پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

   بعد از پیگیری های مستمر و زحمات شورای اسلامی شهر سرخنکلا ، بالاخره روز دوشنبه بیستم مرداد ماه جلسه بررسی مشکلات و موانع برنامه های شهری سرخنکلا با معاون وزیر کشور برگزار شد.

   در این جلسه که با حضور دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار سرخنکلا به همراه حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا با آقای مهندس «خندان دل» معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری ها و شهرداری های کشور و همکاران ایشان برگزار شد، ابتدا موانع و مشکلات شهرهای نوپا و جدید مانند سرخنکلا به ویژه موضوع تحقق درآمدهای شهرداری و لزوم اختصاص کمکهای بیشتر دولتی مورد بحث و تاکید قرار گرفت و سپس برخی مشکلات اصلی شهرداری سرخنکلا مطرح شد.

   وبلاگ سرخنکلایی ها ضمن تقدیر از پیگیری های امیدوار کننده و بی سابقه و مهم همه افرادی که در این سطح جلسات را ترتیب داده اند، امید دارد در ادامه نیز با پیگیری های اعضای محترم شورای شهر سرخنکلا و شهرداری شاهد رفع این موانع و مشکلات در جهت خدمت رسانی به همشهریان عزیز سرخنکلایی باشیم.

   همچنین آماده ایم طی ماههای آینده نتایج ملموس این اقدامات را نیز به استحضار شهروندان برسانیم. در ادامه تصاویر این جلسه تقدیمتان می شود.

نظرات  (۱۱)

باسلام وخسته نباشید ، بنده از منطقه محوطه تپه می باشم با چشمان خود و چند نفر از بچه های کوچه ما شاهد هستیم  که شهر داری و بخوصوص شورا  آقای باقری در شب سیل دومی نیمه شهریور در ساعت حدود 10 شب کوچه ی ما و اطراف سرخنکلا  را پی گیری می کرد و کار امداد رسانی می کردند ،  آنهم با پراید شخصی خودش ، داشتند از مشکلات جوی و جدولهای  کوچه های شهر   را  بررسی می کرد جهت رفع مشکلات سیلاب های آینده . خدا اجرش دهد.
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۳۰ احمدی (شهردار)
باسلام وعرض ادب حضورباسعادت همه همشهرییان خوب وعزیز وتشکرازعزیزانی که این وبلاگ هارو مدیریت می کنند.خوشحالم درشهری خدمتم میکنم که مردم عزیزآن کاملا به کارهای ما اشرافیت دارند ومارادرجهت رسیدن به شهری زیبا وپویا هدایت میکنندوواقعیت امرهمین است که تمامی این کارهاوطایفمان هست وهیچ جای تشویق ندارد وبنده ازروزاول گفتم که عزیزانی که طرح وپیشنهادی دارند باجان ودل پذیراهستم وانشاا..باهمکاری اعضای محترم شوراو شمامردم فهیم وبزرگوار بتوانیم شهری زیبا داشته باشیم.برادرخدمتگزاروکوچک شما احمدی شهردار..
پاسخ:
سلام. 
جناب احمدی، اول از التفات شما به این رسانه کوچک ممنونم. اما چند نکته دوستانه :
1. شهر سرخنکلا نیازمند رسانه ای دوطرفه و مستقل و مردمی است که پلی میان مسئولین و مردم باشد. با دقت در مطالب همین وبلاگ متوجه خواهید شد که مردم نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارند که چگونگی برقراری این ارتباط و شنیده شدن این حرفها نیازمند تدبیر امثال شماست.
2. تعامل با مردم نیازمند سعه صدر فراوان است و قطعا در میان افراد گوناگون روحیات و ادبیات متفاوتی مشاهده می شود.(هم چنان که ممکن است در قسمت نظرات بعضی از مطالب این وبلاگ نیز به روشنی این مطلب را ببینید.) اما از آنجا که فلسفه وجودی مسئولین و البته ما رسانه ها، تنها و تنها «خدمت به مردم» است(انشاءالله)، لازم است بطور جدی از حاشیه سازی های احتمالی بپرهیزید و از مقایسه کردن ها و گزارش عملکردهای سازمانی چندان خوشحال نشوید.
3. آنچه در ذهن مردم باقی می ماند تنها محبتی است که به واسطه همین خدمت و با اراده الهی شکل می گیرد، پس فرصت خدمت را غنیمت شمارید و باقی کار را به او واگذار کنید.
4. همچون دیگر دوستانی که چند صباحی توفیق مسند خدمت داشتند شما را و خودم را نیز به بازخوانی چندین باره نامه مولا به مالک دعوت می کنم.
5. درباره جزئیات مسائل گفتنی فراوان است. این سخن بگذار تا وقت دگر ...
یا علی.
این کلمه نهادینه یک ردی است از یک شخص خاص که یکبار میلاد یکبار اراد است وغیره دفت کن بازیچه نشی
پاسخ:
سلام آقای 22
شما خودتان هم که با اسامی مختلف نظر می نویسید برادر !
ضمناً یک کلمه چگونه می تواند ردی باشد برای کشف بازیچه کردن دیگران؟
وانگهی، مگر چه نوشته بود؟
کمی حسن ظن هم بد نیست.
یا علی

