود ایشان نیز عمداً تمایل به اینگونه کارها دارند. پس به نظرم توهین نیست و فقط یک شوخی حساب می شود.
به هر حال از دقت نظر و حساسیت شما ممنونم.
اگر از این برنامه آبی برای سرخنکلا گرم شد من اسمم رو میذارم تمساح
اینا میخواهند بهره برداری تبلیغاتی بکنند به این وبلاگ هم پول دادن شاید که براشان تبلیغات بکند. بیچاره فرهنگ سرخنکلا
پاسخ:
سلام.
به نظرم اسمت را بگذاری «ولقاز» بهتر باشد!
ضمناً من فکر می کنم شما برای حفظ فرهنگ سرخنکلا بهتر است اسم دیگری انتخاب کنید.
مثلاً «پاشور»
من میخوام بدونم شرایط عکسا باید چطوری باشه توضیح بیشتر بدین
پاسخ:
سلام .
لطفا با جناب آقای وحید مقصودلو که شماره تلفن همراه ایشان در همین مطلب درج شده تماس بگیرید.
آقای تاجیک اگه امکان داره توضیح بدین که این گردهمایی قراره کی و کجا تشکیل بشه لطفن
پاسخ:
سلام .
 کدام گردهمایی؟!!!

کار بسیار خوبیه . من خودم انشالله پیگیری میکنم چند تا عکس قدیمی و جدید از بافت شهری سرخنکلا تهیه میکنم . از همه تقاضا میکنم در این طرح شرکت کنند .

البته مراسم روز گرگان (20شهریور)  قسمتیش مربوط میشه به مشروطه باید به همه گفت که سرخنکلا در زمان مشروطه نقش اساسی داشته

پاسخ:
سلام .
اگر اطلاعات دقیقی درباره «نقش اساسی» سرخنکلا در انقلاب مشروطه دارید، خوب است در قالب مقاله ارائه کنید تا بعد از آن بنده و سایر همشهریان نیز مطلع شویم.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">