پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

چند خبر جدید از سرخنکلا

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۸ ب.ظ

   خیلی از دوستانی که روزانه به این وبلاگ سر می زنند گلایه دارند که چرا بعضی مواقع چندین روز مطلب جدیدی در وبلاگ وجود ندارد یا اینکه چرا این وبلاگ اخبار جدید سرخنکلا را پوشش نمی دهد. بعضی وقتها هم دوستانی از طریق تماس تلفنی یا پیامک و یا در قسمت نظرات همین وبلاگ مطالبی را پیشنهاد یا اخباری را به اطلاع بنده می رسانند که از همه آنها تشکر می کنم.

   اگر چه بارها گفته ام هدف این وبلاگ، صرفاً یک «رسانه خبری» بودن نیست اما لازم است برای نیل به همان اهداف فرهنگی که قبلاً نیز ذکر شده است گاهی درباره اخبار تحولات و رویدادهای فرهنگی سرخنکلا نیز اخباری درج شود.

  طی دو سه روز اخیر چند خبر جدید که هر یک به نحوی صبغه و رنگ فرهنگی و اجتماعی دارند به دستم رسیده است که سعی می کنم بدون تحلیل و توضیح آنها را ذکر کنم اگر چه ممکن است بسیاری از شما همشهریان عزیز به نحوی از آنها مطلع شده باشید.

  اول اینکه بالاخره بعد از تلاشهای فراوان مسئولین شهری و منطقه، بحمدالله کار شبانه روزی شدن درمانگاه سرخنکلا که در همان محل بهداری سابق می باشد به نتیجه رسیده و گویا از چند شب قبل شیفت شب نیز به کادر درمانی این مرکز افزوده شده است که در جای خود خبر خوبی است. ما نیز برای آنها آرزوی موفقیت داریم.

   خبر دوم اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقات ورزشی در رشته رزمی و زیبای کیک بوکسینگ با عنوان «گرامیداشت عملیات مرصاد و شهدای شهر سرخنکلاته» برگزار خواهد شد. این مسابقات یکشنبه شب (شب دوشنبه) مورخ 93/5/5 از ساعت 22 در محل مدرسه شهیده بنت الهدی صدر سرخنکلا برگزار می شود و ورزشکارانی از استانهای گلستان و مازندران در آن رقابت می کنند که چند نفر از اعضای تیم گلستان بچه های خوب سرخنکلایی هستند.

گروه وبلاگ سرخنکلایی ها ضمن تقدیر از دست اندرکاران این مسابقات مخصوصاً هیئت ورزشی این رشته ، حوزه بسیج بعثت سرخنکلا و به ویژه همشهری ورزشکار و زحمتکش ما جناب آقای حامد دامغانی بابت زحماتشان، برای ورزشکاران سرخنکلایی در این مسابقات نیز آرزوی موفقیت دارد.

ضمناً امیدواریم دوستان این رشته در بخش بهاران،  وبلاگشان را نیز فعال کنند.

سومین خبر که البته اطلاع کافی از جزئیات آن ندارم مربوط به تابلوی یادبود شهدای عزیز شهرمان است که در ابتدای جاده ورودی سرخنکلا ( در کنار جاده بین المللی گرگان - علی آباد) است. گویا هفته گذشته این تابلوی تصاویر شهدا تغییر کرده و نوسازی شده بود که در آن تعداد شهدای شهر به 48 شهید افزایش یافته بود به این نحو که برخی از افرادی که دارای سابقه جانبازی یا حضور مستمر در دفاع مقدس داشتند را نیز جزء شهدا محسوب کرده بودند. اما طی دو سه روز اخیر همین تابلوی جدید نیز برداشته و مجدداً اصلاح شده است.

  خبر چهارم و آخر هم اینکه بعد از چند ماه ظاهراً انتشار شماره جدید از نشریه اطلاع رسانی شهرداری و شورای شهر سرخنکلا ، به مراحل پایانی خود نزدیک شده و انشاءالله در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. ما نیز ضمن آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران آن، مشتاقانه منتظر انتشار آن هستیم تا اگر دوستان مایل بودند نظرات خودمان را درباره آن به عرض برسانیم.

نظرات  (۹)