خیلی دارین براشون تبلیغ می کنین اینا وظیفه شان است
پاسخ:
سلام
تبلیغ نیست؛ به نظرم این کار فقط «اطلاع رسانی» بوده و ضروری است تا مردم عزیز ما بدانند.
ضمناً با همه احترام به شوراهای قبلی، متاسفانه چنین کارهایی در گذشته انجام نمی شد در حالی که وظیفه آنها نیز بود.
موفق باشید.
شهرمابافرهنگش زبانزدعام وخاص است.الحمدالله شورای شهرماافرادی تحصیلکرده وجوان هستند.بایدبابرنامه ریزی فرهنگ شهرنشینی،تعامل بایکدیگر،تحمل یکدیگر،نقدپذیری،اعتمادبه نفس و...رانهادینه کنیم.مامی توانیم چون که می خواهیم.
شهرمابافرهنگش زبانزدعام وخاص است.الحمدالله شورای شهرماافرادی تحصیلکرده وجوان هستند.بایدبابرنامه ریزی فرهنگ شهرنشینی،تعامل بایکدیگر،تحمل یکدیگر،نقدپذیری،اعتمادبه نفس و...رانهادینه کنیم.مامی توانیم چون که می خواهیم.
شهرمابافرهنگش زبانزدعام وخاص است.الحمدالله شورای شهرماافرادی تحصیلکرده وجوان هستند.بایدبابرنامه ریزی فرهنگ شهرنشینی،تعامل بایکدیگر،تحمل یکدیگر،نقدپذیری،اعتمادبه نفس و...رانهادینه کنیم.مامی توانیم چون که می خواهیم.
پاسخ:
سلام. همینطور است.
با کمک هم به این اهداف خواهیم رسید.
ان شاءالله

بالاخره سرخنکلا هم دارد مفهوم شهروندی را نهادینه می کند و این جای خوشحالی دارد.
باز انتخابات نزدیک شد و آقایان نماینده آمدن سراغ روستاها برای رای جمع کردن تاحالا چرا از این کارها نمی کردند. کسی نیست بگه خودتی
پاسخ:
سلام ماچکول جان!
حالا من به شما می گویم:
خودتی
(-:

باسلام خدمت مسئولین شهربه ویژه شهردارمحترم وآقایان باقری وگرزین بزرگوار.همت بلندشماعزیزان مایه افتخاروامیدواری شهروندان است.نگاه زیباوخلاقانه نتیجه اش زیباسازی فضای شهر،شبانه روزی کردن درمانگاه،ایجادکمربندی،سروسامان دادن به سواری هاو...می باشد.ماباتمام وجودپشتیبان شماعزیزان هستیم.
پاسخ:
سلام.
بنده نیز به نیابت از دوستان شورا - البته اگر اجازه بدهند - از شما تشکر می کنم.
اما با توجه به اینکه شورا علاوه بر اعلام پشتیبانی معنوی، نیاز به همفکری و تصمیم گیری برای راهکارهایی جهت برون رفت از مشکلات و رفع نقایص و معایب طرحهای خود دارد، نیاز است افرادی مانند شما که به دقت مسائل را رصد می کنید با این دوستان ارتباط مستمر داشته و نظرات و راهکارهای احتمالیتان را نیز ارائه کنید.
موفق باشید.
درباره تاکسی ها هم بنویس که مردم خیلی راضی هستند
پاسخ:
سلام جناب کرمانی.
البته اگر در کنار اعلام رضایت، نکات مثبت و منفی این طرح را هم بنویسید، خوب است.
یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">