سلام از انجا که میلاد بزی عزیز حرف دل بنده را زد عرض میکنم اولا ریس شورای اموزش پرورش در هر صورت فرماندار محترمند در ثانی بنده طبق مستندات عرض میکنم که نامه های زیادی برای کانون ارسال شده واخریش هم جلسه رسمی که در شهرداری برگزار شد اینجانب مسبب اصلی اش بودم وهمین نکته جز مصوبات بود که فکری به حال مدرسه تخریبی شهید تاجیک کنند وکانون شهید خوارزم هم به کاربی اولیه خودش برگردد  امیدوارم  که کانون شهید خوارزم برای اوقات فراغت دانش اموزان قرار گیرد ثالثا بزی جان عزیز یک جمله راهگشا نیست این مورد ساخت مدرسه است بگویید چکار کنیم مدرسه بسازیم یعنی چگونه خیرین عزیز را وارد این موضوع کنیم که مشکل اصلی حل شود
پاسخ:
سلام و تشکر .
موفق باشید.
سلام کاش میشد پرسید اقای بخشدار شما که در اصل رییس شورای اموزش و پرورش شهرمان هستید چرا جای کانون شهید خوارزم دبستان  شهید تاجیک قرار گرفته  ایا سبک ساخت کانون ونوع مصرف ان با مدرسه یکی است     ااما قرار شد در کنار هر نقد ی  راهکاری هم گفته بشه   اقای بخشدار شما هم این سوال را از رییس اموزش و پرورش گرگان بپرسید
پاسخ:
سلام آقای بزی.
به مطلب مهمی اشاره فرمودید. قبل از اینکه بنده توضیح بدهم بخشدار محترم بهاران مشکل اصلی و درخواست راهکار درباره کانون شهید خوارزم را در پاسخ شما نوشتند. به هر جهت فکر می کنم این مسئله آنقدر مهم هست که نیاز به یک جلسه و اخذ نظرات و کمکهای همه فعالین فرهنگی سرخنکلا را داشته باشد.
سلام میخواستم به سر دبیر شجاع نشریه شهرداری افرین بگم  چراغ خطری را روشن کرد برای اموزش وپرورش سرخنکلا که امیدوارم به  مرحله ی بسیار خطرناکش نرسد
پاسخ:
سلام.
البته مطلب خوبی را اشاره کردید و واقعاً هم جای تشکر دارد اما :
باید فکری کرد ...
حالا شد یه چیزی. خیلیا مثه من دنبال چن تا خبر جدیدن. سعی کن بیشتر خبز بزاری ار سورخنکلا چون جذابیت بیشتری داره. بازم ممنون
پاسخ:
سلام.
ببخشییییییییییید!
 « خبز » بگذارم از « سورخنکلا » ؟!!!
متوجه نشدم چی فرمودید!
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۵ نژاد موجنی

سلام و درود خدا برشما

از اطلاع رسانی شما بازهم ممنون و متشکر

راستی چرا نام بعضی از تارنماها را از قسمت پیوندها حذف کردی؟! نکنه به خاطر غیر فعال بودن آنهاست. اگه اینجوره اشکالی نداشت و حذف نمی کردی بهتر بود.

پیروز و سربلند باشید

پاسخ:
سلام  بر نژاد موجنی عزیز
طاعاتتان قبول باشد انشاءالله.
هیچ تارنمایی حذف نشده است بلکه تعدادی از آنها با توضیحی که مفصلاً نوشته ام به قسمتی در منوی بالای وبلاگ با عنوان «سایر وبلاگهای سرخنکلایی» منتقل شده اند.
ضمنا بسیار مشتاقم نظر شما را درباره یکایک مطالب بدانم.
موفق باشید.
سلام تاجیک جان برای من طومار ننوشتی یا کم بوده ولی با بعضی نظرات ونظر دهندگان یک طوری برخورد میکنی ادم یاد بازجو های دوران جنگ سرد می افتد مگر نه که ما معمولا در جهت کمک به این وبلاگ واینکه از طریق سیستم مجازی سرخنکلا مطرح  شود و باعث خدمت بیشتر شویم  ورود پیدا میکنم وشما را هم دوست داریم  وانگ اینکه تو حتما محمد ی نمیزنیم .....بگذریم الله واعلم برادر ......وخدا قوت بابت راهپیمایی  روز قدس
پاسخ:
سلام.
مگر «محمد» بودن ؛ «انگ» است؟
کمکهای شما را به یاد ندارم برادر !
البته امروز اینجا گرمترین شهر کشور بود،
 شاید بخاطر این باشد! (-:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من هم فکر می کردم برای روز قدس در حال ترکاندن اسرائیل هستی ولی بر عکس خبری نشد
******
پاسخ:
سلام.
افرادی هم هستند که به قول شما در حال «ترکاندن» اسرائیل هستند.
هر کس توانی دارد و وظیفه ای.
شما چطور؟
این نشریه که گفتید شهرداری منتشر کرده قبلا هم چاپ شده؟ از کجا می توان تهیه کرد
پاسخ:
سلام.
قبلاً هم منتشر شده ولی نمی دانم از کجا می توان تهیه کرد.
سلام همشهری ظاهرا روز قدس را فراموش کردی  روز قدس روز اسلام است روز دفاع از بشریت روز دفاع از بچه های غزه بهر حال من مثل تو  کارهای خبری نمیکنم اما برای صاحب وبلاگی به این سبک فراموش ی غزه و فلسطین جالب نیست..............البته فردا با یک طومار  پاسخ ندی ها چون  نقدت کردم برادر  حیفم امد موضوع به این مهمی جا بمونه
پاسخ:
سلام. 
مثل اینکه از طومار نوشتن های من خاطره خوبی نداری!
صحیح می فرمایید. درباره روز قدس درگیر کارهای فرهنگی در شهر خودمان بودم و همچنین منتظر بودم که دوستان رابط تعدادی عکس و مطلب درباره گزارش برگزاری آن برای من بفرستند که متاسفانه هنوز انجام نشده است. البته خوشبختانه تا جایی که مطلع شده ام حضور مردم سرخنکلا و مخصوصا بخش بهاران در راهپیمایی امسال روز قدس سرخنکلا چشمگیر بوده است.
از تذکر شما ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">